Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 11:54
Medlem
Gör man inte så längre i en grupp med tjejer att man har varandra i telefonen på vägen hem efter en ute kväll ??
När ska män sluta mörda kvinnor...... Eller kan va två av hennes tjejkompisar också vem vet... Men fruktansvärt oavsett !! Stackars stackars My.
Vila i frid My ♥️
Senast redigerad av Anonymros 2025-12-28 kl. 11:57.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Någon skrev igår att polisen var på Tant Gröns Väg, kan det varit där hon hittades och GM bor?

Jag bor på TGV men såg bara att blåsljusen åkte förbi en gång, betyder ju förvisso inte att dom inte var här en längre stund. Men sjön Uttran ligger inte långt härifrån och den sträcker sig hela vägen till Södertälje i princip
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Han förtydligade precis på presskonferensen att
”Kvinnan är hittad av oss”
Okej?
Jag gissar på dom hitta henne i sjön igår sent på kvällen.. de var ju bilder av dom hade spärrat av osv poliser med munskydd och plasthandskar kollar i något vit påse av något slag.. Dom hade ju sökt med krimhundar/likhundar så gissar då på att det var hunden som hitta ..

Kan inte föreställa mig familjens förtvivlan just nu.. stackars dom! Fyfan vad otäckt.. gissar även på det är män igen som haft ihjäl ännu en oskyldig tjej..
Vila i frid!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Jag har fått PM från användare som vill vara anonym att hon ska ha påträffats avliden med en misstänkt GM gripen. Jag hoppas innerligt att personen är felunderrättad.

Postat 11:29 och med facit i handen sorgligt nog helt korrekt. Den användaren som skrev PM har koll.
Citera
2025-12-28, 11:55
Medlem
Aakkes avatar
Frågan är om ev. övergrepp varade tillräckligt länge för atr det ska räknas som grovt brott
Citera
Medlem
Kidnappad och våldtäktsmördad av orcher förmodligen, hemskt
Citera
Medlem
Discopopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Sorgligt, men tyvärr väntat.

Sannolikheten att det är person/personer från sydligare länder som gjort detta mot kvinnan är högre än 90%.
Överfall utomhus,område, BO och GM är obekanta med varandra o.s.v.
Alt. psyksjuk svensk förstås, högst 10% sannolikhet.

Det är inte rasism, det är realistiskt tänk. Men vi får veta i sinom tid.

Absolut väntat, man ska inte röra sig i sådana områden - speciellt inte nattetid.

Och vadå inte rasism? Vem är inte det idag? Nästan konstigt om man inte är det tycker jag, sen behöver man ju inte skrika ut det offentligt heller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
Fan, ska Flashback börja krascha nu igen? Går knappt att komma in.

Behöver inte alls vara "babbar" bara för att det är två. Får mer känslan av att det är två ensamma losers, kanske bekanta till tjejen som gjort detta i samförstånd.
Du ser inte det motsägelsefulla i att skriva "två ensamma losers"? Hade det varit en GM hade det varit 50/50 om det är svensk eller babbe men när det är två stycken det >95% att det rör sig om det sistnämnda. Men det kommer väl ut tids nog, vi kan bara spekulera tills FUP är släppt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Hon hittades i en bostad hos GM
Källa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Hon hittades i en bostad hos GM
Vet du om de kände varandra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusinvitamin65
Det är så sorgligt alltihop😢
Jag tycker det är förfärligt, lider med familjen, och beklagar verkligen förlusten av en älskad dotter, syster och vän.

Men! Jag beklagar att många inlägg i tråden pekat ut dig, vilket är helt absurt, men Flashback fungerar tyvärr så.
Nu borde de som anklagar dig förstå att du inte är misstänkt för något.
Otroligt trist men ganska väntat. Ja flashback funkar så, jag hoppades att hon skulle hittas men vi får hoppas att de som är gripna får livstid iaf en utav de
Citera
Medlem
Så igår kväll frihetsberövande man 2 Gm. Så antingen bodde vid Salem Centrum eller ute i villaområdet i Uttran. Var det inte där det var hög polisnärvaro igår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in