Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Hur har det noll betydelse vilken bil han använde? Hyr han en bil kan det t ex tyda på att han planerade gärningen i god tid.

” Enligt nya uppgifter till TV4 Nyheterna har polisen beslagtagit en hyrbil som är högintressant i utredningen. Även flera husrannsakningar har genomförts på olika platser i Stockholms län.”

https://www.tv4.se/artikel/16BjyPNuQTxwSQxohx1ynY/hon-var-tyvaerr-pa-fel-plats-vid-fel-tillfaelle
Citera
2025-12-30, 01:40
Medlem
sten-sax-grops avatar
I skogen står polisen vid ett vitt plasttyg med svarta detaljer och något gult på, som troligen innehåller kroppsdelar.
Vad sägs om att det är samma modell av byggsäck/påse som både finns uppställd vid tomtgränsen och vid parkeringen bredvid GMs bil på Tärnvägen 2 på Google Maps.

Vid den uppställda påsen vid tomtgränsen ser man handtaget och toppdelen av en spade.
Får se om den dyker upp i FUP.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Oj vad du drar snabba slutsatser av sådant som inte är bekräftat. Var står det att biljetten hon köpte var till Skåne?
Hon bor där, behövs de verkligen mer än så?
Citera
Medlem
Livremmens avatar
Ha arbetade på Foria
Citera
Medlem
LeoXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Jaha, fränt

Är denna backdoor tillhandahållen av Apple/google antar jag?
Nej de gör i praktiken samma som användaren gör om han glömmer sitt lösenord. De kontaktar företaget och ber dem göra en reset.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gwshand
Ja jag tycker det med. Och hoppas det är så det funkar, att det sparas framöver
Varför skulle man då göra dna tester om de inte kan återanvändas? Det är väl så kalla fall kan lösas i många fall?
Citera
2025-12-30, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon bor där, behövs de verkligen mer än så?
Ja faktiskt. Det som är bekräftat är att hon köpte en tågbiljett, det är allt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Bara glömma det där. Kontot skriver även i andra liknande trådar. Och folk tror denne är inblandad. Nej tänk om
Viktigt spara detta och hjälp ev andra att inte röka ut för denna Malm Denizn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
” 26-åringen sitter anhållen misstänkt för att ha kidnappat och mördat en kvinna i Rönninge.
Utredningen har hittills inte visat någon koppling mellan dem, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
– Hon tros ha blivit slumpmässigt utvald, säger en källa.”

https://www.tv4.se/artikel/16BjyPNuQTxwSQxohx1ynY/hon-var-tyvaerr-pa-fel-plats-vid-fel-tillfaelle

Låter helt sjukt med slumpmässigt utvalda mord. Hur vanligt är det egentligen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Kanske inte gäller om man kommit hit som invandrare, jag vet inte.

Det gäller då med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeoXV
Sorry, prova den här

https://www.tv4.se/artikel/65GK5oCN8Px7zIL7T6n8DM/gw-varnade-foer-misstaenkte-styckmoerdaren-redan-2020

det va från 2020, tänkte om det fanns något färskt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
” 26-åringen sitter anhållen misstänkt för att ha kidnappat och mördat en kvinna i Rönninge.
Utredningen har hittills inte visat någon koppling mellan dem, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna.
– Hon tros ha blivit slumpmässigt utvald, säger en källa.”

Så tragiskt och sjukt!! Vilket jävla öde. Jag köpte pepparspray med färg idag till min sambo och till dottern. Tycker att alla barn och tjejer borde få det av staten när världen ser ut som den gör. Självklart menar jag inte att det är lättare för killar men ni fattar vad jag menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in