Citat:
Ursprungligen postat av
Metallharry
Funderar också på detta. Hagström är ju ensam med Atomic och har sällan dåliga skidor av nån anledning (bättre urval från fabrik?). Även Ilar (och Maja) har allt som ofta bra skidor även om dom kan ha sämre skidor ibland också.
Ilar och Maja kör på Salomon
Bland topp 5 så gör Diggins det med, övriga har andra märken
Edit: Tar man topp 10 så blir det ytterligare en Salomon-åkare, Nadine Fändrich.