Citat:
Ursprungligen postat av
ElakBoll
Jag skulle absolut ha extremt stora problem med om en dotter var vanlig prostituerad och låg med en massa äcklon mot betalning men så länge det är på distans över nätet ser jag faktiskt inga som helst problem med det, särskilt inte om hon dessutom anonymiserar sig hyfsat genom att ha en mask eller liknande som många såna kreatörer gör. För mig är vanliga "sexköp" och OnlyFans-produktioner som natt och dag och HELT olika saker som inte ens går att jämföra.
Varför ska då din fiktiva dotter behöva anonymisera sig med en mask om det nu inte går att jämföra vanliga sexköp med digitala sexköp? Du hör ju själv hur korkat du resonerar.
Säg som det är istället, du skulle aldrig acceptera att hon säljer sig på OF.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElakBoll
Det finns t.ex många människor som har en exhibitionistik läggning och går igång på att visa upp sig för andra, det är inget fel med det och betyder inte att de är sjuka i huvudet eller på något sätt alls behöver "räddas" från sin sexuella preferens.
Nu låter det nästan som att du normalisera blottare när vi istället pratar om kvinnor som säljer sig för pengar.
De kvinnliga "nakenkreatörerna" skulle inte visa upp sig på Onlyfans utan betalning, så mycket var det med den exhibitioniska ådran 😁
Allt handlar om pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElakBoll
Alla vill heller inte eftersträva att vara "normala" i allt hela tiden då det i regel brukar vara en synonym för ungefär så tråkig och fantasilös man bara kan bli på en skala. Med andra ord precis som våra folkvalda politiker som stiftar såna här lagar.
Du vill helt uppenbart normalisera porrbranschen och försäljning av sexuella tjänster på distans men ignorerar samtidigt alla de negativa konsekvenser som finns för de som är aktiva i porrbranschen eller prostitutionen.