Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 21:39
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hans kuksnack har verkligen blivit värre sen det uppdagades att den inte alls är särskilt stor, ironiskt nog. Vet inte om han försöker intala sig själv eller alla andra att den är enorm. Men den finns att beskåda några knapptryck bort, och är ingenting han skulle kunna visa upp på en porrfilmsaudition. Det här kan ALLA se, Baronen. Så sluta nu med det här patetiska skrytet. Du har en alldaglig medeldase. Precis som med allt annat i världen är du en medelmåtta som bäst.

Vad var det han sa i en video med ett förnärmat tonfall? Tror det var något i stil med:

"Jag vet att min kuk är stor och det kan ingen ta ifrån mig."
Citera
2025-12-22, 21:43
Medlem
saltakissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Varför har han zoomat in på sin kuk vid 0:55 i senaste videon?? Seriöst han har zoomat in på sitt skrev, att gylfen verkar vara öppen och man ser typ huden under naveln, eller kanske till och med undersidan av hans kuk om jag känner denna man rätt. Vad fan är det han visar upp och varför har han valt att zooma in??!??! Och varför pratar han om sin kuk kort efteråt? "Hörrni det kliar som fan, har man stor kuk som jag och trånga byxor så klias det"

Lennart Bladh upp i dagen, frontallobsdement

Bild: https://imgur.com/a/hT3dXap
Herregud, han är ju totalförstörd av tjacket. Jisses! Hans kuk är medel, inget som får någon att lyfta på ögonbrynen. Du är dessutom en trebarnsfar med en tonårig son, sluta skämma ut hela dina familj på det viset! Ingen tycker det är smickrande eller till din fördel, ta hand om din familj och ta ansvar för ditt liv.
Citera
2025-12-22, 21:47
Medlem
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vad var det han sa i en video med ett förnärmat tonfall? Tror det var något i stil med:

Aa, och sedan har denna dåre dessutom sagt "Vad jag gör med min kuk nattetid påverkar inte min roll som fadersfigur". Alltså jo?! Dina barn?! Andra barn visar din kuk på sina telefoner för dina barn och retar dom. Dom visar - tack vare dig - dina söners mammas rövhål medan hon blir knullad i familjesoffan. Sönerna kan ju inte ha suttit i den där soffan sedan dom såg det? Stackars jävla marsvin alltså! Det där ena marsvinet som jävlades med det andra marsvinet så att det fick flyttas till en annan familj, det måste ju varit en taktik för att komma ifrån den där jävla misären. Till och med IQ-marsvin kunde lista ut att detta folk säkert är så pass civiliserat att bara jag beter mig CP-nog så får jag nog flytta härifrån. Det skulle aldrig Alexander eller Therse kunna komma på. Dom är verkligen helt hjärndöda båda två, och man får följa allt på nätet. Det är som Biggest Loser, Lyxfällan etc, men programmet heter Rask.
Citera
2025-12-22, 21:47
Medlem
Telepatisks avatar
Är lill-snorrens senaste klipp värda att se?
Citera
2025-12-22, 21:48
Medlem
Citat:

Jag minns det här, det var för flera år sedan. Julgrisen ”Det är ett faktum. Jag HAR en stor kuk”. Tror till och med att Anjo nämnde att Baronen har kukkomplex i sin disstrack om honom. Baronen kan ha sagt det i videon när han reagerar på Anjos låt.

Det ironiska är att hans svar bara exemplifierar kukkomplexet. Ingen som inte har ett hävdelsebehov håller på sådär, eller lägger upp videor på internet där man benämner sin balle som ”thick”. Det är allt annat än storkuksaura.
Citera
2025-12-22, 21:49
Medlem
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Vid flera tillfällen så börjar han imitera någon med en särskild dialekt, typ för att göra narr av Chrippa och Julia. Vid några av dessa tillfällen så spårar han ur och kör denna imitation i typ 1 och en halv minut på raken, man blev så jävla trött efter 5 sekunder och så kör han på vidare skitlänge. Ååååh din jävla idiot lägg ner!! Och så gjorde han det igen flera gånger. Annars var det bara "Haha denna person säger att Chrippa har lånat pengar och levt på sin frus pengar, men denna person är alltså samma person som för ett och ett halvt år sedan satt och sa att jag levde på min frus pengar och min fru hade skulder", alltså samma jävla manus som dom senaste 200 filmerna, det är fan helt otroligt!
Citera
2025-12-22, 22:11
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Vid flera tillfällen så börjar han imitera någon med en särskild dialekt, typ för att göra narr av Chrippa och Julia. Vid några av dessa tillfällen så spårar han ur och kör denna imitation i typ 1 och en halv minut på raken, man blev så jävla trött efter 5 sekunder och så kör han på vidare skitlänge. Ååååh din jävla idiot lägg ner!! Och så gjorde han det igen flera gånger. Annars var det bara "Haha denna person säger att Chrippa har lånat pengar och levt på sin frus pengar, men denna person är alltså samma person som för ett och ett halvt år sedan satt och sa att jag levde på min frus pengar och min fru hade skulder", alltså samma jävla manus som dom senaste 200 filmerna, det är fan helt otroligt!
Haha jag hoppar att se den då, tack
Citera
2025-12-22, 22:27
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag minns det här, det var för flera år sedan. Julgrisen ”Det är ett faktum. Jag HAR en stor kuk”. Tror till och med att Anjo nämnde att Baronen har kukkomplex i sin disstrack om honom. Baronen kan ha sagt det i videon när han reagerar på Anjos låt.

Det ironiska är att hans svar bara exemplifierar kukkomplexet. Ingen som inte har ett hävdelsebehov håller på sådär, eller lägger upp videor på internet där man benämner sin balle som ”thick”. Det är allt annat än storkuksaura.

Han är riktigt jävla patetisk med sitt osäkra snack om kukstorlekar.
Citera
2025-12-22, 23:23
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Skiter Påven i skogen?

Om du ska se den, se den här:

https://www.bitchute.com/video/GU7F5LnwR2rA

Jag tjänar absolut noll kronor på det men varje visning som Baronjäveln inte får är belöning nog för mig.
Citera
2025-12-23, 01:09
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltakissen
Herregud, han är ju totalförstörd av tjacket. Jisses! Hans kuk är medel, inget som får någon att lyfta på ögonbrynen. Du är dessutom en trebarnsfar med en tonårig son, sluta skämma ut hela dina familj på det viset! Ingen tycker det är smickrande eller till din fördel, ta hand om din familj och ta ansvar för ditt liv.
Exakt. Vad i helvete ska människor och myndigheter prata om Rask!! Att SOC inte stormar lägenheten och kollar läget och utreder grundligt. Den här mannen kan omöjligt vara frisk. Låter kke hårt men tyvärr sant..
Citera
2025-12-23, 01:11
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Skiter Påven i skogen?

Om du ska se den, se den här:

https://www.bitchute.com/video/GU7F5LnwR2rA

Jag tjänar absolut noll kronor på det men varje visning som Baronjäveln inte får är belöning nog för mig.
Mig med,iallafall känslan att inte Rask får en visning av mig.
Citera
2025-12-23, 01:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Bäst är du Krakatoa!

Tack! Du ska veta att jag uppskattar det och att det är dylika kommentarer som får mig att inte tappa all verklighetsförankring...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in