Hur har det noll betydelse vilken bil han använde? Hyr han en bil kan det t ex tyda på att han planerade gärningen i god tid.
” Enligt nya uppgifter till TV4 Nyheterna har polisen beslagtagit en hyrbil som är högintressant i utredningen. Även flera husrannsakningar har genomförts på olika platser i Stockholms län.”
I skogen står polisen vid ett vitt plasttyg med svarta detaljer och något gult på, som troligen innehåller kroppsdelar.
Vad sägs om att det är samma modell av byggsäck/påse som både finns uppställd vid tomtgränsen och vid parkeringen bredvid GMs bil på Tärnvägen 2 på Google Maps.
Vid den uppställda påsen vid tomtgränsen ser man handtaget och toppdelen av en spade.
Får se om den dyker upp i FUP.
” 26-åringen sitter anhållen misstänkt för att ha kidnappat och mördat en kvinna i Rönninge.
Utredningen har hittills inte visat någon koppling mellan dem, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
– Hon tros ha blivit slumpmässigt utvald, säger en källa.”
” 26-åringen sitter anhållen misstänkt för att ha kidnappat och mördat en kvinna i Rönninge.
Utredningen har hittills inte visat någon koppling mellan dem, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
– Hon tros ha blivit slumpmässigt utvald, säger en källa.”
Så tragiskt och sjukt!! Vilket jävla öde. Jag köpte pepparspray med färg idag till min sambo och till dottern. Tycker att alla barn och tjejer borde få det av staten när världen ser ut som den gör. Självklart menar jag inte att det är lättare för killar men ni fattar vad jag menar