2025-12-16, 22:28
Medlem
Kleiners avatar
Hahahaha..

Tvättbrädan är bara en bonus . Utan pondus är tvättbräda till ingen nytta.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jo när en kvinna spanar in en kille med tvättbräda och tight rumpa så är det jävligt djupt.

Lika djupt som när Leif-Ivan Karlsson spanar in en ung ryska med tight kropp.
Citera
2025-12-16, 22:34
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Hahahaha..

Tvättbrädan är bara en bonus . Utan pondus är tvättbräda till ingen nytta.

Märks att du inte direkt förstår kvinns födda efter 1990.
Citera
2025-12-17, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Märks att du inte direkt förstår kvinns födda efter 1990.

Ärligt nu, gör nån egentligen det?
Citera
2026-01-03, 12:11
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Det är ju det som är problemet för många män, mig inkluderat. Kvinnor är så otroligt naiva och lättlurade, nästan som barn. En ful, kort, fet, korkad, fattig och skallig man kan förföra kvinnor på löpande band, så länge han har självförtroende och karisma. Kvinnorna tycks strunta i om självförtroendet bygger på reella kvaliteter eller om det är konstruerat.

Mvh
Ganska snygg, välutbildad man med dåligt självförtroende
Fet, korkad och fattig går nog ändå bort för mig. Fet för att det tyder på att han inte tar hand om sig själv, lite övervikt gör inget. Korkad för att jag vill ha mentalt utbyte. Och fattig för att jag inte vill försörja min partner (han behöver inte vara rik dock).

Beror på vad du menar med dåligt självförtroende. Om jag dejtar en kille som är nervös för att vi sitter på dejt så påverkar inte det om jag gillar honom i övrigt. Har han däremot dåligt självförtroende som påverkar hans liv i stort negativt och i förlängningen oss som par, då kan det bli en issue.
Citera
2026-01-03, 12:18
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag tror det för att nästan alla tjejer jag har dejtat har varit som spaghetti. All straight until they get wet.
Om du är tjej som dejtat tjejer har de gissningsvis bi- eller homosexualitet i sig från början. Sen lever vi i tider där det är inne att tjejer är med tjejer och vissa individer följer det som ligger i tiden helt enkelt.
Citera
2026-01-03, 14:08
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Om du är tjej som dejtat tjejer har de gissningsvis bi- eller homosexualitet i sig från början. Sen lever vi i tider där det är inne att tjejer är med tjejer och vissa individer följer det som ligger i tiden helt enkelt.
Till att börja med så är jag inte tjej, och fortsättnings- och avslutningsvis så var det bara ett konstaterande utan någon som helst värdering. Thank you for playing.
Citera
2026-01-03, 15:10
Bannlyst
Nej en riktig vältränad kille är 🤤🤤🤤
Citera
2026-01-03, 17:51
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Det har varit "inne" i snart 30 år. Det handlar alltså inte om att det är "inne", utan om att kvinnoformen är tilltalande och att det därför är är lätt för kvinnor att utveckla lust till andra kvinnor - trots att de är mindre kåta än män. Hade mansformen varit tilltalande hade i princip alla män varit "bisexuella", men det är dem inte för att mansformen är objektivt motbjudande.
Citera
2026-01-03, 21:53
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det har varit "inne" i snart 30 år. Det handlar alltså inte om att det är "inne", utan om att kvinnoformen är tilltalande och att det därför är är lätt för kvinnor att utveckla lust till andra kvinnor - trots att de är mindre kåta än män. Hade mansformen varit tilltalande hade i princip alla män varit "bisexuella", men det är dem inte för att mansformen är objektivt motbjudande.
No, kolla på t ex Hollywood, som speglar trender rätt bra,, det har varit poppis för tjejer att visa upp sig med tjejer efter me too (eftersom män var så "elaka"), men det håller på att avta. Det kommer troligen alltid finnas homosexuella tjejer och killar, men inte som en modefluga längre.

Har man lust på tjejer som tjej tillhör man de procenten som är bi eller homo.
Citera
2026-01-03, 22:31
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
No, kolla på t ex Hollywood, som speglar trender rätt bra,, det har varit poppis för tjejer att visa upp sig med tjejer efter me too (eftersom män var så "elaka"), men det håller på att avta. Det kommer troligen alltid finnas homosexuella tjejer och killar, men inte som en modefluga längre.

Har man lust på tjejer som tjej tillhör man de procenten som är bi eller homo.

Stämmer absolut inte. Det är hur många heterosexuella tjejer som helst som har lust till tjejer. Bisexualitet finns inte, utan det handlar om översexualitet - och en översexuell tjej har enormt mycket lättare att utveckla lust till det egna könet än vad män har.

Att du inte fattar att anledningen att så många tjejer är "bisexuella" i jämförelse med killar bekräftar min poäng - att mansformen är objektivt motbjudande och kvinnoformen objektivt tilltalande. För inte tror du väl att 90 % av kvinnor är s.k "bisexuella"? (det är ungefär 90% av kvinnor som blir kåta på andra kvinnor då och då)
Citera
2026-01-04, 05:22
Medlem
Fantens avatar
TS - det du beskriver som "objektiv fulhet" är egentligen bara din egen upplevelse, och det är den du försöker göra universell. Det är inte därför du misslyckas med kvinnor. Det som lyser igenom i tråden är bitterhet, projicering och aggressivitet - och det är egenskaper som gör vem som helst mindre attraktiv, oavsett kön.
Personlighet är inte en bonus för män, den är själva fundamentet. Utseende kan öppna en dörr, men det är din energi, ditt beteende och din förmåga att möta andra människor som avgör om du får stanna kvar i rummet.
Och du behöver släppa greppet om epistemisk dominans(look it up). Dina känslor är dina, men de är inte allas. Andra människors upplevelser är inte illusioner bara för att dom inte matchar din världsbild.
Det här handlar inte om biologi, metafysik eller "inherent fulhet". Det handlar om hur du möter människor – och hur du möter dig själv.

Jag skulle kunna förklara flertalet mekanismer som du har missförstått eller fultolkat men jag tror att det kommer att vara slöseri med både din och min tid - du är inte här för att förstå; Du är här för att predika.

Om du vill vara attraktiv, var då en vibe - inte en buzzkill.
Citera
2026-01-04, 08:29
Medlem
Ingen slump att kvinnor gillar att ha sex med män.
Skönheten och Odjuret.

Det vi var överens om var att det djuriska för oss båda är när mannen tar initiativ och dominerar kvinnan.
För mig är positionering och det hämningslösa centralt när det kommer till djuriskt sex. Kvinnan ska vara i ett ‘utsatt’ underläge och ganska blottad, för mannen att göra vad han vill med henne. Även om mannen i min värld sätter hennes njutning i fokus.

https://amelia.expressen.se/blogg/liwslust/2024/08/29/vad-ar-djuriskt-sex/

Jag kan nog bara svara för mig själv. Ena dagen vill jag ha det djuriskt, andra dagen romantiskt. Det hänger nog mycket på vilket humör jag är på. Är jag på gulligullmyshumör vill jag inte bli påbankad bakifrån hårt och brutalt, då uppskattar jag mer kyssar, oralt och lite lugnt bonkande. Men är jag på dirtyhumöret vill jag ju bli rejält påsatt och då gärna bakifrån.. Det är olika från dag till dag så jag är nog lite varstans på den där skalan. Ena dagen hårt och brutalt, andra dagen romantiskt. Tror inte att det har något med om killen är mer välutrustad att göra utan snarare vilket humör man är på för stunden. Vad man är sugen på just då helt enkelt!

Jag med, tänder på tyngd och styrka. Och att han täcker hela mig, ska känna mig liten och "svag". Måste känna vikten av en man på mig för att få riktig sköna orgasmer, då kan jag få flera.
Grabbar under 185 och under 95 kg, göra er inga besvär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in