Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-01, 21:55
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Som vanligt: fråga honom, inte oss.

Och som vanligt vill Mackan112 inte ha nåt svar för när han får det ignorerar han det fullständigt och ställer nästa efterblivna fråga eller förslag om vad Rask kan jobba med. Jäbla UFO
Citera
2025-12-01, 22:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Hahaha, förvisso räckte det med att Rask använde ordet "hård" för att antyda på sex Han måste fan var hypersexuell, eller om det är allt tjack som gör honom så kåt hela tiden kanske..

Byfånen är pervers med sitt maniska tjat om sin förkrympta mini-penis och sina vidriga våldtäktsfantasier, som om någon någonsin bett om den informationen. Äggskallens perversa fantasier är så obehagligt detaljerade att man börjar undra om han har någon sexuell störning.
Citera
2025-12-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Åh jösses, nu börjar han pusha msbkbloggen bara för Jockeboy nämnt att morsan skulle missbrukat benzo, nu försöker han komma upp till Böliboys offerstatus.

Två medelålders män som skyller sina misstag på föräldrarna, dags att växa upp och gå vidare
Byfånen använder offerkoftan som den vidriga narcissist han är...
Ska idioten leta upp pappa Fredrik igen och köra upp någon kamera i ansiktet igen.. Finaste för Byfånen vore att få farsan ned pissad på någon parkbänk...

Damma av missbruksbloggen fylla farsan med piller och pulver om så behövs.. Sen förnedra Pappa Fredrik ännu engång... Samtidigt som Mamma Ulrika hejar på Byfånen genom telfonsamtal ,viktigt att framhäva att det är Fredriks fel inte mamma Ulrika..

Fast det är Ulrika's gener som skapat Byfånen.

Byfånen Rask levererar i vanlig ordning..
Citera
2025-12-01, 22:23
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Kanon, tack för påminnelse! Jag la dock in rätt länk åt dig

Hahaha, han är så jävla trasig alltså.

Tack broder, nu slipper jag ge BajsBaronen några views. Vad jag däremot skulle vilja ge honom är en spark i...äh, ni fattar...
Citera
2025-12-01, 22:24
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Han ser för fan kriminell ut, han pausar var 3e minut och ser sig omkring och påpekar vilka människor han ser, "där borta går det en kvinna, hon går åt mitt håll, fan där är flera personer som kommer mot mig", medan han bokstavligen ser sig om axlarna från den ena till den andra.

Citat:
Hahaha, förvisso räckte det med att Rask använde ordet "hård" för att antyda på sex Han måste fan var hypersexuell, eller om det är allt tjack som gör honom så kåt hela tiden kanske..
Både extrem paranoia och urspårad sexualdrift är jättevanligt vid ett längre missbruk på just centralstimulantia.

Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Byfånen är pervers med sitt maniska tjat om sin förkrympta mini-penis och sina vidriga våldtäktsfantasier, som om någon någonsin bett om den informationen. Äggskallens perversa fantasier är så obehagligt detaljerade att man börjar undra om han har någon sexuell störning.
”Hypersexuell störning eller överdriven sexualdrift innebär vanligtvis tvångsmässiga tankar om sex, ett inre tvång att utföra sexuella aktiviteter, förlorad kontroll eller sexvanor som medför stora problem eller risker.”
https://nyheter.ki.se/hypersexuell-s...vt-stressystem
Citera
2025-12-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Varför han skulle bemöta svt? För att slippa få en sån pinsamt eftertext som atta andra skyldiga får i en dokumentär som vägra uttala sig.

Att den grandiosa Baronen i Trosa fegar ur och vägrar bemöta kritik från SVT är något han behöver få upptryckt i ansiktet för all framtid. Han är så jävla hederslös och feg!
Citera
2025-12-01, 23:10
Medlem
Shavys avatar
Geniet från Trosa vill gärna prata om en dokumentär som ingen har sett än, men när Badbollens dokumentär var på gång då skulle alla sitta stilla tills man sett den?

Parasit.
Citera
2025-12-01, 23:38
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Han ser för fan kriminell ut, han pausar var 3e minut och ser sig omkring och påpekar vilka människor han ser, "där borta går det en kvinna, hon går åt mitt håll, fan där är flera personer som kommer mot mig", medan han bokstavligen ser sig om axlarna från den ena till den andra.
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Både extrem paranoia och urspårad sexualdrift är jättevanligt vid ett längre missbruk på just centralstimulantia.
Haha han är så paranoid att det nästan är jobbigt att kolla Han ser dessutom riktigt störd ut i dom där kläderna. Skulle jag möta en sådan person på stan så skulle jag ju direkt tänka "methhead"

Skulle det kunna ske av vanlig ADHD-medicin då? Under normal medicinering? Therese lär inte ha obegränsat recept direkt.
Citera
2025-12-02, 00:34
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:

Skulle det kunna ske av vanlig ADHD-medicin då? Under normal medicinering? Therese lär inte ha obegränsat recept direkt.

Han lär köpa på nätet med. Det är bl.a dit en massa pengar försvunnit och det var det hela spektaklet med "knarkbrev i posten" handlade om.
Citera
2025-12-02, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

”Hypersexuell störning eller överdriven sexualdrift innebär vanligtvis tvångsmässiga tankar om sex, ett inre tvång att utföra sexuella aktiviteter, förlorad kontroll eller sexvanor som medför stora problem eller risker.”
https://nyheter.ki.se/hypersexuell-s...vt-stressystem
Då passar det ju perfekt att han ska bli sexolog, ungefär som om en alkolist skall utbilda sig till sommelier/vinprovare
Citera
2025-12-02, 04:33
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Man får absolut inte “lägga känslor på andra”, säger Baronen. Samma byfåne som blir vansinnig när Skilleras ifrågasätter hans “sociala fobi”, den där diagnosen som dyker upp och försvinner exakt när det passar Baronen. Ena dagen kan inte Baronen gå utanför dörren, andra dagen står äcklet och sjunger med publiken på någon spelning.

Finns det något mer ynkligt än att gömma sig bakom diagnoser som man inte har?

Det är så patetiskt.
Citera
2025-12-02, 05:17
Medlem
Snusfris avatar
Undrar om Rask satt klockan för att komma upp i tid för en gångs skull, för att se på dokumentären kl 6.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in