Som jag misstänkte. Hon har nog slängts in i en bil av två herrar. Den ena givetvis mer drivande. Sedan har antagligen båda våldtagit henne och den ena då till slut valt att ta hennes liv pga det inte skulle komma ut.
Och kan hon ha hittats i en lägenhet t om? Däremot hade dom span relativt tidigt som jag förstår det på en misstänkt. Kanske någon man också snappat upp via kameror men inte ville outta för tidigt.
Så de har fått in ett tips från allmänheten om en okänd förövare eller från familjen om en känd förövare. Vid gripandet av denna är en annan person närvarande. Med tanke på att man vet att hon är död men inte var hon är så borde det vara den andra personen som sagt att MGM erkänt han dödat My.
Edit: hon var hittad trots allt. Men jag tror det jag skrev i övrigt är en bra hypotes
Senast redigerad av enough-is-enough 2025-12-28 kl. 11:53.
Öh vet inte vad du har pluggat för något men efter mitt högpresterande universitetsprogram så skulle potentiella arbetsgivare skarpt ifrågasätta om man sackat med studierna utan någon vettig anledning som utlandsstudier eller praktik i Bryssel eller något. Om man inte vill sitta och häcka i offentlig sektor eller något. Jag vet inte vad hon har läst men fick känslan av ambitiös student med höga krav på sig själv vilket även anorexi tyvärr pekar på.
Pluggar man tekniskt är det nästan ingen som bryr sig. Men det är väl olika beroende på vad man pluggat.
Var bara en tidsfråga! Den där pendeln har sjuuukt konstiga människor ombord efter jobbtider och det är inte svenska som modersmål. Du får även mordiska blickar av hälften om du är europé på natten.