2025-12-22, 18:42
Medlem
Tack för svar, man får väl bara hoppas antar jag.
Har beställt innan några ggr och då har de varit lugnt, dock vid dom 3 gångerna var det isolat och badder, denna gång lite större mängd thca hasch blir orolig att de stinker och att man ska få massa onödiga problem, trots att det är lagligt .. att köpa så att säga
Citera
2025-12-22, 18:51
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Någon som haft knas när dom beställt från inrikes typ från Him**d tex? God Jul alla flummare !
Jupp, vän till vän som beställde från c....e...... inrikes, rätt rejäl mängd.. Fastnade först i portnord app som stillatående, sedan husis, pisseprov på plats. Nedlagt åtal om innehav samt försök till narkotikabrott men fälldes för positivt då thca blivit thc i urinet. Dryga böter som avslut.

Max osis, dom trodde givetvis inledningsvis på vanligt röka men tråkigt med grannar osv samt register.
Citera
2025-12-22, 19:18
Medlem
Rejält mängd, menar du närmare ett kilo då eller ? Ja fy, vilken trist grej alltså får hoppas att inte det här händer någon alls. Men dom la ner åtal och han gick fri ifrån att han hade beställt så att säga?
Citera
2025-12-23, 08:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Rejält mängd, menar du närmare ett kilo då eller ? Ja fy, vilken trist grej alltså får hoppas att inte det här händer någon alls. Men dom la ner åtal och han gick fri ifrån att han hade beställt så att säga?
Hekton, ja men det tog sin tid med analysen o åklagarens beslut.
Citera
2025-12-23, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hekton, ja men det tog sin tid med analysen o åklagarens beslut.

Trist att höra, fick han tillbaka det då ?
Citera
2025-12-23, 10:42
Avstängd
MohinderHerbs avatar
Finns det något snabbt och smidigt sätt att konvertera THC-A isolat till THC för oralt intag?

Tänkte att man skulle kunna värma upp lite mct olja i mikron och låta det dra men verkar vara för låga grader.. Vad händer om man mikrar mct olja med thc-a i, förstörs det? Till för små men lite mer kontinuerliga doser och vill lagra det som thc-a, inte konvertera allt i förväg.
Citera
2025-12-23, 11:42
Medlem
popcorn.mannens avatar
Hallå hallå alla glada! Jag har en fråga, om någon möjligtvis kan hjälpa mig med ett recept på att kunna baka med thc-a trim. Alltså det är thc-a smulor från klippta buds.
Börjar bli trött på att bara röka det, händer så mycket längre, så blev nyfiken på bakning med det. Ge mig gärna råd och tips hur jag ska gå tillväga, tack!
Citera
2025-12-23, 14:43
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MohinderHerb
Finns det något snabbt och smidigt sätt att konvertera THC-A isolat till THC för oralt intag?

Tänkte att man skulle kunna värma upp lite mct olja i mikron och låta det dra men verkar vara för låga grader.. Vad händer om man mikrar mct olja med thc-a i, förstörs det? Till för små men lite mer kontinuerliga doser och vill lagra det som thc-a, inte konvertera allt i förväg.
Ha det i ugn 120 grader tills det har smält.
Citera
2025-12-23, 17:57
Medlem
Vem fan köpte upp alla 2ml live resin på himood
Citera
2025-12-23, 21:48
Medlem
B4RR4845s avatar
Köpte buds på Bigp*ff och är sjukt nöjd, jäklar vad likt det var "originalet"

* = u
Citera
2025-12-25, 17:26
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4RR4845
Köpte buds på Bigp*ff och är sjukt nöjd, jäklar vad likt det var "originalet"

* = u
Alla har samma produkter, köp från dom med bäst pris.
Citera
2025-12-25, 20:14
Medlem
Tja.

Var ett tag sen jag höll på med "thc-a" men då förvandlades det inte till thc som det påstår att det ska göras.

Rökte mest isolat då vapesen brukar vara keffa, från alla möjliga shoppar alla hade samma skit och klarade av urinprover men sist jag beställde från ST var jag positiv ett tag så det var bara att lägga ner tyvärr.

Någon som vet vilka thc-a produkter man kan använda om man lämnar urinprover? Inte intresserad av spice skit. Nån som lämnar prover regelbundet o röker regelbundet?

Cp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in