2025-12-13, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Min ålder spelar ingen roll i det här.

Att man försöker skapa en bild av att äldre kvinnor är extremt eftertraktade är ren bullshit.
Samma som det skrivs med hängbröst eller en tjock kropp. Finns enstaka få män som gillar sånt.

I livet så har man sett vad män vill ha, samt vilka tjejer so är mest eftertraktade osv.

Det finns inget som allmänt stressar äldre kvinnor över 30 typ att de längre inte kan leva på sitt utseende på samma sätt, samt finns mycket avundsjuka mot yngre 20 åriga vackra tjejer

Hon som skriver här KONSTANT , verkar definitivt vara av den äldre sorten, men inte så vacker kropp / bröst.

Sen att du spelat in filmer i flera år osv, kul för dig. Men det jag pratar om är rent Bonn-förnuft.

Unga vackra tjejer kommer alltid vara betydligt mer eftertraktade, speciellt på ONLYFANS

Vet många tjejer med som "jobbar" med sånt här som tom ljuger om sin ålder, för de vet att en lägre ålder = mer kunder, så ser man lite yngre ut så underdriver man sin ålder. Aldrig åt andra hållet.

Vet inte varför detta med ålder blev en så intressant topic här... men vill i alla fall påpeka att i den delen av branschen som jag kan bäst (MyFreeCams), så är de mest framgångsrika tjejerna 30-45 år och de flesta har cammat sedan 10+ år. Att de tjänar så snudd på obscent mycket pengar beror på att de byggt upp relationer med jävligt rika män som sprätter iväg massor av tusentals kronor på sina favoriter, måned efter månad. Om jag skulle berätta hur mycket dessa gamla utslitna kvinnor faktiskt tjänar per månad, år efter år, så skulle du reflexmässigt säga att jag ljuger, så jag struntar i det (fast jag skrev om det här i diskussionen för några veckor sedan om du är nyfiken...).
Citera
2025-12-13, 13:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
50 åringar får meddelanden från killar under 18 år och uppåt osv! Finns inga specifika åldrar gällande män som kontaktar kvinnorna.

Borde inte 50 taggare, dvs äldre kvinnor känna ett ansvar att inte förleda barn och ungdomar? 🤔

Eller vägleds dessa äldre grannies endast av törst efter pengar? Lite ful tant varning där.
Citera
2025-12-13, 13:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Vet inte varför detta med ålder blev en så intressant topic här... men vill i alla fall påpeka att i den delen av branschen som jag kan bäst (MyFreeCams), så är de mest framgångsrika tjejerna 30-45 år och de flesta har cammat sedan 10+ år. Att de tjänar så snudd på obscent mycket pengar beror på att de byggt upp relationer med jävligt rika män som sprätter iväg massor av tusentals kronor på sina favoriter, måned efter månad. Om jag skulle berätta hur mycket dessa gamla utslitna kvinnor faktiskt tjänar per månad, år efter år, så skulle du reflexmässigt säga att jag ljuger, så jag struntar i det (fast jag skrev om det här i diskussionen för några veckor sedan om du är nyfiken...).

Varför är det så viktigt för dig att försvara kvinnor som säljer sexuella tjänster och är aktiva i porr och sexbranschen?

Vad tjänar du på det?

Låter märkligt att en manlig köpare sitter och försvarar kvinnor som ägnar sig åt digital prostitution.

Är dessa kvinnor din enda chans till någon form av kontakt med motsatta könet? Isåfall är det väldigt sorgligt.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-12-13 kl. 13:31. Anledning: Tillägg
Citera
2025-12-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Borde inte 50 taggare, dvs äldre kvinnor känna ett ansvar att inte förleda barn och ungdomar? 🤔

Eller vägleds dessa äldre grannies endast av törst efter pengar? Lite ful tant varning där.

Svaret är en självklarhet och hanteras precis som när en minderårig vill ha alkohol eller tobak. Skillnaden här gällande sex är att vi är de enda i samhället som tar den dialogen med dem!

Din koppling till pengar är väldigt märklig? Gillar du inte pengar?
Vill inte de flesta ha mer pengar?

Att saker och ting hanteras lagligt är väl självklart, eller?

Vad ska vi sätta för varnings skylt på dig tycker du?
Jag har ett förslag!

Lögnare och sinnessjuk..
Citera
2025-12-13, 17:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Svaret är en självklarhet och hanteras precis som när en minderårig vill ha alkohol eller tobak. Skillnaden här gällande sex är att vi är de enda i samhället som tar den dialogen med dem!

Du påstår alltså att ni sexsäljare är de enda som tar dialogen med sexköparna? 😁

Nu har väl även polisen och socialtjänsten en "dialog" med sexköparna?

https://omni.se/fler-sexkopare-i-stockholm-soker-hjalp-for-att-sluta/a/jQGedw
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-slog-till-mot-132-sexkopare-i-stockholm-i-deras-hem

Citat:
Din koppling till pengar är väldigt märklig? Gillar du inte pengar?
Vill inte de flesta ha mer pengar?

Inte till vilket pris som helst. Det finns gränser för allt. Du verkar dock vara rätt gränslös.

Citat:
Att saker och ting hanteras lagligt är väl självklart, eller?

Sen när blev det lagligt att köpa sexuella tjänster? 🤔

Citat:
Vad ska vi sätta för varnings skylt på dig tycker du?

Jag tycker snarare att vi ska sätta varningsskyltar på alla sexköpare och prostituerade, det här är personer som uppvisar ett avvikande socialt beteende utifrån samhällets normer. Sexköparna bryter dessutom mot lagen.
Citera
2025-12-14, 09:34
Medlem
Citat:
Varför är det så viktigt för dig att försvara kvinnor som säljer sexuella tjänster och är aktiva i porr och sexbranschen?

Vad tjänar du på det?

Låter märkligt att en manlig köpare sitter och försvarar kvinnor som ägnar sig åt digital prostitution.

Är dessa kvinnor din enda chans till någon form av kontakt med motsatta könet? Isåfall är det väldigt sorgligt.

Märkligt för dig ja, men du är ju å andra sidan en extremt trångsynt och korkad taliban. Du tycker naturligtvis att det inte är ett dugg märkligt att du postar tusentals inlägg för att försvara en lagändring som du gillar. Till skillnad från dig så berörs jag och personer som betyder mycket för mig på ett negativt sätt av lagändringen, så mitt engagemang är betydligt enklare att förstå än ditt maniska postande. Du duckar ju själv konstant frågor om varifrån din påstådda kunskap och ditt engagemang i frågan kommer ifrån, men du är pigg på att ifrågsätta och misstänkliggöra andras engagemang när de inte håller med dig. Helt friskt är det inte.
Citera
2025-12-16, 12:34
Medlem
https://edition.cnn.com/2024/12/05/tech/china-onlyfans-accessible-hnk-intl

Ett föregångsland för alla förbudsfanatiker i Sverige! När följer Sverige i deras stolta fotspår tro?
Citera
2025-12-17, 02:06
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Märkligt för dig ja, men du är ju å andra sidan en extremt trångsynt och korkad taliban.

Den nya lagen har inte röstats igenom av några talibaner utan du och alla andra köpare och säljare får helt enkelt acceptera att våra demokratiskt framröstade ledamöter i riksdagen har beslutat om en skärpt sexköpslag.

Citat:
Du tycker naturligtvis att det inte är ett dugg märkligt att du postar tusentals inlägg för att försvara en lagändring som du gillar.

Om du vill kan jag posta ett par tusen inlägg till 😁

Samtidigt ska det påpekas att den nya sexköpslagen kommer inte att rivas upp bara för att det finns sexköpare och prostituerade som ogillar lagen.

Citat:
Till skillnad från dig så berörs jag och personer som betyder mycket för mig på ett negativt sätt av lagändringen

På vad sätt berörs du av lagändringen? Har det blivit svårare och mer krångligt att köpa sexuella tjänster? Är det ett problem menar du? Ska vi tycka synd om dig och säljarna?

Citat:
Du duckar ju själv konstant frågor om varifrån din påstådda kunskap och ditt engagemang i frågan kommer ifrån, men du är pigg på att ifrågsätta och misstänkliggöra andras engagemang när de inte håller med dig.

Dina kunskaper inom det här området verkar sträcka sig till att köpa sex eller menar du att dina sexköp gör dig till någon sorts självutnämnd expert på prostitution?

Citat:
Helt friskt är det inte.

För en gångs skull har du rätt. Det är inte det minsta friskt att köpa sexuella tjänster av kvinnor när köparna inte vet något om bakgrunden till försäljningen eller vart pengarna hamnar i slutändan.
Citera
2025-12-17, 11:56
Medlem
Citat:
Den nya lagen har inte röstats igenom av några talibaner utan du och alla andra köpare och säljare får helt enkelt acceptera att våra demokratiskt framröstade ledamöter i riksdagen har beslutat om en skärpt sexköpslag.

Om du vill kan jag posta ett par tusen inlägg till 😁

Samtidigt ska det påpekas att den nya sexköpslagen kommer inte att rivas upp bara för att det finns sexköpare och prostituerade som ogillar lagen.

På vad sätt berörs du av lagändringen? Har det blivit svårare och mer krångligt att köpa sexuella tjänster? Är det ett problem menar du? Ska vi tycka synd om dig och säljarna?

Dina kunskaper inom det här området verkar sträcka sig till att köpa sex eller menar du att dina sexköp gör dig till någon sorts självutnämnd expert på prostitution?

För en gångs skull har du rätt. Det är inte det minsta friskt att köpa sexuella tjänster av kvinnor när köparna inte vet något om bakgrunden till försäljningen eller vart pengarna hamnar i slutändan.

Om du ska försöka diskutera utifrån ett inlägg, så vore det väl bra om du faktiskt svarade på det som skrivits i inlägget, utan att bluddra om helt andra saker? Å andra sidan så ville du väl inte det... Du visar ju verkligen att det var mycket i det jag skrev nu som du vill slippa gå in på, men å andra sidan så är det nog i princip otänkbart för dig att inte svara, så därför får vi detta ofokuserade bludder i stället.
Citera
2025-12-17, 15:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Om du ska försöka diskutera utifrån ett inlägg, så vore det väl bra om du faktiskt svarade på det som skrivits i inlägget, utan att bluddra om helt andra saker? Å andra sidan så ville du väl inte det... Du visar ju verkligen att det var mycket i det jag skrev nu som du vill slippa gå in på, men å andra sidan så är det nog i princip otänkbart för dig att inte svara, så därför får vi detta ofokuserade bludder i stället.

Nu var ett faktiskt du som började yra om talibaner vad nu de har att göra med den nya sexköpslagen? 😁

Om du upplever att du blir diskriminerad som sexköpare pga den den nya lagen så får väl du börja med att omvärdera din inställning till sexköp?
Citera
2025-12-18, 15:27
Medlem
KallePiggs avatar
Citat:
Ingen har med andra människors sexliv att göra men prostitution och sexköp är socialt avvikande beteende utifrån samhällets normer. Du skulle själv aldrig rekommendera eller acceptera att dina kvinnliga släktingar säljer sig på OF till allmän beskådan så ditt gnäll känns helt omotiverat.

Aldrig acceptera!? Du bestämmer alltså över dina kvinnliga släktingar?

Jävla moralkärring, det är vad du är.

Nej tack till din unkna hederskultur!

Jag har inget att göra med om kvinnliga släktingar jobbar som horor eller porrskådisar.

Och du har inget att göra med om män och kvinnor knullar mot betalning!

Vad fan har du med att göra om något är socialt avvikande eller avvikande från normen?

Du är fascist!

Och jag skiter i hur det "känns" för dig.
Citera
2025-12-18, 17:53
Medlem
Citat:
Nu var ett faktiskt du som började yra om talibaner vad nu de har att göra med den nya sexköpslagen? 😁

Inte bara jag kritiserar ju lagändringen som ett uttryck för en fanatisk attityd. Hur svårt kan det vara att fatta det??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in