Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 00:31
Medlem
Klicka på hennes album. Då kommer de fram en bild på henne poserandes i en blå klänning. Hon är inte gravid där??
Citera
2025-12-28, 00:33
Avstängd
skulle vara intressant att veta hennes smskonversationer under juldagen när hon var ute. Hade hon kontakt med påstridiga killkompisar som ville "träffas" hemma i Rönninge men som hon nekade?
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoorDandelion
Bra info du tillägger ju! Har du länk? Hittar ej det du syftar på på Ell*’s Facebook
Jag vet inte vem Ell* är. Men detta är systerns FB:
https://www.facebook.com/ewa.rantzen?locale=sv_SE
Citera
Medlem
Varför kom de inte och mötte henne alternativt hade samtal igång mobilen?? Skrev ju "ses snart"
Och sen gå den mörka ödsliga vägen i 20 min! klockan halv 2
Citera
2025-12-28, 00:35
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anyoun
Klicka på hennes album. Då kommer de fram en bild på henne poserandes i en blå klänning. Hon är inte gravid där??
Normal bullmage som flickor i långt yngre åldrar har. Men det hade varit intressant om det hade varit så....
Citera
2025-12-28, 00:35
Medlem
PoorDandelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaceo
Jag har väldigt svårt att tro att det här Pinterest-kontot är BO:s. Viben matchar inte alls hennes Instagram, som mest handlar om resor, Lund och vänner.

Tror du kan ha rätt. Vid närmare koll har Pinterest kontot ett par “hår 2023” med flera vågiga bobfrisyrer. Kollar man hennes Instagram har hon haft betydligt längre hår än så senaste åren iaf.
Citera
2025-12-28, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Normal bullmage som flickor i långt yngre åldrar har. Men det hade varit intressant om det hade varit så....

Mmm men då har hon gått upp i vikt, ifall du jämför med tidigare bilder.
Citera
2025-12-28, 00:36
Medlem
"Gällande ledning av förundersökningen så ska förundersökningsledningen övertas av åklagare så snart någon är skäligen misstänkt för brottet, enligt Rättegångsbalken. Vidare pågår utredningen fortsatt var på förundersökningssekretess råder"

Fick detta som svar från en av polisens egna förundersökningsledare en gång. Kan inte gå i god för svaret eftersom hen inte hänvisade till relevant lagrum. Men oavsett.
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det intensiva sökandet och inkopplad jouråklagare talar för att man har ett spår och en teori, till exempel någon person som kan misstänkas ha med försvinnandet att göra.
Citera
2025-12-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronny.von.pepper
Är det inte lite sjukt att efter snart 1700 inlägg så är det inte en jäkel som sett henne tidigare under kvällen, varit på samma krog/pub/tåg/perrong/affär/kiosk/ställe eller ens vet något matnyttigt?

Jo, det är jättekonstigt plus att ingen verkar ta upp ämnet. Exakt vad gjorde hon under kvällen? Var hon ute i Södertälje? Finns uteställen där och om hon växt upp i Rönninge är det naturligt att hon kan ha vänner där. Var hon i Stockholm? Eller på privat fest? Vilka har sett henne och har nånting särskilt noterats?
Sen kan det förstås vara helt random galning som ligger bakom detta, men ändå.
Citera
2025-12-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jag vet inte vem Ell* är. Men detta är systerns FB:
https://www.facebook.com/ewa.rantzen?locale=sv_SE

Tror inte det är systern

Hon skriver ju ”hjälp oss hitta My, E**as syster” i senaste inlägget

Hon hade ju skrivit ”min syster” om det var så

Dessutom en stor åldersskillnad
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Å fy fan, Haga mannen minns jag såg konstig ut, brett mellan ögonen och såg skev och obehaglig ut på något udda vid? Men att tiden måste gå fort om han redan är ute?
Kan en en sån person bli frisk? Jag menar, har han ens suttit på rättspsyk så han fått behandling? Han både våldtog och misshandlade väl sina offer brutalt?
Ja, det var en obehaglig typ. Familj och allt..ändå. Sjukt! Står följande om honom: 14 års fängelse, villkorligt frigiven från och med 28 juli 2015. Dom finns där ute dom jävlarna. Förjävligt att psykiatrisk sluten vård lades ner. Tack sossarna. Här har vi resultaten!
Citera
Medlem
Yxzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Varför kom de inte och mötte henne alternativt hade samtal igång mobilen?? Skrev ju "ses snart"
Och sen gå den mörka ödsliga vägen i 20 min! klockan halv 2

"Ses snart"?

Du kanske skulle ha hämtat BO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in