Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-23, 01:50
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Mig med,iallafall känslan att inte Rask får en visning av mig.

Tack du med!
Citera
2025-12-23, 05:52
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vad var det han sa i en video med ett förnärmat tonfall? Tror det var något i stil med:

"Jag vet att min kuk är stor och det kan ingen ta ifrån mig."

Rask uppmanar säkert Therese att väsa att Rask’s penis är större än Silja Line-Arabens när de har sex.

Han är så sjukt osäker och vilsen den lilla pojken.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2025-12-23 kl. 06:14.
Citera
2025-12-23, 09:06
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Tack! Du ska veta att jag uppskattar det och att det är dylika kommentarer som får mig att inte tappa all verklighetsförankring...
Jag bockar och bugar också! Måste erkänna att jag för närvarande inte orkar titta på Trosa Puckolo men om ett tag kommer jag vilja skratta och då vet jag vart jag ska gå!

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2025-12-23, 10:10
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Han är riktigt jävla patetisk med sitt osäkra snack om kukstorlekar.

Gör som Chrippa och kalla Rasks för en "barnkuk".
Han när en bild av sig själv som Conny(Johnny) Sins från Trosa, en player med sex appeal påhejad av ensamma följare som matar hans ego.
Citera
2025-12-23, 10:42
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Skiter Påven i skogen?

Om du ska se den, se den här:

https://www.bitchute.com/video/GU7F5LnwR2rA

Jag tjänar absolut noll kronor på det men varje visning som Baronjäveln inte får är belöning nog för mig.

Du gör världen lite vackrare
Citera
2025-12-23, 10:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Exakt. Vad i helvete ska människor och myndigheter prata om Rask!! Att SOC inte stormar lägenheten och kollar läget och utreder grundligt. Den här mannen kan omöjligt vara frisk. Låter kke hårt men tyvärr sant..

Hans fru har lågt IQ och därför funkar familjen. Hon kan ibland laga mat.

Nu beställs det dock massa pizzor och Baronen börjar få tillbaka de groteska kvinnohöfterna.

Frun tror att hon är ihop med en synnerligen eftertraktad karl.

Och med hennes intellekt och världsbild är just hon Prinsessan av metropolen Trosa.

På YT är hon nästan Drottning ( valfri Disney)

Rask matar henne och barnen med familjefilmer.
I sin koja
Helt utanför verkligheten
Citera
2025-12-23, 11:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Gräver lite i gömmorna och hittar denna guldklimp:
https://youtu.be/H5wsNJYBB4Y?si=gxhf6oLeyVDO5UNY
Hur gick det med:
- ”lite nyare bil” som skulle köpas?
- ”det första jag ska göra är att göra oss skuldfria”?
- ”den enda lyxkonsumtionen är att vi ska köpa en ny säng”?
- ”det som blir över ska min bror hjälpa till att investera i aktier”?

Vad vi sett är ingen bil, ingen ny säng, inga betalda skulder och inget sparande. Bara elkickar, plasttrumset och annan lyxkonsumtion.

På gång:
- kfm-fordran på 16000kr som tickar ränta.
- Trobofaktura på 60000+kr som tickar ränta.
- meningslös nonsensutbildning som han avbetalat på och som kommer avbrytas kort efter den börjat (ingen återbetalning)
- förtalsrättegång

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2025-12-23, 12:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
- meningslös nonsensutbildning som han avbetalat på och som kommer avbrytas kort efter den börjat (ingen återbetalning)

Jag förstår fortfarande inte vad han tror han ska uppnå med den "utbildningen" även om han avklarar den. Tror han genuint att han ska jobba som "parterapeut"? Vem skulle gå till honom?

Jag vet att tjackpundare har en tendens att få storhetsvansinne, men...
Citera
2025-12-23, 12:09
Medlem
FantomenOchGurans avatar
Senaste dagboksbladet i Trobo-målet
Inget nytt av intresse men här är den ändå
https://gofile.io/d/j6GJUZ

Allt gott, <3
Citera
2025-12-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Senaste dagboksbladet i Trobo-målet
Inget nytt av intresse men här är den ändå
https://gofile.io/d/j6GJUZ

Allt gott, <3
Jag är en enkel man. Det skulle vara roligt att se honom underteckna och acceptera rättens beslut medelst en av kritorna han alltid har upptryckt i näsan.
Citera
2025-12-23, 14:51
Medlem
GreenBatterys avatar
PrioriteringsBaronen har alltså koll på gamla mail som han fick av Twitch när han anmälde Chrippa men noll koll på om han betalat de han förtalat och blivit dömd att betala skadestånd till?

Okeeeeeej…

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2025-12-23, 15:05
Medlem
Citat:
Vad var det han sa i en video med ett förnärmat tonfall? Tror det var något i stil med:

"Jag vet att min kuk är stor och det kan ingen ta ifrån mig."
Det här är 100% varför "Lets feast" inte tar i honom med tång längre. Jag kan betta en god slant på att Dorran har fått en "Grande deluxe" dickpicdär den är stenhårt uppfjongad och långsmal som en isglass. Troligtvis med nån uppletande kommentar där han trashar Christians löjliga pojksnopp. I den vevan, med den stressen och hur hårt han gick på med porr och amfetaminpåverkan kan man nästan garantera detta. Värt att nämna i ämnet är väl att han fattat att hans bihålor och hals blir för ansträngda av dos. Här har vi en gubbe som verkligen älskar sina rövpannor. Det är säkert en ceremoni som Benny och Svarten behöver bevittna. Tänk att han ligger där med benen i vädret och sakta, sakta för in munstycket i sin anal, till svartens förskräckelse så drar han ut halva, applicerar mer glidmedel och trycker den i botten, Benny försöker sluta andas så han dör, men varje gång han kommer till medvetande igen så är pumpen där, kopplad till en onödigt lång slang, ännu längre upp i hans anal. När han tömmer pumpen så fantiserar han om Hamid, den storkukade araben som tryckte av sin sats djupt in i Tessans anal, han tillåmed stenar "Hamiiiiiiiid" tills pumpen är tom.

Observera att det inte jag som är sjuk, jag beskådar bara misären utifrån. Det kanske är årets julklapp? Ett varsitt lavemangkit till grabbarna. Med xl munstycke i förgylld plast, med extra lång genomskinlig slang. Det eller ännu en rubiks kub, eller en cykel där trampet liksom sugs in i bakhjulet och felmonterat styre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in