Okidoki.
Är det möjligt att man ändå kan ha parkerat bilen i anslutning till tant grön 5,
trots att man bor i vit trävilla?
Alltså - är det en vit villa mitt emot eller brevid tant grön 5?
Isåfall vet vi vilken villa det gäller.
(Kan kolla själv på maps såklart men inte precis just nu/lågt batt på luren)
Det är stående lockpanel på tryckimpregnerad stolpgrund om man kan säga så. Har inte hittat någon sådan villa runt Tant Grön 5 på google.
Miljonprogrammet Salem är ihopbyggt med Rönninge och det spelar ingen roll hur fin villa man har, om MENA finns i samma mindre kommun.
Brushorna kör omkring, kanske påtända. Ser en söt ensam tjej komma gående i kolmörka julnatten. Inget månsken, kanske inga gatlyktor. Förmodligen helt tomt på gatan.
I deras ögon går inte en anständig kvinna omkring alldeles ensam på det sättet. I deras ögon är det en slampa som ingen kommer sakna. I verkligheten är det en fantastiskt bra, duktig och blygsam ung svensk kvinna.
Det ryktades ju om att det varit pådrag i Uttran. Jag har kollat upp alla personer som bor i Uttran som förekommer hos Polisen. Ingen av dem bor i en villa som påminner om bilden som Blåljusbilder lagt upp.
Du med dina säkra källor kan ju kläcka identiteterna också, och spara oss andra lite arbete
Den för mord sitter på Kronoberg. Överbeläggning hos snutarresten gjorde tydligen att man fick ta häktets celler i anspråk. Namn har jag inte fått. Samma visa i Huddinge.