Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-23, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Varför har han zoomat in på sin kuk vid 0:55 i senaste videon?? Seriöst han har zoomat in på sitt skrev, att gylfen verkar vara öppen och man ser typ huden under naveln, eller kanske till och med undersidan av hans kuk om jag känner denna man rätt. Vad fan är det han visar upp och varför har han valt att zooma in??!??! Och varför pratar han om sin kuk kort efteråt? "Hörrni det kliar som fan, har man stor kuk som jag och trånga byxor så klias det"

Lennart Bladh upp i dagen, frontallobsdement

Bild: https://imgur.com/a/hT3dXap
Han får zooma hur mycket han vill. Lennarts praktkuk kommer aldrig baronen i närheten av.
Citera
2025-12-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Han får zooma hur mycket han vill. Lennarts praktkuk kommer aldrig baronen i närheten av.
Man borde fan maila honom en stillbild från Lennarts balkongstretchvideo med anmärkningen "Dröm vidare".
Citera
2025-12-23, 16:40
Medlem
Jul jul även hos Rask familjen som gud glömde..
Grandiosa pappsen går runt med kalsonger runt sin äggskalle, utstyrsel på kläderna är hårdrocks tema som hämtad från 80-talets Sovjet..

Musiken som spelas är pappsen's egengjorda Ai musik låt listan kan se ut så här..
Chrippa i mitt huvud 24/7 även i jul.
Chrippa kräfta jul jul.
Chrippa får ingen julmat.
Chrippa jul men du är med mig i tankarna.

Rasks chef mini "Bert Karlsson" Livros har skickat ner 600kr i bonus pengar till pizza, "va fan Rask det är ju skinka på pizza" bra eller hur!

Högsta julklappen för grismunn Rask är att Joakim L pojken ringer Rask o önskar God jul, vilket ej kommer att ske...
Citera
2025-12-23, 18:05
Medlem
0.1s avatar
Är inte sexologi typ en masterutbildning? Skapligt oseriöst att KÖPA en snabbkurs på några veckor vem skulle betala för att gå till en klåpare med några veckors utbildning... Jag tror rask kommer bli besviken när han upptäcker att kursen inte stämmer överens med hans sjuka sexidéer....

Är det här kursen? länk

Fint att spara 4000 då kan han köpa julmat eller betala skulder....

Sammanfattningsvis. rask är helt slut i hjärnan
Senast redigerad av 0.1 2025-12-23 kl. 18:08.
Citera
2025-12-23, 18:22
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Med utbildningen får du:
Exklusivt innehåll anpassat för utbildningen
Kurslitteratur, videolektioner, övningar och reflektioner
Starta din utbildning direkt efter anmälan
Personligt certifikat

Vad för totalt efterblivet miffo går på nåt sånt??

Ahhhh…hahahahahahahahaha!

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2025-12-23, 18:23
Medlem
KungPungPats avatar
När jag hörde att Rask skrivit ner timetamps och ska gå igenom dom och kommentera, så trodde jag att han insett hur reaktionsvideos ska göras på lagligt sätt.

Märkte direkt att han inte skulle visa nån video, och att han som vanligt skulle slöa genom att spela upp ljud från rättegången.

Efter tredje reklamen fick jag nog av tramset.

Tyvär så kommer ingen svensk att klara av att reagera som Redbar gör, och som är det optimala och roligaste sättet att reagera på videos.
Dom kommer aldrig skriva ner timestamps och skapa nått nytt genom att reagera på dom.

Dom kommer spela upp ljud, göra svartvit bild eller ändra hastigheten, eller spela upp en hel video och sno pengar från kreatören av den.

Dom fattar inte att tittarna vill ha, för dom gör det inte för tittarna som utnyttjas för klicks.
Citera
2025-12-23, 18:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
Sexonombaronen måste ändå vara en av dom bästa, nu har han suttit hemma och tjackrunkat i flera år och tror att han blivit någon sorts sex-gud.
Citera
2025-12-23, 19:01
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sexonombaronen måste ändå vara en av dom bästa, nu har han suttit hemma och tjackrunkat i flera år och tror att han blivit någon sorts sex-gud.

Just nu så är det väl bara en av hans runkfantasier.
Citera
2025-12-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Sexonom-baronen är bara ett nytt sätt att honeytrapa tanter från hans följarskara.Inget annat.
Citera
2025-12-23, 20:17
Medlem
OstgotaHuss avatar
Många teorier om vad som är det egentliga syftet med att han ska utbilda sig till sexonom. Det egentliga syftet är glasklart, för det är den mest tragiska utgången, vilket man uppnår genom att välja den lataste metoden, vilket vi kan vara säkra på att Rask kommer välja, vilket är tidigt avhopp från utbildningen, och syftet var därför att köpa sig tid för fortsatt tjackrunk och klandervärt beteende på internet. Sedan är han tillbaka, igen, och släpper en video där han förklarar varför han hoppade av utbildningen, och jo kära tittare, det är nämligen såhär att Rask lider av en sorts fobi som han upptäckte att han hade först när han öppnade Zoom och gick med i introduktionskursen, 5 minuter sent. Läraren påpekade nämligen att alla som kommit sent är välkomna men uppmuntras att komma i tid. Rask slår på mikrofonen och säger till läraren att Rask ber genuint om ursäkt för att han kommit sent och han har inga dolda intentioner med sin ursäkt men han har manifesterat hela morgonen och har ett tufft liv och därför kom han för sent. Rask tittar noga på datorskärmen och ser texten "Läraren har stängt av din mikrofon". Tydligen stängde läraren av skitsnacket för länge sedan och Rask har suttit och snackat för sig själv, och vår kära Trotsbaron slår då på mikrofonen igen och konflikten är ett faktum. Diverse anklagelser kastas mot läraren, Rask hintar om att en video om hans lärare kommer under kvällen och att "flera har skickat DM" med information om läraren och HERE WE GO AGAIN
Citera
2025-12-23, 20:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Jul jul även hos Rask familjen som gud glömde..
Grandiosa pappsen går runt med kalsonger runt sin äggskalle, utstyrsel på kläderna är hårdrocks tema som hämtad från 80-talets Sovjet..

Musiken som spelas är pappsen's egengjorda Ai musik låt listan kan se ut så här..
Chrippa i mitt huvud 24/7 även i jul.
Chrippa kräfta jul jul.
Chrippa får ingen julmat.
Chrippa jul men du är med mig i tankarna.

Rasks chef mini "Bert Karlsson" Livros har skickat ner 600kr i bonus pengar till pizza, "va fan Rask det är ju skinka på pizza" bra eller hur!

Högsta julklappen för grismunn Rask är att Joakim L pojken ringer Rask o önskar God jul, vilket ej kommer att ske...

Undra hur julen blir hemma hos Baronen i år. Pappa byfåne har visserligen fått ihop några kronor genom att mjölka videos om Chrippa och Bo Göran, men samtidigt sitter Trobo med sin faktura.

Utlandsresan kan den lätt förståndshandikappade Therese stryka från önskelistan, och barnen får väl någon snabbmatsleksak som följde med en meny från McDonalds. Det är ändå tanken som räknas.

Julafton spenderar Baronen sannolikt i sitt runkbås, långt från familj och julfirande, upptagen med att skicka dickpics till sina följare och maniskt ringa Jockiboi för för att önska god jul. När ingen svarar kommer Trosas byfåne trösta sig med att Chat-Gpt lyssnar. Den gör ju alltid det.
Citera
2025-12-23, 20:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du gör världen lite vackrare

Tack och bock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto