Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 14:17
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Vill helst träffa en MTF trans (male to female)
Jag blir så snurrig av allt sånt här.

Robin har inte ändrat juridiskt kön så han är garanterat inte opererad. Kvinnoidentiteten verkar ha kommit senare år.

Är han egentligen lite åt "gayhållet" då?
Eftersom de han helst vill träffa är "male to female"?
Eller är han egentligen lesbisk? Om han nu identifierar sig som kvinna?
Fast borde inte "född kvinna" vara prio ett då?

Edit: Han skriver även att han helst vill träffa andra transpersoner, eller en snäll kille.
Efter det skriver han helst en MTF trans.

Kan vi se en del av "kvinnohat" här? Prio är en "male to female" trans eller en kille.
Kvinna går alltså bra så länge det är en "född kille".

Han är uppenbart gay "i grunden" nu.
Kan han ha blivit ratad av så många tjejer i ungdomen att han byggt upp ett hat mot dom?
För att sen kidnappa en 10 årig tjej, till att sen styckmörda en kvinna.

Helt annan person om utseendet på bilden stämmer.
Personer som han saknar spärrar / gränser. Han har uppenbart en personlighetsstörning så det finns liksom ingen kärna. Det är bara fragment.

Så det går bra med vad som helst - även om de kan föredra ngt över ngt annat. Men det kan oxå ändra sig över tid. De tar vad de kan få helt enkelt.

Det är inget renodlat kvinnohat utan hatet riktar sig mot alla.

Jag skulle inte kalla honom vare sig gay, lesbisk, pedofil, trans, nekrofil el. vad det nu kan vara.

Det finns ingen hel person som existerar därinne. Han anpassar sig & blir en person det är mest förmånligt att bli efter rådande situation.
Citera
2025-12-31, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Var kommer den uppgiften ifrån? Är detta bekräftat?

Absolut inte bekräftat.

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1102568-tishko-ahmed-mordade-wilma-andersson-har-bytt-anstalt-tre-ganger-i-ar

"I april 2021 flyttades Tishko till Tidaholm från Salberga"

Robin satt på Salberga men var väl ute sent dec 2020/jan 2021?

Det verkar inte som de suttit på samma anstalt vad jag kan få fram.

EDIT: läste fel på "till/från". Verkar som de mycket riktigt suttit på Salberga tillsammans.
Citera
2025-12-31, 14:18
Medlem
Kungenshoras avatar
Såna här sjuka freaks går säkert igång på döda djur också.
Tycker det är skamligt att man slaktar djur och serverar de till såna här avskum.

Vad säger ni om att man borde ge lustmördare vegetarisk mat?
Jag tror det skulle va avskräckande.

Blotta tanken på att de här monstren ska få sitta på anstalt och smaska på döda djur är motbjudande.
Citera
2025-12-31, 14:19
Medlem
Ańg my . han lyckades inte få in henne i bilen .och istället dödade han henne.....han la i avlidna my i bilen och lät kroppen ligga kvar .
Citera
2025-12-31, 14:20
Medlem
K.Blomkvists avatar
Jag undrar om han verkligen om han penetrerade BO.
Eller han enbart njöt av att titta på sitt BO.

Vi vet inte heller vilka kroppsdelar som polisen har hittat.
Kanske bara armar och ben.

Var BO avklädd?

Var styckade han BO? Det måste finnas mängder med blod nånstans.
Eller gjorde han en Dexter?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV-serie)

Frågorna hopars sig just nu i min skalle.
Citera
2025-12-31, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Utan alla gängkriminella som skjuter ihjäl varann känns det som sällan män blir mördade. Män blir väl mer misshandlade och knivstuckna än mördade. Kvinnor blir både mördade ute av random typer och i hemmet av sin man/ex. Den stora konstanten är väl helt enkelt att det främst är män som mördar...
Det förhåller sig så att ca 75% av mördade personer i Sverige är män,,Medans mördaren i 90% av fallen är Män, Den som blivit mördad eller rättare sagt den mördades anhöriga är troligen mest nedbrutna pga av att deras anhörige har avlidit än om denne är mördad av en man eller kvinna,,Därför bör manifestationer avseende våld egentligen uppmärksamma Mäns våld mot andra män, Om det överhuvudtaget skall analysera huruvida detta är en könsfråga,,
Citera
2025-12-31, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etisbew
Absolut inte bekräftat.

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/1102568-tishko-ahmed-mordade-wilma-andersson-har-bytt-anstalt-tre-ganger-i-ar

"I april 2021 flyttades Tishko till Tidaholm från Salberga"

Robin satt på Salberga men var väl ute sent dec 2020/jan 2021?

Det verkar inte som de suttit på samma anstalt vad jag kan få fram.

EDIT: läste fel på "till/från". Verkar som de mycket riktigt suttit på Salberga tillsammans.

Ok, där ser man... tack!
Citera
2025-12-31, 14:21
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Samtidigt fanns inga inslag av tortryr, förnedring, djurplågeri osv i den tidigare fup en. Tveksam till om han är en sexualsadist. Sånt brukar man annars hitta i mängder. Här fanns ”bara” barnporr och nakna döda kvinnor och främst könsorganet
Länk till den Fupen?
Citera
2025-12-31, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Ańg my . han lyckades inte få in henne i bilen .och istället dödade han henne.....han la i avlidna my i bilen och lät kroppen ligga kvar .
Nu hänger jag inte med på vad du menar?
Han styckade väl inte henne i bilen?
Citera
2025-12-31, 14:24
Medlem
Bra beskrivning. Man brukar säga om det vi i vardagligt tal kallar psykopater att det är svårt att få grepp om dem. Hal som en ål.
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Personer som han saknar spärrar / gränser. Han har uppenbart en personlighetsstörning så det finns liksom ingen kärna. Det är bara fragment.

Så det går bra med vad som helst - även om de kan föredra ngt över ngt annat. Men det kan oxå ändra sig över tid. De tar vad de kan få helt enkelt.

Det är inget renodlat kvinnohat utan hatet riktar sig mot alla.

Jag skulle inte kalla honom vare sig gay, lesbisk, pedofil, trans, nekrofil el. vad det nu kan vara.

Det finns ingen hel person som existerar därinne. Han anpassar sig & blir en person det är mest förmånligt att bli efter rådande situation.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Kan doften av lik vara intressant för honom också?

Tror inte det. Nu spekulerar jag vilt, men lukter är starkt kopplade till minnen och känslor i hjärnan och ofta från barndomen. Så han kan ha upplevt något som liten.

Sen kan personer som har svårigheter med intimitet, utveckla ett starkt, ibland tvångsmässigt fokus på lukter, för att lukter skapar närhet utan full relation.
Citera
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Länk till den Fupen?

Finns på första sidan i tråden precis som allt annat viktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in