Citat:
Ursprungligen postat av
PeterJihadi
Vad var det han sa i en video med ett förnärmat tonfall? Tror det var något i stil med:
"Jag vet att min kuk är stor och det kan ingen ta ifrån mig."
Det här är 100% varför "Lets feast" inte tar i honom med tång längre. Jag kan betta en god slant på att Dorran har fått en "Grande deluxe" dickpicdär den är stenhårt uppfjongad och långsmal som en isglass. Troligtvis med nån uppletande kommentar där han trashar Christians löjliga pojksnopp. I den vevan, med den stressen och hur hårt han gick på med porr och amfetaminpåverkan kan man nästan garantera detta. Värt att nämna i ämnet är väl att han fattat att hans bihålor och hals blir för ansträngda av dos. Här har vi en gubbe som verkligen älskar sina rövpannor. Det är säkert en ceremoni som Benny och Svarten behöver bevittna. Tänk att han ligger där med benen i vädret och sakta, sakta för in munstycket i sin anal, till svartens förskräckelse så drar han ut halva, applicerar mer glidmedel och trycker den i botten, Benny försöker sluta andas så han dör, men varje gång han kommer till medvetande igen så är pumpen där, kopplad till en onödigt lång slang, ännu längre upp i hans anal. När han tömmer pumpen så fantiserar han om Hamid, den storkukade araben som tryckte av sin sats djupt in i Tessans anal, han tillåmed stenar "Hamiiiiiiiid" tills pumpen är tom.
Observera att det inte jag som är sjuk, jag beskådar bara misären utifrån. Det kanske är årets julklapp? Ett varsitt lavemangkit till grabbarna. Med xl munstycke i förgylld plast, med extra lång genomskinlig slang. Det eller ännu en rubiks kub, eller en cykel där trampet liksom sugs in i bakhjulet och felmonterat styre.