2025-11-07, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
När de spärrat kontot?

Nej , är man spärrad kan man ju såklart inte se det !

Men ville bara säga hur enkelt det är för både ATG och spelaren att själv kolla upp ev fel

Jag tror att ATG är lite nonchalanta och vet att dom har bevis och visar det när det behövs
Citera
2025-11-07, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Tror du på allvar att dom inte redan kontrollerat detta uppenbara fel på maskinen!

Trollar du nu ?

Alltså att du ifrågasätter att det var ett fel ?

trollar du nu? ATG gick ju förfan ut i media och sa att det inte saknas några pengar.
Citera
2025-11-07, 16:35
Medlem
Citat:
Varje enskilt spel får ett id nummer

På kontohistoriken kan man hur enkelt som helst se felet..

när man är avstängd. ok. du är fan legit efterbliven. lämna den här tråden ja ber dig du skämmer ut dig.
Citera
2025-11-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rnylol
trollar du nu? ATG gick ju förfan ut i media och sa att det inte saknas några pengar.

Jag kan inte uttala mig om vad dom sa i media första dagen när media kontaktade dom..

Men dom insåg såklart att spelare hade tagit ut pengar på en maskin det var fel på..

Du är en av få som ff ifrågasätter detta !
Citera
2025-11-07, 17:18
Medlem
Citat:
när man är avstängd. ok. du är fan legit efterbliven. lämna den här tråden ja ber dig du skämmer ut dig.

Att man inte kan se sin historik för man är avstängd betyder inte att ATG självklart kan se det och bevisa det när det behövs !

Du vill alltså se historiken för du tror att ATG bluffar om det går till domstol ?
Citera
2025-11-07, 17:39
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Att man inte kan se sin historik för man är avstängd betyder inte att ATG självklart kan se det och bevisa det när det behövs !

Du vill alltså se historiken för du tror att ATG bluffar om det går till domstol ?

Du är verkligen dummare än tåget...
Så enligt dig behöver inte ATG bevisa någonting överhuvudtaget, utan deras ord räcker som bevis?
Citera
2025-11-07, 17:41
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Väntar på han som in i det sista påstod att ATG inte kommer att driva det i domstol.

Du menar han som först även påstod att de aldrig skulle ta det till KFM heller? Han har det nog fortsatt bra på planeten Förnekelse.
Citera
2025-11-07, 17:42
Medlem
Citat:

men hörru, vad tror du det är som vi efterfrågar??? JUST DESSA BEVIS SOM BEVISAR ATT NÅGOT VAR/BLEV/GICK FEL.

läs igenom trådens senaste 30 sidor innan du postar igen. TACK
Citera
2025-11-07, 17:42
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Jag kan citera en användare här på forumet som påstår att Jorden är platt, det innebär inte att Jorden är platt bara för att någon påstår någonting ifall du inte förstår det.
Hittills har ingen rättegång hållits, ej heller finns något datum utsatt för någon rättegång.
Detta är FAKTA...

Om och när första rättegången kommer att hållas så kommer jag absolut att ta på mig dumstruten, men dit är det ännu långt.
Dessutom förstår jag inte hur fan folk kan tro att ATG helt säkert kommer att vinna.
Fan jag skulle lätt ge tjugo tusen för att gå upp i rätten mot dessa tattare...

Rättegången är påbörjad i och med att målet överlämnats till domstol. Men det gör inget. Du passar bra i dumstrut. Den klär dig.
Citera
2025-11-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Du är verkligen dummare än tåget...
Så enligt dig behöver inte ATG bevisa någonting överhuvudtaget, utan deras ord räcker som bevis?

Klart dom har bevis och lämnar ut bevisen när det krävs

Dom flesta erkänner ju utan bevis
Citera
2025-11-07, 19:25
Medlem
Citat:
men hörru, vad tror du det är som vi efterfrågar??? JUST DESSA BEVIS SOM BEVISAR ATT NÅGOT VAR/BLEV/GICK FEL.

läs igenom trådens senaste 30 sidor innan du postar igen. TACK

Vänta lite...

Varför vill folk ha bevis ?

Jag undrar alltså på riktigt , för det är väl ingen som eg tror att ATG bluffar och maskinen var korrekt

Det handlar ju bara om återbetalning för pengar som man vann felaktligen så när du pratar om bevis så misstänker du alltså att maskinen inte var sönder ?
Citera
2025-11-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Rättegången är påbörjad i och med att målet överlämnats till domstol. Men det gör inget. Du passar bra i dumstrut. Den klär dig.

Tydligen många härinne som vill ha bevis från spelhistoriken , är det för att dom misstänker att ATG bluffar om maskinen ?

Eller bara ett halmstrå att ta ut frustration på ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in