Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Detta är ett sånt fall som kommer att lösas, så vill han åka dit så lite som möjligt lämnar han henne helskinnad någonstans där hon hittas.

Ja det får vi verkligen hoppas att fallet löser sig? Och givetvis att hon hittas välbehållen? Men är det trolig att hon hittas vid liv efter tre dygn och inte ens ett spår efter henne, vad vi vet om?
Citera
2025-12-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Ingen bekant här som könner BO? Hur var hennes välmående var hon deprimerad? Tror inte på sjävmord men man kan inte utesluta det
Det verkar inte vara ett troligt scenario.
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Min dotter känner tjejen som är försvunnen. Det är världens snällaste tjej som inte lär ha tagit sitt liv utan lutar mer åt att någon gett sig på henne. Hon hade inga fiender.
Utan att säga för mycket så tror jag polisen har ett bra spår att gå på och att detta kommer lösas relativt snabbt.
Citera
2025-12-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Fy faaaaan vad jag ryser av obehag just nu!!!!!! My Good vad obehagligt!
På hennes Facebook har hon gillat "Spöktimmen" och detta är det man ser. Usch!!!!

https://imgur.com/a/EgGUqi8

På vems Facebook?
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billthekid1
På vems Facebook?
Den försvunna flickans. Jag vägrar säga kvinna. Man är inte kvinna när man är ynka 25 år
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Polisen vet exakt allt vid det här laget, de är en bekant till henne, och de spelar charader och köper tid inför insatsstyrkan ska storma deras egentliga mål, vilket är en man i 25 års åldern i närheten, så de är iscensatt några av fynden för grabben skulle inte behöva kasta ur dem ur någon bil som han lurat in någon han känner i

Precis så, och insatsstyrkan ska bara käka och vila något dygn innan de sätter igång?
Trolla någon annanstans tack.
Citera
2025-12-28, 00:28
Medlem
Citat:
Den försvunna flickans. Jag vägrar säga kvinna. Man är inte kvinna när man är ynka 25 år

Jag vet redan namnet på den försvunna tjejen men kan inte hitta hennes Facebook
Citera
2025-12-28, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anyoun
Nej, grannstad och då 8 mil norr om Stockholm. Så knappast troligt. Men hans dna gallrades i somras.
Varifrån har du fått detta? Så vitt jag vet bor han långt därifrån norrut närmare sin släkt.
Citera
2025-12-28, 00:30
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billthekid1
Jag vet redan namnet på den försvunna tjejen men kan inte hitta hennes Facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=100013678872966&sk=friends&locale=s v_SE
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Min dotter känner tjejen som är försvunnen. Det är världens snällaste tjej som inte lär ha tagit sitt liv utan lutar mer åt att någon gett sig på henne. Hon hade inga fiender.
Utan att säga för mycket så tror jag polisen har ett bra spår att gå på och att detta kommer lösas relativt snabbt.

Det intensiva sökandet och inkopplad jouråklagare talar för att man har ett spår och en teori, till exempel någon person som kan misstänkas ha med försvinnandet att göra.
Citera
Medlem
PoorDandelions avatar
Citat:
Näää. Förlåt att jag sabbar din "fina fiskning". Men om man kollar syrrans Facebook så finns ett bröllop med...

Bra info du tillägger ju! Har du länk? Hittar ej det du syftar på på Ell*’s Facebook
Citera
2025-12-28, 00:31
Medlem
Followtherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Håller med. Har tyvärr varit i Salem en del och det är inget ställe man kan om man inte tvingats vara där. Mycket natur som försvårar sökinsatsen. Garnuddens naturreservat längs med Uttran blinkar tyvärr rött. Jag hoppas att jag har fel och önskar innerligt att flickan är oskadd

Ja precis! Hade de varit ett oplanerat brott så hade hon högst troligt hittats vid det här laget. De talar för att hon är förflyttad mot sin vilja och att gärningen är planerad, någon som är besatt i henne och varit över tid är min gissning
Citera
2025-12-28, 00:31
Avstängd
Scannade killarna hon umgås med på Instagram och där ser man också ett mönster. Jag får lite ”mjuka” vibes fast ändå som att det skulle kunna vara friendzone grabbar. Känns på något vis långsökt att dom är inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in