Citat:
Ursprungligen postat av
Dieseldoris111
Vad hade han för husdjur innan, och framförallt, hur dog dom? Antar att han inte omplacerat dom så att säga..
Eftersom han i bostadsansökan var sugen på att skaffa fler husdjur. Antar jag att det inte bara är för att klappa och gulla med utan han har säkert andra tankar, det äcklet.
Jag tror även att anledningen att detta hände just vid jul är säkert att han tappat fästet helt och inte för att han är inspirerad av andra fall som hänt 26/12 som någon funderade över tidigare i tråden, han har säkert försökt legat lågt/stå emot sina sjuka begär sen han kom ut ur fängelse. Men han har ju förlorat hela sin familj i princip senaste åren(samt lär inte haft någon annan i närheten som velat vara nära sedan förra brottet), och just vid jul/nyår är det många som tar livet av sig. Men riktigt sjuka människor tar väl livet av andra istället för sig själv…
jag tror inte han är så smart att han planerat allt i minsta detalj utan han har nog bara fått ett infall nu senaste månaden/månaderna som han inte kunnat stå emot och den sjuka porr osv räcker inte till när han blivit mer ensam än någonsin. Han trodde säkert det räckte med ett könsbyte/namnbyte för att komma undan lite lättare.. Alternativt att puckot försökt byta sitt könsorgan med BOs delar, han lär ju vara så dum så han tror att han kan göra det själv.
Han blev säkert dessutom påkommen genom att han la ut bilder/skrev med någon som har samma fetischer eller liknande.
Däremot tror jag nästan också på att han styckat henne i skogen. Känns så riskabelt (och svårt) att frakta henne i bil in i lägenhet osv. Om han nu inte hyrde en stuga som någon skrev och valde att göra det där.. säkert visste han isåfall ifall dom som äger husen runt stugan skulle vara bortresta under jul eller likande.
Det skulle kunna vara därför polisen sett att hon varit död ifall dom hittat styckplatsen i skogen, men väntat på att han förmodligen skulle ge sig tillbaka dit innan dom griper honom; för att ta honom på bar gärning.
Men herregud, hur skulle polisen hittat platsen i skogen innan GM var där? De är 6 mil dit och hur ska de identifiera en styckad kropp? Nej de håller inte, de skuggade honom från jobbet hem, sen körde dom med skenmanövern kl 19 och idioten nappade och sen skuggade dom han från hemmet till skogen, tagen på bar gärning med kvarlevor, de leder till en garanterat husrannsakan då alla kropppsdelar fanns med i skogen och då hittar de resten i hemmet.