2025-12-19, 21:08
Medlem
Någon som fått något skickat av uforia i veckan? Har beställt men ej skickat och inget svar på mail..
Citera
2025-12-19, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Används inte just uppvärmning vid testning av dessa preparat? Vanliga är att man man värmer upp det och sedan analyserar ångorna. Alltså ett GCMS test. Kanske därför många fått sina försändelser beslagtagna i tullen och blivit kallade till förhör?
Vadå många har fått sina försändelser beslagtagna och blivit kallade till förhör? Vart har du hört det?
Citera
2025-12-19, 21:28
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Vadå många har fått sina försändelser beslagtagna och blivit kallade till förhör? Vart har du hört det?

Här bland trådarna till och ifrån. Tydligen någonstans från danmark ni köper skräpet.
Citera
2025-12-20, 20:46
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Här bland trådarna till och ifrån. Tydligen någonstans från danmark ni köper skräpet.
Tro inte på allt du läser på flashback.
Citera
2025-12-20, 20:57
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zakariasson
Säger inte emot, vill bara förstå hur ni resonerar.

Vanlig röka på gatan är av min erfarenhet alltid risigt på något sätt (vet vissa av er har kranar som levererar "deluxe" men den bedömningen lämnar vi på sidan av det här) och av labb-rapporter är gatugrönt 10-15% THC.

Använder man en bra terpenprofil och fullspectrum CBD-destillat som man blandar ihop i perfekt ratio med sitt dekarboxylerade THCA-isolat (numera ren THC). Blandar detta i godis eller vapar, hur skulle något grönt eller brunt kunna mäta sig med det? Vad saknar den organiskt rena mixen jag beskriver ovan jämfört med det ni kallar "den riktiga varan"?
Ett fullspectrum CBD-destillat är gjort av industrihampa utan de flesta cannabinoiderna. Ett riktigt fullspectrum kommer från en vuxen honplanta och ska du tillsätta olja blir det olagligt.
Citera
2025-12-21, 14:19
Medlem
Fantens avatar
Det är ändå lite konstigt att det här inte blev en grej tidigare, typ under TV-vågen för en så där femton år sen. Ni vet när mefedron fortfarande var lagligt och bk-MDMA var en grej. Istället fick vi Spice.
Citera
2025-12-21, 20:20
Medlem
Någon som testat smoketowers vapes?
Citera
2025-12-22, 07:06
Medlem
Pripps0.0s avatar
Vilken strain tycker ni är bäst av buds och hash?
Har bara provat Light Charas hash och Tropical Haze buds.
Orkar inte med vapes och sånt, är konservativ.
Citera
2025-12-22, 09:21
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vilken strain tycker ni är bäst av buds och hash?
Har bara provat Light Charas hash och Tropical Haze buds.
Orkar inte med vapes och sånt, är konservativ.
Mina favoriter är HL White Widow buds och HL Northern Lights Hasch. Uppskattar att det är lättrökt och smakar riktigt.
Citera
2025-12-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Ja, givetvis måste du ladda den. Batteriet håller inte i närheten lika länge som vätskan.

1: Du har en extra kromosom. Verkligheten är inte svart och vit. När jag testade både thca och thcnm engångsvape från Ufo*** och HiM*** så var jag klart positiv på en THC 20 ng sticka. Efter en vecka helt utan rökande var jag negativ. Sedan använde jag endast Ufo*** engångsvape i ca en vecka och var fortfarande negativ. Och det finns andra som påstår samma sak. Hur eller varför vet jag inte.

Köper du 'thca-produkter' och det inte ger utslag på thc då har du blivit lurad.
Du har alltså köpt produkter som inte innehåller thca (thc).
Det är väldigt svart och vitt. Att folk inte läster på om vad de stoppar in i sina kroppar är helt sinnessjukt.
Ledsen att du tog åt dig...
Hoppas du förstår vad jag skriver.
Citera
2025-12-22, 18:27
Medlem
Någon som haft knas när dom beställt från inrikes typ från Him**d tex? God Jul alla flummare !
Citera
2025-12-22, 18:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Någon som haft knas när dom beställt från inrikes typ från Him**d tex? God Jul alla flummare !
Varje sig jag eller mina polare i alla fall. Det är dock bara tre personer så urvalsgruppen är inte direkt stor men i alla fall, det är mina två cent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in