Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Någon som kan skriva hennes instagram här? Hittar inte den i tråden.

Vila i frid🙏
https://www.instagram.com/myytornblom/
Citera
2025-12-28, 11:49
Medlem
Urinterapeuts avatar
Säkert ett par ensamkommande hazarer som jobbar i hemtjänsten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Han förtydligade precis på presskonferensen att
”Kvinnan är hittad av oss”
Okej?

Låt inte detta bli en trådsanning...men när polisen säger: "I samband med att vi frihetsberövar denna personen så framkom det också faktiska omständigheter som gjorde gällande att kvinnan var avliden" så tror jag att det betyder att man hittat henne död i misstänkts bostad.
Citera
Medlem
Med DNA löser sig fallet relativt fort. Har GM gett sig på henne och de hittar sperma eller dylikt och matchar det mot GM är fallet helt löst
Citera
Medlem
Tycker polisen (väldigt bra polis för övrigt) var lite återhållsam med att säga att hon är hittad, utan mer ”vi har fått indikationer på att hon är avliden” och sen ”vi har hittat henne”.

Vad har de gjort med henne undrar jag? Har de hittat nåt som tyder på att hon inte KAN vara vid liv, men inte hela henne? Börjar likna Tishko och Tove.
Citera
2025-12-28, 11:50
Medlem
2 gms plockar upp henne frivilligt eller med våld, våldtäkt i bilen eller i skog/deras hem sen dödas hon och antingen dumpas eller så är hon kvar I lägenheten, sakerna dumpas utomhus längs vägen antingen innan mordet eller efter. Hoppas vi får namn i veckan.
Citera
2025-12-28, 11:50
Medlem
Morgonfrillans avatar
Fan, ska Flashback börja krascha nu igen? Går knappt att komma in.

Behöver inte alls vara "babbar" bara för att det är två. Får mer känslan av att det är två ensamma losers, kanske bekanta till tjejen som gjort detta i samförstånd.
Citera
2025-12-28, 11:51
Medlem
krackelerars avatar
Sorgligt, men tyvärr väntat.

Sannolikheten att det är person/personer från sydligare länder som gjort detta mot kvinnan är högre än 90%.
Överfall utomhus,område, BO och GM är obekanta med varandra o.s.v.
Alt. psyksjuk svensk förstås, högst 10% sannolikhet.

Det är inte rasism, det är realistiskt tänk. Men vi får veta i sinom tid.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Så de har fått in ett tips från allmänheten om en okänd förövare eller från familjen om en känd förövare. Vid gripandet av denna är en annan person närvarande. Med tanke på att man vet att hon är död men inte var hon är så borde det vara den andra personen som sagt att MGM erkänt han dödat My.
Kanske hörde de skrik vid pumphuset, tittade ut och la märke till regnumret till bilen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag vill bara klara en sak så att alla fattar, jag är inte GM i detta fall. Jag har sedan start verkligen försökt få reda på vart dom hänt my, att jag har varit i rönninge för 2-3 år sen är en ren slump. Slösa inte på polisens resurser tack! Tyvärr tror jag inte PK kommer ge så mycket

Det är så sorgligt alltihop😢
Jag tycker det är förfärligt, lider med familjen, och beklagar verkligen förlusten av en älskad dotter, syster och vän.

Men! Jag beklagar att många inlägg i tråden pekat ut dig, vilket är helt absurt, men Flashback fungerar tyvärr så.
Nu borde de som anklagar dig förstå att du inte är misstänkt för något.
Citera
2025-12-28, 11:53
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Med DNA löser sig fallet relativt fort. Har GM gett sig på henne och de hittar sperma eller dylikt och matchar det mot GM är fallet helt löst

Hon hittades i en bostad hos GM
Citera
2025-12-28, 11:54
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Hon hittades i en bostad hos GM

Jag har fått uppgifter om att de hade span på honom och han greps när han försökte gräva ner kroppen. Trovärdig källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in