Citat:
Ursprungligen postat av
Malincecilia76
Barnen väljer bort att träffa Linda i jul, åker till Hampus och firar ikväll. Så tydligt att något har hänt som gör att de inte vill ha kontakt med Linda mer. Jag förstår inte hur hon klarar av det, mitt hjärta hade gått sönder. Hon är säkert i stan igen!
Det är inte alls förvånande att de nu tagit avstånd från L. Hon har sedan många år inte inkluderat sina tre äldsta pojkar i familjen och även M nu senaste året.
Jag tror att hon inte ens hade bjudit in de fyra äldsta till julfirandet. För henne finns de inte längre… de har valt E och H och då väljer hon ännu en gång bort dem.
Det är en tidsfråga innan N är borta för henne också. Han har redan brutit sig ut från hennes toxiska beteende. Hur? Han vägrar åka med henne till stan, vägrar lika kläder, åker inte med till skidbacken osv. Att S är kvar delvis är för att hon är lik L men tyvärr tror jag inte det räcker i längden för att det ska hålla. De yngre får vi se vad och när det händer.
L kommer bli mycket ensam den dagen mamma A inte finns längre… men det har hon jobbat bra på själv.