2025-12-30, 21:40
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattermind
Lovade du inte att ta på dig dumstruten ifall det skulle ske?

Jodå när första rättegången kommer att hållas.
Har det hållits någon rättegång?
Berätta gärna var och när...
Citera
2025-12-30, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Jodå när första rättegången kommer att hållas.
Har det hållits någon rättegång?
Berätta gärna var och när...
Vet du skillnaden på en rättegång och en huvudförhandling?
Citera
2025-12-30, 21:50
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Vet du skillnaden på en rättegång och en huvudförhandling?

Ungefär som du tycks veta skillnaden på att analysera matcher och spekulera i hur ett spelbolag ska agera...
Citera
2025-12-30, 21:52
Medlem
Citat:
Ungefär som du tycks veta skillnaden på att analysera matcher och spekulera i hur ett spelbolag ska agera...
Men du sa ju att ingen rättegång har påbörjats? Då måste du väl veta vad en rättegång är? Och att målnummer registrerats i tingsrätten, vad betyder det? Du är ju så kunnig, och jag vet ingenting. Hjälp oss ovetande i tråden...
Citera
2025-12-30, 21:56
Medlem
Citat:
Jag ska släppa tråden. Det är uppenbart att du lider av något och behöver professionell hjälp. Ditt beteende är onormalt. Jag vet att du inte kommer kunna inse det och trots att du beter dig (eller är) riktigt efterblivet så finns det någon liten, väldigt liten del i mig som tycker synd om dig.

Jag hoppas genuint att du varken är make eller har barn. Jag vågar inte föreställa mig hur du hade hanterat varken ett förhållande eller en uppfostran med tanke på hur du resonerar och hur din tankegång är. Något måste ha hänt under din kognitiva utveckling.

Du är en clown, och tråden är din cirkus.
Citera
2025-12-30, 22:07
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Men du sa ju att ingen rättegång har påbörjats? Då måste du väl veta vad en rättegång är? Och att målnummer registrerats i tingsrätten, vad betyder det? Du är ju så kunnig, och jag vet ingenting. Hjälp oss ovetande i tråden...

Kunnig i att analysera matcher ja, dock har detta ingenting överhuvudtaget med trådens ämne att göra.
Det verkar inte du och andra pappskallar förstå utan yrar om speltorskar i tid och otid...

Jag har aldrig utgett mig för att vara någon juridisk expert.
Jag gjorde en avancerad gissning att det inte skulle gå till rätten baserat på hur spelbolag brukar agera i liknande fall.
En avancerad gissning på goda grunder är inte att göra bort sig grovt hur mycket ni än pappskallar försöker inbilla er det.

Den som verkligen har gjort bort sig och som har kommit i skymundan är förstås den person som först upptäckte att fel föreligger och inte kunde hålla käft utan bara var tvungen att berätta för sin lika korkade omgivning som i sin tur spred detta vidare.
Men nejdå, här är det tydligen jag som har gjort bort mig mest då jag trodde att ATG skulle ta på sig förlusten...
Citera
2025-12-31, 09:31
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski
Det är ett förenklat tvistemål.

Ska höra med Vinge nästa vecka om det är så att jag kan begära ut intern kommunikation samt kommunikation mellan ATG och leverantör för att se så dom inte fått betalt av leverantör samt av kunder.

Om man begär ut massa kanske dom droppar caset.

Just nu ska det svaras osv, alltså inte en rättegång än.

Höra med Vinge? Ett bolag?

Du kan framställa ett editionsyrkande. Men för att nå framgång måste du ange vad du avser att styrka med handlingarna. Det ska finnas ett bevistema kopplat till en rättsligt relevant omständighet.

Du kommer inte nå framgång. Om du börjar framställa ogrundade editionsyrkanden etc. är risken stor att du får ersätta ATGs rättegångskostnad fullt ut trots att det är ett förenklat tvistemål. Jag slulle inte ta den risken om jag var du. Då pratar vi potentiellt flera hundra tusen kronor istället för ca 20 000 kr.

Rättegången pågår för övrigt i och med att skriftväxling är påbörjad. Det du kallar rättegång är huvudförhandling. Målet kan mycket väl avgöras utan en sådan.

Vem företräder ATG?
Citera
2025-12-31, 10:27
Medlem
Citat:
Lovade du inte att ta på dig dumstruten ifall det skulle ske?

Dumstruten har idioten haft på sig sedan han skapade sitt konto.
Han har haft fel i varenda inlägg han gjort hitintills, vilket iofs är rätt starkt jobbat.
Den stora frågan är vad nästa sak han kommer ha fel i är?
Dessutom anmäler han inlägg som inte passar.
Citera
2025-12-31, 12:50
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Dumstruten har idioten haft på sig sedan han skapade sitt konto.
Han har haft fel i varenda inlägg han gjort hitintills, vilket iofs är rätt starkt jobbat.
Den stora frågan är vad nästa sak han kommer ha fel i är?
Dessutom anmäler han inlägg som inte passar.

Nej din pappskalle, jag tror att jag har anmält ett enda inlägg under hela min tid på forumet. Och det var endast för att markera för moderatorn hur löjligt det är att inlägg som bara handlar om angripa mig personligen får ligga kvar.

Det är förresten fantastiskt hur jävla lättprovocerade vissa av er idioter är.
Jag gjorde en avancerad gissning baserat på goda grunder och ni ärkeidioter går bananas och börjar med personangrepp och detta ständiga tjat om speltorskar.

Men det mest patetiska är ju ändå alla här som har ställt sig på ATG:s sida här.
Hur jävla ynklig är man då?
Nej dra åt helvete med dig ditt patetiska fanskap...
Citera
2025-12-31, 13:14
Medlem
Citat:
Nej din pappskalle, jag tror att jag har anmält ett enda inlägg under hela min tid på forumet. Och det var endast för att markera för moderatorn hur löjligt det är att inlägg som bara handlar om angripa mig personligen får ligga kvar.

Jag gjorde en avancerad gissning baserat på goda grunder och ni ärkeidioter går bananas och börjar med personangrepp och detta ständiga tjat om speltorskar.

Men det mest patetiska är ju ändå alla här som har ställt sig på ATG:s sida här.
Hur jävla ynklig är man då?
Nej dra åt helvete med dig ditt patetiska fanskap...

Hehe du är bra skön alltså. Du svingar alla möjliga saker mot mig och framförallt mot andra skribenter i tråden för att sen gråta ut om att folk attackerar dig som person.
Är det inte bättre om du bara tar på dig dumstruten och håller käften?

Det handlar inte om att ta sida för ATG det handlar om att vi redan från början försökt förklara för dig hur juridik går till men du tar uppenbarligen inte till dig vad vi alla skriver till dig.
Citera
2025-12-31, 13:36
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Hehe du är bra skön alltså. Du svingar alla möjliga saker mot mig och framförallt mot andra skribenter i tråden för att sen gråta ut om att folk attackerar dig som person.
Är det inte bättre om du bara tar på dig dumstruten och håller käften?

Det handlar inte om att ta sida för ATG det handlar om att vi redan från början försökt förklara för dig hur juridik går till men du tar uppenbarligen inte till dig vad vi alla skriver till dig.

Nej din pappskalle, jag har inget emot att folk attackerar mig som person. Speciellt när jag blir kallad för speltorsk finner jag högst roande...

Det som är lite störande är när inlägg som endast är angrepp mot mig får ligga kvar medans mina svar på dessa påhopp raderas.
Så sluta ljug om att jag anmäler inlägg eller bölar när jag blir utsatt för personliga påhopp.

När det gäller själva sakfrågan så tar jag det en sista gång eftersom ni idioter ändå är för korkade för att förstå.
Det är skillnad på vad ett spelbolag kan göra och väljer att göra. Att spelbolag drar sina kunder på eget bevåg är extremt sällsynt om ens förekommande.
Att jag trodde att ATG skulle göra samma sak som andra tidigare gjort och ta på sig denna smäll är inte att göra bort sig grovt oavsett vad du och andra idioter här inbillar er.
Än mindre anledning att gå bananas och kalla mig för allt möjligt.
Inte för att jag inte tål det, tvärtom det visar ju bara vilka idioter ni är...
Citera
2025-12-31, 13:49
Medlem
Citat:

Känns som en triggar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in