Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Märkliga slutsatser, låter ungefär som man tänker sig en bot som börjar tappa greppet.
Kanske här man ska säga, det som sa det han var det.
Jag är givetvis inte attraherad till alla män, men det finns en mängd attraktiva män. Dock finns det ingen kvinna som attraherar mig öht.
Det som beskrivs i Amelia artikeln är inget en man skulle tänka på. Män tittar på porr i form av nakna kvinnokroppar, och föreställer sig penetrera dem på olika sätt.
JFL att tända på "tyngd och styrka", eller motsatsen. Det här är ju knappast nåt kontroversiellt.
Sitter kvinnor och masturberar till nakna manskroppar? Jag har extremt svårt att föreställa mig det. Det är nåt som man enkelt observerar i vår kultur dessutom, att kvinnors kroppar sexualiseras medan mäns kroppar främst används för att imponera och skapa beundran hos män(!).
Därav titeln "mansformen är inherent motbjudande", något som kanske är något av en överdrift men förmedlar ändå poängen på ett bra sätt, tycker jag.
Mäns sexualitet är simpel. Man vill stoppa in sitt kön i ett kvinnohål och jucka lite tills man sprutar. Bara en minoritet av perversa män som sysslar med BDSM och annat.
Kvinnors attraktion är mycket mer komplex, emotionell och i mening pervers.