Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-22, 21:08
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Att knulla betyder väldigt lite i ett förhållande!

Om sex är så trivialt så varför står det att läsa i Expressen att unga vuxna mellan 18-29 har sex i genomsnitt 2 gånger per vecka eller c:a 112 gånger per år.

Muppiga muppar och nördiga nördar som aldrig haft en relation har all anledning att känna sig milt sagt utanför och mår skitdåligt!

Länk till Exp-artikel:

https://halsoliv.expressen.se/sex--relationer/sa-mycket-sex-har-vi-alder-for-alder/
Citera
2025-12-22, 22:01
Medlem
AlfaQhards avatar
Om du bara vill ha sex så ska du inte ha en relation.
Citera
2025-12-22, 22:10
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Men vad händer om man är lite säregen och helt enkelt är en periodare när det kommer till att vilja ha penetrationssex med sin partner?
Är det hållbart?

Om du skulle vara tydlig med att det är just det som är anledningen, det vill säga att mannen inte tror sig vara utstött, och att du under dessa perioder då du inte vill ha penetrerande sex tar hand om honom på andra sätt, som med hand och mun, så ja, kanske.
Citera
2025-12-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Man får väl prata om det. Vad är så svårt?

Håller med. har varit i relation med någon som ständigt drog sig undan allt som hade med närhet att göra. När det väl blev intimt ville han att fokuset skulle vara på honom.
Jag försökte vända det men gick inte så lämnade till slut.
Jag tänker att folk med diagnoser ibland kan ha problem med intimitet, på olika sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
De ju snarare ni som saknar sexlust som förmodligen är försoffade inte konstigt att de blir så få barn i de här landet numera.
Mitt sug för sex försvinner inte av en runk
Då får man ju runka varenda dag och natt va är de för jäkla liv. Fan ska jag göra på viking line?

Sex och onani är olika för mig med.
Ibland vill man ha kuken, ibland bara honom, ibland är man trött och sur. Då vill man kanske hellre bara onanera. Ibland är man sugen på att utforska ihop med sin partner. Men ibland kanske det uppstår tillfällen där man vill fortsätta utforska sig själv, som när man var en tonåring.
Jag upptäcker ständigt nya saker med min kropp och hur den fungerar.
Mina upptäckter brukar va som mest fruktbara i ensamheten.
Man kanske behöver hitta någon som är lika nyfiken som en själv och som gillar att gå på upptäcksfärd?
Citera
2025-12-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Om sex är så trivialt så varför står det att läsa i Expressen att unga vuxna mellan 18-29 har sex i genomsnitt 2 gånger per vecka eller c:a 112 gånger per år.

Muppiga muppar och nördiga nördar som aldrig haft en relation har all anledning att känna sig milt sagt utanför och mår skitdåligt!

Länk till Exp-artikel:

https://halsoliv.expressen.se/sex--relationer/sa-mycket-sex-har-vi-alder-for-alder/

Det kanske har med internet att göra?
Mindre alkohol för att ha självkontrollen att inte skämma ut sig själva. För det hamnar på nätet sen.
Om du får napp vet hela skolan om det sen. Bara att starta en gruppchatt.
Passa då även på att ordna fram ai-bilder som du kan sprida hejvilt.
Citera
2025-12-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapenexperten
Suger du på morsans bröst också din simp? Klart som fan sex är viktigt i ett förhållande. Dummaste jag hört
Jag har visioner för framtiden. Jobbar stenhårt för att förverkliga dessa.
Min tjej är faktiskt vädigt attraktiv, men det är många gånger jag är fullständigt slut när man hamnar i bingen.

Men jag har börjat undra om hon inte ser det som utmaning att få ett ligg när jag äntligen ska sova.

Tror att kvinnor i gemen ser mer än bara ännu ett enkelt ligg.
De vill nog ha en man som kan styra skeppet där ett tryggt familjeliv ger mer än bara ligg hit och dit.
Citera
2025-12-22, 22:45
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Håller med. har varit i relation med någon som ständigt drog sig undan allt som hade med närhet att göra. När det väl blev intimt ville han att fokuset skulle vara på honom.
Jag försökte vända det men gick inte så lämnade till slut.
Jag tänker att folk med diagnoser ibland kan ha problem med intimitet, på olika sätt.

Sex och onani är olika för mig med.
Ibland vill man ha kuken, ibland bara honom, ibland är man trött och sur. Då vill man kanske hellre bara onanera. Ibland är man sugen på att utforska ihop med sin partner. Men ibland kanske det uppstår tillfällen där man vill fortsätta utforska sig själv, som när man var en tonåring.
Jag upptäcker ständigt nya saker med min kropp och hur den fungerar.
Mina upptäckter brukar va som mest fruktbara i ensamheten.
Man kanske behöver hitta någon som är lika nyfiken som en själv och som gillar att gå på upptäcksfärd?

Absolut. Be karl din o binda upp dig och använda fantasin om han har nån.
Eller bind upp han så kan han titta på när du ägnar dig åt dina upptäcksfärder.
eller använd delar du vill ha och sätt begränsningar på dom delar du för tillfället inte vill ha.
Man kan ha sex på sjuukt många olika sätt.
än bara in och ut sprut tack och gonatt.
Vill han inte upptäcka och exprimentera utan köra missionären 5000 greatest hits varenda gång så blir de ju rätt torftigt i längden. Men hey så länge han e nöjd och du är nöjd så äre väl bara paosa och gör dina djupdykningar
inte vet jag folk får väl göra vad dom vill.
Men det hade absolut inte passat mig att vara med nån som drar sig undan men hey alla är olika
Citera
2025-12-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Om du skulle vara tydlig med att det är just det som är anledningen, det vill säga att mannen inte tror sig vara utstött, och att du under dessa perioder då du inte vill ha penetrerande sex tar hand om honom på andra sätt, som med hand och mun, så ja, kanske.

Jag tror att många låser sig vid att sex alltid betyder penetrationssex med könen.
En sugen brud skriker oftast efter sin partners kuk.
Men det finns mycket annat också.

Ibland fastnar man i en tråkig rutin där sexet nästan blir schemalagt.
Man vet vad som väntar.
Citera
2025-12-22, 23:01
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Jag tror att många låser sig vid att sex alltid betyder penetrationssex med könen.

Ibland fastnar man i en tråkig rutin där sexet nästan blir schemalagt.
Man vet vad som väntar.

Är väl inget fel att schemalägga sex?
eller sexuella aktiviteter?
Det gör man ju med allt annat ?
Det är ju inte som man bara helt magiskt vaknar upp i en spännande situation?
Det fungerar helt utmärkt att schemalägga spännande aktiviteter men då måste man ju kommunicera. Har man ingen planering ingen kommunikation ja då händer det oftast inte mycket spännande.
Citera
2025-12-22, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag förstår inte "problemet?" Det låter självförvållat? Det är väl bara att bli bra i sängen så kommer flickvännen vilja att du ligger med henne.

Jag hade ett ex som ägnade sig åt tjatsex. Han kunde inte få en kvinna att komma så sexet var ju urtrist och som att ställa upp på någon slags runk-syssla åt honom. Jag straffade honom för detta dötrista tjat-sex genom att vara otrogen i smyg och sen lämnade jag honom.
Smart du sa inget om vad du tyckte.kan vara bra att prafa med varandra.han vill ligga med dig .du vill inte för han är dålig i sängen.du straffar honom genom att vara otrogen.
Nja låter sådär moget.
Citera
2025-12-22, 23:05
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

Det var inte vad jag skrev. Om någon inte vill ha penetrationssex, men ändå tycker om sin partner och vill honom och relationen väl, så finns det andra sexuella alternativ kvar.
Citera
2025-12-22, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
Absolut. Be karl din o binda upp dig och använda fantasin om han har nån.
Eller bind upp han så kan han titta på när du ägnar dig åt dina upptäcksfärder.
eller använd delar du vill ha och sätt begränsningar på dom delar du för tillfället inte vill ha.
Man kan ha sex på sjuukt många olika sätt.
än bara in och ut sprut tack och gonatt.
Vill han inte upptäcka och exprimentera utan köra missionären 5000 greatest hits varenda gång så blir de ju rätt torftigt i längden. Men hey så länge han e nöjd och du är nöjd så äre väl bara paosa och gör dina djupdykningar
inte vet jag folk får väl göra vad dom vill.
Men det hade absolut inte passat mig att vara med nån som drar sig undan men hey alla är olika

Okej herr tung gung.. har du då några tips på knopar jag bör lära mig för detta repexperiment som jag ska utsätta någon för?
Jag kan bara fiskeknut och det är för många varv att spinna runt om jag ska va ninja-snabb för att ta det omåomigen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in