2025-11-20, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Kvinnor betalar inget pris idag. De kan ha sex med hur många män de vill, de bara vill inte. Hur svårt ska det vara att klämma in det i din aphjärna kan man ju undra. Beviset är mitt framför näsan på dig; kvinnor har mycket mindre sex idag än förr.

Jag är säkert äldre än dig, är absolut ingen liten pojke. Men vill du copa med det också så varsågod.
Förstår du inte att sexuella instinkter är en konsekvens av hundratusentals år av evolution och sitter i våra gener? Det är inget som moderna preventivmedel kan ändra på efter några årtionden!

Ja kvinnor kommer att fortsätta vara selektiva framöver, men inte för att män är mindre attraktiva än kvinnor från en heterosexuell kvinnas perspektiv, utan för att det är hennes natur att vara så.

Är du inte en ungdom som tjafsar emot är du kanske lite smått efter? Eller bara lite för stolt för att acceptera nederlag?
Citera
2025-11-20, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ingen aning. Det är nog inget som kvinnor talar högt om.

Jag visste inte heller att kvinnor kände så förrän jag såg en video på Youtube. Blev nyfiken så jag googlade och hittade mer.
Det är tydligen utbrett det här, i olika länder, kvinnor i olika åldrar. Kvinnor blir snabbt uttråkade av sina män efter att man flyttat ihop.

Du har alltså inte hört en enda som sagt det personligen eller hört om någon man som sagt att det varit så i hans förhållande eller råkat ut för det själv i förhållande utan beviset för att det är vanligt är film på Youtube😅
Citera
2025-11-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
När jag växte upp så fick jag lära mig att jag ska respektera kvinnor. Så för mig skulle det kännas fel att börja anmärka på en kvinnas kropp när vi t ex är ute och promenerar.
Jag har träffat flera kvinnor som inte hade en kropp som Jessica Biel. Faktum var att flera kvinnor hade extrakilon. Jag kunde tänka att det skulle inte skada om hon gick ner ett par kilon. Flera kvinnor hade inte jättesnygga ben. Det var kvinnor som borde ha haft större bröst. Det hade varit snyggt.
Men jag sa det inte till dom.

Att du ofta kommenterar “jag hade kunnat förolämpa henne man jag gjorde inte det” visar på vad för syn du har på människorna runtom dig, egentligen.
Att du sen inte uttrycker det i ord betyder inte per automatik att du är “god”.
Tvärtom, du har en vidrig syn på det motsatta könet.
Och kan lova dig att ingen annan normal människa går runt och tänker eller kläcker ur sig förolämpningar om andra människors utseende bara sådär..

Du verkar vara rätt ensam om dessa tankar, tom. på ett anonymt forum.
Att du hatar dig själv så pass mycket att du tycker att det är normalt att leta fel på andra måste vara dränerande för dig.
Du kan ringa din närmaste VC och be om hjälp för ditt hat mot ditt egna utseende.
Ingen, verkligen ingen annan går runt och ser utseende-fel med andra.
För man bryr sig helt enkelt inte.
Citera
2025-11-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Förstår du inte att sexuella instinkter är en konsekvens av hundratusentals år av evolution och sitter i våra gener? Det är inget som moderna preventivmedel kan ändra på efter några årtionden!

Ja kvinnor kommer att fortsätta vara selektiva framöver, men inte för att män är mindre attraktiva än kvinnor från en heterosexuell kvinnas perspektiv, utan för att det är hennes natur att vara så.

Är du inte en ungdom som tjafsar emot är du kanske lite smått efter? Eller bara lite för stolt för att acceptera nederlag?
Men om kvinnor vore kåta på män hade de haft sex med män. De är av naturen inte det precis som du säger.

Deras extremt låga attraktion till män är evolutionär. De har aldrig behövt sukta efter män för män gör det och löser det åt dem, tills nu då.

Jag har presenterat studier som backar upp det jag säger. Du bara maler på om att kvinnor är selektiva och har egentligen inget att tillföra tråden. Du försöker bara övertyga dig själv om att kvinnor vill ha dig, men om så vore fallet hade du inte behövt sitta här och tjafsa med mig.
Citera
2025-11-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det är alltid på pinsamt när det diskuteras varför kvinnor har en så svag attraktion till män jämfört med mäns attraktion till kvinnor. Alltid dessa trötta bortförklaringar, som t.ex att kvinnan är kräsen av biologiska skäl(hon bär barnet, färre ägg än spermier osv)...När den enkla, och mest uppenbara anledningen är att mansformen är inherent motbjudande.

Jag förstår att det aldrig talas om detta då hela samhället vilar på lögnen om ömsesidig attraktion mellan könen. Men på ett forum som flashback, där obekväma sanningar lyfts, kan vi väl hålla oss till sanningen om detta också?

Inser ni också att detta är sanningen? Om så, hur påverkar det er? Eller är ni i total förnekelse? Ni kan också skriva fler pinsamma bortförklaringar till kvinnans ytterst svaga attraktion till mannen.

Min mamma hävdar dock att slips, flyga etc kom till, för att män generellt inte har vackra halsar. Kan ligga något i det, i synnerhet när män kommit upp i åren.

Jag ser min mans kropp som vacker, stark och varm, med eller utan slips.
Citera
2025-11-20, 17:10
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Så onödigt. tala så folk förstår vad du menar.
Språkligt översitteri borde vara olagligt

Men hur fan ska man veta vilka ord "folk" kan eller inte? Det är alltid helt random verkar det som.
Citera
2025-11-20, 17:20
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
Min mamma hävdar dock att slips, flyga etc kom till, för att män generellt inte har vackra halsar. Kan ligga något i det, i synnerhet när män kommit upp i åren.

Jag ser min mans kropp som vacker, stark och varm, med eller utan slips.

Och du suger hans kuk?
Citera
2025-11-20, 20:49
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Kan hända att du inte vill kyssa en kvinna. Men om valet stod mellan att kyssa en genomsnittlig okänd man och en genomsnittlig okänd kvinna så skulle du välja det senare, eller hur
Nej, verkligen inte. Att kyssa en kvinna som hetero tjej är äckligt om mågot. Kysser hellre Mr genomsnitt. Killar tror att tejer attraheras av kvinnor för att de själva gör det
Citera
2025-11-20, 20:55
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Heterosexuella män, kan i ett svagt ögonblick av lust stoppa kuken i vilken kvinna som helst under 70 år. Jag lovar dig. Det är ytterst få kvinnor som skulle göra detsamma. För män är fula och äckliga. Bara bögar och några få kvinnor vill knulla en random man nånsin.
Har inget med ful eller äcklig att göra. Bara att jag hellre väntar tills någon attraktiv (för mig) dyker upp.

Notera också att jag skrev attraktiv, inte snygg. Stor skillnad. En average guy kan vara mer attraktiv än en snygging, beror helt på personlighet och hur mycket de gillar sig själva med sina fel och brister.
Citera
2025-11-21, 10:34
Medlem
Citat:
Men om kvinnor vore kåta på män hade de haft sex med män. De är av naturen inte det precis som du säger.

Deras extremt låga attraktion till män är evolutionär. De har aldrig behövt sukta efter män för män gör det och löser det åt dem, tills nu då.

Jag har presenterat studier som backar upp det jag säger. Du bara maler på om att kvinnor är selektiva och har egentligen inget att tillföra tråden. Du försöker bara övertyga dig själv om att kvinnor vill ha dig, men om så vore fallet hade du inte behövt sitta här och tjafsa med mig.
Du hävdar saker som inte har någon motsvarighet i verkligheten, rent hittepå. Kvinnor har sex med män och vice versa, kvinnor blir attraherade av män och vice versa. Det är naturen och inget märkligt med det.

Jag kan rekommendera att du lämnar källaren din och går ut i det verkliga livet, hetero tjejerna trånar efter killarna och flirtar vilt som alltid.

Nej, inget som du har presenterat hittills stödjer dina påståenden. Endast subjektiva tolkningar och felslut.
Senast redigerad av Imladris 2025-11-21 kl. 10:37.
Citera
2025-11-21, 13:09
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Har inget med ful eller äcklig att göra. Bara att jag hellre väntar tills någon attraktiv (för mig) dyker upp.

Notera också att jag skrev attraktiv, inte snygg. Stor skillnad. En average guy kan vara mer attraktiv än en snygging, beror helt på personlighet och hur mycket de gillar sig själva med sina fel och brister.

Det är ju det som är problemet för många män, mig inkluderat. Kvinnor är så otroligt naiva och lättlurade, nästan som barn. En ful, kort, fet, korkad, fattig och skallig man kan förföra kvinnor på löpande band, så länge han har självförtroende och karisma. Kvinnorna tycks strunta i om självförtroendet bygger på reella kvaliteter eller om det är konstruerat.

Mvh
Ganska snygg, välutbildad man med dåligt självförtroende
Citera
2025-11-21, 13:45
Medlem
trewqs avatar
Dubbelpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto