Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 00:12
Medlem
Yoweris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Followtherainbow
Är rätt säker på att GM Och kvinnan känner varann sen tidigare gm måste också ha bra lokal kännedom. Tippar på ett psycho ex

Håller med. Har tyvärr varit i Salem en del och det är inget ställe man kan om man inte tvingats vara där. Mycket natur som försvårar sökinsatsen. Garnuddens naturreservat längs med Uttran blinkar tyvärr rött. Jag hoppas att jag har fel och önskar innerligt att flickan är oskadd
Citera
2025-12-28, 00:13
Medlem
En viss våldtäktman som härjade i Umeå för x antal år sedan. Hans Dna gallrades bort
Senast redigerad av Anyoun 2025-12-28 kl. 00:53.
Citera
2025-12-28, 00:15
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Bra fiskat! Detta kan vara intressant för polisen. Kanske att detta har med ett ex att göra. Återstår att se men att de spärrat av vid sjön nu ger mig en dålig känsla och att hon tyvärr inte lever. First 48h är avgörande i sådanna fall
Näää. Förlåt att jag sabbar din "fina fiskning". Men om man kollar syrrans Facebook så finns ett bröllop med...
Citera
2025-12-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Vill han att hon hittas vid liv, tar han med henne och lämnar han henne vid närmaste akuten på ett sjukhus, stannar kvar och berättar vad som hänt?

Vill han inte att hon hittas, så är det väl för att han inte ska åka dit? Då tar han med henne och dumpar henne ensam, där han är säker på att ingen hittar henne? Då är det en egoist utan samvete?
Detta är ett sånt fall som kommer att lösas, så vill han åka dit så lite som möjligt lämnar han henne helskinnad någonstans där hon hittas.
Citera
2025-12-28, 00:17
Medlem
Ingen bekant här som könner BO? Hur var hennes välmående var hon deprimerad? Tror inte på sjävmord men man kan inte utesluta det
Citera
2025-12-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anyoun
En viss våldtäktman som härjade i Umeå för x antal år sedan bor i grannstaden till Stockholm. Dock väldigt långsökt. Hans Dna gallrades bort i juli..

Man att han skulle börja härja igen och då söder om Stockholm känns osannolikt.

Menar du serievåldtäktsmannen? Är väl inte möjligt att han redan är utsläppt?
Citera
2025-12-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoorDandelion
Jag har hittat en Pinterest tillhörandes en M* T*rnblom. Det *kan* vara nån annans än BO men för 2-3 år sedan skapade denna person flera album där med ord som “baby shower”, “bröllop”, “brudklänningar” och “barnrum”. Hennes Instagram och Facebook följer samma kontonamnsformat med förnamnefternamn.

Om detta är BO’s Pinterest, kan detta stärka teorin om att hon haft eller har ett förhållande. Hon verkar inte vara gift enligt hemsidorna med info om henne, kanske var denna relation våldsam och personen vill hämnas för att hon inte gifte sig? Osv. Spekulererar nu.

Länk till Pinterest: https://se.pinterest.com/mytornblom/

*1 = y, *2 = ö

Jag har väldigt svårt att tro att det här Pinterest-kontot är BO:s. Viben matchar inte alls hennes Instagram, som mest handlar om resor, Lund och vänner.
Citera
2025-12-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Ingen bekant här som könner BO? Hur var hennes välmående var hon deprimerad? Tror inte på sjävmord men man kan inte utesluta det

uteslut det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Eklund kom undan en gång p.g.a. uselt polisarbete. Det sker inte här.
Det hoppas jag verkligen..
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Fy faaaaan vad jag ryser av obehag just nu!!!!!! My Good vad obehagligt!
På hennes Facebook har hon gillat "Spöktimmen" och detta är det man ser. Usch!!!!

https://imgur.com/a/EgGUqi8
Citera
2025-12-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Menar du serievåldtäktsmannen? Är väl inte möjligt att han redan är utsläppt?

Ja vill inte skriva hans namn då han har skyddad adress.
Han gav sig på kvinnor sent på kvällarna på Umeås gator. Han fick ett namn av media som börjar på H och slutar på mannen.
Han bor i universitetsstaden som är 8 mil norr om Stockholm.

Risken att han är i farten är ytterst låg men ändå. Inget skulle förvåna mig då han fortfarande anses vara ytterst farlig.
Citera
2025-12-28, 00:24
Medlem
Polisen vet exakt allt vid det här laget, de är en bekant till henne, och de spelar charader och köper tid inför insatsstyrkan ska storma deras egentliga mål, vilket är en man i 25 års åldern i närheten, så de är iscensatt några av fynden för grabben skulle inte behöva kasta ur dem ur någon bil som han lurat in någon han känner i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in