Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 03:25
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauschenberg
mycket möjligt han hatar kvinnor för de får män i sängen. Medan han kämpar med det.
Kan mycket väl vara så, knull avundsjuka.
Citera
2025-12-29, 03:26
Medlem
Hade inte den här individen bott i Kungsängen innan eller är det bara något jag snappat upp från tråden?

När man byter namn ofta så som den här individen gör så känns det mer att man gör det i samband med något.
Hade han försökt kidnappa en så är ett namnbyte något jag hajar.

Men det är flertalet.

Tror det finns en anledning för cold case gruppen att göra en utredning, han var tydlig i sin linkedin om vad han gjorde bra men riktade det till sig själv i tredje person nästan, " Skötte mig exemplariskt, hanterade alla typer av gods"

Får vibbar av den här killen som inte känns bra
Citera
2025-12-29, 03:27
Medlem
Hur länge får äcklet sitta inne det här gången? 10 år?

Äckligt land, äckigt folk, som vill ha det så här.

Ni hade chansen att låsa in honom. Släppte ut honom efter 1.5 år. Tycker ni om styckmord, äckelsvenskar?
Citera
2025-12-29, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamestoney

Ni hade chansen att låsa in honom. Släppte ut honom efter 1.5 år. Tycker ni om styckmord, äckelsvenskar?

Minst 18 år vid livstid.
Citera
2025-12-29, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Individen är sjuk.

Börjat utbilda sig till lastbils chaufför direkt efter tiden på anstalt. Anders Eklund

Använder namn som vilma.

Försökte kidnappa en 10 åring, samma ålder som Engla.

Byter kön.

Det här är en person som verkligen har haft det här som någon sjuk böjelse
Samt en bild på ett Germanwings plan på facebook tror jag det var, kraschen franska alperna.

Men ja, ruskigt störd individ.
Citera
2025-12-29, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
Hen har kört lastbil för flera firmor i Stockholms-området om man ska tro LinkedIn-profilen. Så jag tror att han kan ha koll på flera områden.

Sen det där med var hen bor. Enligt media var hen boende i södra Stockholm. Jag har inte fått någon klarhet i var eller om det stämmer.

Det har varit avspärrat på Tärnstigen 2 i Södertälje, så sannolikt är det där han bodde.
Citera
2025-12-29, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvarpaplats
Samt en bild på ett Germanwings plan på facebook tror jag det var, kraschen franska alperna.

Men ja, ruskigt störd individ.

Den här personen verkar ha lika många facebook konton som kön och namn, såg bara 1 där han hade polisbilar och en svensk flagga
Citera
2025-12-29, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Minst 18 år vid livstid.

Ett skämt. Efter 18 år inväntar en ny händelse från GM. Äckelsvenskar som inte kan hålla tydligt rubbade psykopater bakom galler eller ett skott i pannan och spara skattepengar.
Citera
2025-12-29, 03:37
Medlem
En fråga som dök upp i huvudet.

Enligt uppgifter greps han när kroppsdelar skulle grävas ner.

Hur länge tar det att stycka en kropp? Måste vara kopiösa mängder blod som ska hanteras och sedan städas bort?

Verktyg som används måste ha funnits tillhanda innan?

Att stycka någon är väl inget spontant beslut?

Vad kan hans kumpan haft för yrke?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RachelMaddow
Har R0bin bytt juridiskt kön och kanske börjat klä sig i kvinnokläder så kanske inte My uppfattade hen som ett faktiskt hot innan det var för sent? Vad är det med transor och styckmord egentligen? Jag tänker på 20-åriga Vatchareeya Bangsuan i Boden som blev styckmördad av Krist0ffer J0hansson som senare genomgick en könskorrigering och bytte namn till Kim Marie istället. 😠
Du får inte glömma Janne "Den leende styckmördaren" Tuomela heller. Han transitionerade under fängelsetiden och efter muck så är han återigen man.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avhandla
Rättspsykiatrisk, får vara inlåst i 2-3 år ?
Nej, rättspsyk blir det troligen inte om de går efter sina regler om att hans sinne måste vara psykotiskt vilket det inte är. Han är sexualsadist och har en störning, men inte så att den påverkar hans verklighetsuppfattning. Livstids fängelse och medföljande omvandling blir det i ca 18 års tid.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jamestoney

Äckliga du.

Säg ett enda äckelland i äckelvärlden, så ska jag plocka fram ett minst lika obehagligt äckelfall. Förmodligen mycket äckligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in