Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Det har varit avspärrat på Tärnstigen 2 i Södertälje, så sannolikt är det där han bodde.

Jo, jag vet men det är svårt att få det till södra Stockholm. Men det kanske ändå är där han bodde.
Citera
2025-12-29, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
Jo, jag vet men det är svårt att få det till södra Stockholm. Men det kanske ändå är där han bodde.
Rätta mig om jag har fel, men var det inte söder OM Stockholm och inte södra Stockholm
Citera
2025-12-29, 03:45
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Hade inte den här individen bott i Kungsängen innan eller är det bara något jag snappat upp från tråden?

När man byter namn ofta så som den här individen gör så känns det mer att man gör det i samband med något.
Hade han försökt kidnappa en så är ett namnbyte något jag hajar.

Men det är flertalet.

Tror det finns en anledning för cold case gruppen att göra en utredning, han var tydlig i sin linkedin om vad han gjorde bra men riktade det till sig själv i tredje person nästan, " Skötte mig exemplariskt, hanterade alla typer av gods"

Får vibbar av den här killen som inte känns bra
Det där är skrivet i första person. Hur skulle du skriva om dig själv menar du?

Han/det verkar ändå kunna bete sig tillräckligt normalt för att klara en anställningsintervju
Citera
2025-12-29, 03:46
Medlem
Boggymans avatar
Är det ingen som har nån övrig information om individen förutom fallet 2019, ber om ursäkt om det redan framkommit, inte orkat gå igenom alla sidor.

Fallet är väldigt färskt i nuläget men kommer pratas om i många många år framöver och bli väldigt stort, om det inte redan är det.
Citera
2025-12-29, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jan.Itor
Det där är skrivet i första person. Hur skulle du skriva om dig själv menar du?

Han/det verkar ändå kunna bete sig tillräckligt normalt för att klara en anställningsintervju

Ja det brukar 99% klara av, sen körde han lastbil, kraven där är mer att få ut en lastbil på jobb
Citera
2025-12-29, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliverboi
Rätta mig om jag har fel, men var det inte söder OM Stockholm och inte södra Stockholm

Så var det nog. Blev bort fintad.
Citera
2025-12-29, 04:04
Medlem
hängballens avatar
Jag tror att det kommer att lösas fler mord i denna sjuka historia. Vilka kvinnor är försvunna i Stockholm? Ouppklarade kvinnomord?
Sjukaste jag hört i Sverige.
Citera
2025-12-29, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag tror att det kommer att lösas fler mord i denna sjuka historia. Vilka kvinnor är försvunna i Stockholm? Ouppklarade kvinnomord?
Sjukaste jag hört i Sverige.

(FB) Louise Wester, försvunnen från Åkersberga/Täby/Vallentuna (2022-01-16)

(FB) Kvinna hittad död i terrängen Stockholm Kungsängen - 2022-06-20

Två av dom som är inte direkt nära men nära i tiden.

Det här är som du sa något som kommer växa likt Anders Eklund, Jag kan ha fel också. då tar jag mössan i hand
Citera
2025-12-29, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameleont
Adressen går till ett särskilt boende inom Psykogeriatrik.

Som redan konstaterats i tråden många gånger nu så är bostadsadressen till ett särskilt boende för yngre demenssjuka och psykogeriatrik. Den särskilda postadressen går dock till en god man/förvaltare, vilket man av förklarliga skäl är i behov av vid demens eller svår psykisk sjukdom.

Ber om ursäkt för tråkig ton men blir så trött på er alla som kommer in i tråden och får hela sidan att lagga med diverse nonsens som redan gåtts igenom gång efter annan.
Citera
2025-12-29, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iznm
Vad är de för fall i Kungsängen? Och vet man vad han jobbade med i Tumba?

Enligt Linkedin så körde han lastbil åt mastab

Fallet postade jag 2 poster uppe
Citera
2025-12-29, 04:14
Medlem
AgentKs avatar
Hittade detta om J*hn R*bin V*lma *ndersson (*o, *o, *i *A).

https://www.krimfup.se/resources/uploads/articles/1766965384Robin%20Vilma%20Andersson%201.webp

https://www.krimfup.se/articles/25-arig-kvinna-i-ronninge-hittad-dod-vilma-andersson-misstankt

Fanskapet är trasigt, finns ingen vård i världen som kan fixa den där skiten!
Senast redigerad av AgentK 2025-12-29 kl. 04:20.
Citera
2025-12-29, 04:19
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamestoney
Hur länge får äcklet sitta inne det här gången? 10 år?

Äckligt land, äckigt folk, som vill ha det så här.

Ni hade chansen att låsa in honom. Släppte ut honom efter 1.5 år. Tycker ni om styckmord, äckelsvenskar?

Om detaljerna som uppgivits hittills stämmer: Det här mordet kommer att ge livstid. Garanterat. Hans chanser att komma ut de närmaste 25-30 åren torde vara mycket små. Anders Eklund har suttit 17 år nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in