Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Jag ska skriva det så tydligt det bara går: Jag debatterar inte om vad som görs i Venezuela, jag debatterar hyckleriet i hur väst reagerar på det….
Du bevisar ju min poäng perfekt. Du pratar om ”rysk terror” i Ukraina i ena meningen, men i nästa mening försvarar du att USA gör en militär invasion, kidnappar en president och öppet deklarerar att de ska stjäla landets olja för att täcka sina egna kostnader.
Det är ju precis det här som är västvärldens totala haveri 2026..,
-När Ryssland bryter mot folkrätten är det ”terror” och fördömande.. sanktioner osv osv
-När USA bryter mot exakt samma folkrätt är det ”effektivitet” och ”godhet”.
Ser du inte hur absurt det blir?
Ser du inte hur idiotisk du är när du anklagar mig för att försvara USAs handlingar?
När gjorde jag det flicka lilla?
Jag har alltid kritiserat Trump men till skillnad mot dig och resten av rysstrollen så baserar jag inte mina åsikter på hur mycket Kreml betalar för dina inlägg.
Du har alltid varit ett extremt rysstroll och med tanke på att du reggade dig redan 2017 har du känt till att ryssland skulle starta ett krig långt innan 2022.
Måste kännas trist när ni rysshoror laggt ner så mycket tid och energi på att skapa svenskt sympati för ryssland och istället har ert enögda propagerandeendast gjort att ni blivit mer hatade.
Sedan Trump, jag har aldrig hyllat honom men din gamla kollega Galejan gör det hela tiden, har du skällt på den muppen?
Ni sitter väl i samma hus i st Petersburg så det är bara att gå dit och hälsa på.