Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-28, 02:29
  #1
Medlem
Wigilantes avatar
https://www.missingpeople.se/sv/efterlysning/louise/

Sågs senast i Åkersberga.
Citera
2022-01-28, 02:41
  #2
Avstängd
010Kvantmekanik010s avatar
Troligtvis häktad i utlandet för narkotikasmuggling.
Citera
2022-01-28, 03:18
  #3
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 010Kvantmekanik010
Troligtvis häktad i utlandet för narkotikasmuggling.
Då hade nog det landets ambassad underrättat Sverige om det.
Citera
2022-01-28, 07:13
  #4
Avstängd
2020-03-01s avatar
Hon ser ut som skadat gods, hur många utländska män har hon varit med? Den senaste eller den näst senaste är högintressant i detta fall.
Citera
2022-01-28, 10:20
  #5
Medlem
Wiens avatar
Ajdå, här har vi en del.. .

Jobbat som målare, sjukskriven
Blandmissbruk, alkohol och narkotika, främst kokain
Bor på kompisars golv
Skyddande faktor: Har en dotter, född 2017, som bor hos sin mormor
Citera
2022-01-28, 18:07
  #6
Medlem
Wigilantes avatar
Varit tsm med tvivelaktiga småbecknare på sista tiden, känns som hon blivit vittne till något illa och blivit collateral damage.
Citera
2022-01-29, 00:07
  #7
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Varit tsm med tvivelaktiga småbecknare på sista tiden, känns som hon blivit vittne till något illa och blivit collateral damage.
Egen källa eller är det vänner/bekanta till henne som har vidarebefordrat uppgiften?
Citera
2022-01-29, 01:33
  #8
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ungtkaffe
Egen källa eller är det vänner/bekanta till henne som har vidarebefordrat uppgiften?
Sett det själv. Hade ett kort förhållande med henne för något år sen, sedan dess endast haft sporadisk kontakt. Ibland varit med svartsjuka snubbar och har då valt att begränsa kontakt delvis pga. ändrad livsstil av mig samt skippa onödiga missförstånd och konflikter. Hon ringde dock ändå någon gång i månaden och sist jag hörde av mig var ett god jul sms som gick fram. Det numret har dock ingen abbonent längre får man fram när man försöker ringa.

Hoppas på det bästa, bra tjej innerst inne dock något konfliktbenägen och en tjej som tar plats och inte är rädd för att säga ifrån varken fysiskt eller verbalt. Därför jag är extra bekymrad.
Citera
2022-01-29, 11:08
  #9
Medlem
Urinterapeuts avatar
Om inte har bragts om livet ligger hon säkert på någon madrass i en knarkarkvart.
Citera
2022-01-29, 12:12
  #10
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Sett det själv. Hade ett kort förhållande med henne för något år sen, sedan dess endast haft sporadisk kontakt. Ibland varit med svartsjuka snubbar och har då valt att begränsa kontakt delvis pga. ändrad livsstil av mig samt skippa onödiga missförstånd och konflikter. Hon ringde dock ändå någon gång i månaden och sist jag hörde av mig var ett god jul sms som gick fram. Det numret har dock ingen abbonent längre får man fram när man försöker ringa.

Hoppas på det bästa, bra tjej innerst inne dock något konfliktbenägen och en tjej som tar plats och inte är rädd för att säga ifrån varken fysiskt eller verbalt. Därför jag är extra bekymrad.
Tack för förtydligandet. Oddsen ser ut som vara ganska dåliga, tyvärr: späd tjej, liten i vikten, konfliktbenägen, en relation med droger och alkohol som hänger med människor som är girig och brinner av på fem röda.

Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Om inte har bragts om livet ligger hon säkert på någon madrass i en knarkarkvart.
Självklart är det en möjlighet att det är så. Jag tvekar på att hon håller sig borta frivilligt, hon har ändå ett barn? För eller senare så hade modersinstinkten kickat in och hon hade hört av sig. Jag tror inte sitter i en kvart och kickar droger. Med tanke på vad Wigilante har delat med sig av så lutar det mer åt olycka/bråk/ som slutade illa.
__________________
Senast redigerad av ungtkaffe 2022-01-29 kl. 12:22.
Citera
2022-01-29, 13:42
  #11
Avstängd
010Kvantmekanik010s avatar
Kan vara så att hon lämnat mobilen hemma för att åka upp till en avlägsen stuga mot norr, sköta om cannabisplantor eller trixa med hundratals liter amfetaminolja. Om hon sabbat nåt stort kan de ha klippt henne för att skippa golning till polis. Man ska inte underskatta hotbilden av att sabotera för grovt kriminella, oavsett om man "råkar" genom klantigt misstag vem som helst kan göra. Ni kommer inte hitta henne.
Citera
2022-01-29, 15:28
  #12
Moderator
pudelluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 010Kvantmekanik010
Troligtvis häktad i utlandet för narkotikasmuggling.

Citat:
Ursprungligen postat av 010Kvantmekanik010
Kan vara så att hon lämnat mobilen hemma för att åka upp till en avlägsen stuga mot norr, sköta om cannabisplantor eller trixa med hundratals liter amfetaminolja. Om hon sabbat nåt stort kan de ha klippt henne för att skippa golning till polis. Man ska inte underskatta hotbilden av att sabotera för grovt kriminella, oavsett om man "råkar" genom klantigt misstag vem som helst kan göra. Ni kommer inte hitta henne.
Varför tror du detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback