Citat:
Ursprungligen postat av
mattermind
Haha, dumstruten har varit på ett bra tag. Helt makalöst att du inte inser till vilken extrem höjd du har gjort bort dig. Och att du har mage att kalla andra autister när allt du har skrivit pekar på att du har en drös av antisociala diagnoser.
Dom behöver inte bevisa något för dig. Dom har tillräckligt med bevis för domstolen. Tror folk genuint att ni i förväg kan maila företaget ni har en tvist mot, be om deras underlag, och sedan förvänta sig att dom lägger fram det på en silvertallrik och säger varsågoda?
Jag drar mig inte undan en lapp på några hästar eller en triss då och då, men spelberoende och IQ måste genuint ha någon typ korrelation.
Visste att det skulle inte dröja länge förrän den förste upprörde pappskallen skulle dyka upp och raljera.
Nej din idiot, jag har inte gjort bort mig. Spelbolag har inte för vana att dra sina kunder inför rätta, varför skulle detta vara undantaget?
Men tydligen är ATG extrema skitstövlar alternativt att här handlar det om betydligt mer pengar än vad vi kunde föreställa oss.
Jag gjorde en avancerad gissning, varken mer eller mindre.
De som har gjort bort sig är alla missunsama lowlifes som har tagit ATG:s parti och alla jävla idioter som yrar om att jag skulle vara speltorsk

som om ärendet hade något som helst att göra med ens spelskicklighet..
Citat:
Ursprungligen postat av
mattermind
Inget kommer hända -> Kommer aldrig gå vidare till kronofogden -> Kommer aldrig gå vidare till domstol... Vad mer kan du förutspå, Nostradamus? Du borde ha en disclaimer i din signatur som säger "gör det motsatta till vad jag säger".
Och här kommer nästa idiot.
Fast du glömde att kalla mig för speltorsk...
Edit. Haha nu märker jag att det är samma idiot jag citerar och inte två olika...