Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-22, 14:34
Medlem
Eller om din partner kanske är en period-onanista?
Hon vill fortfarande vara nära dig fysiskt men kanske inte vill ha penetrationssex i perioder.
Han tillfredsställer sig själv helt enkelt, mest för att få det ur systemet och kunna fungera i vardagen.

Och plötsligt så blev det intressant med penetrationssex igen, en period.

Ens lust kan ju gå i vågor. Det är en del av livet och något dom flesta känner till och fått erfara.
Men vad händer om man är lite säregen och helt enkelt är en periodare när det kommer till att vilja ha penetrationssex med sin partner?
Är det hållbart?
Hade du kunnat ha en seriös relation med en sådan person?
Citera
2025-12-22, 14:41
Medlem
HBTKuks avatar
Sex är långt från det viktigaste i en relation. Så länge alla är nöjda och glada så håller relationen.
Citera
2025-12-22, 14:45
Avstängd
Att knulla betyder väldigt lite i ett förhållande!
Citera
2025-12-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Sex är långt från det viktigaste i en relation. Så länge alla är nöjda och glada så håller relationen.

Håller med. Män överlag är ju sjuka om man läser alla dom här trådarna.
INGET SEX JAG DRAR! Kom igen för fan. Och ja, jag är man.

Dra en jävla runk och så är suget borta. Vem bryr sig om hur mkt man ligger om man vill va tillsammans?
Såna här män ska va singlar och åka viking line.
Citera
2025-12-22, 14:53
Medlem
Sexuell kompatibilitet är också en faktor i en relation och en viktig sådan. Det betyder inte att man måste gilla exakt samma sak och lika mycket men om man kommunicerar och båda är nöjda med det som diskuteras så är det ju ok? Bara att prata med din partner. Inget viktigare än det.

Fråga inte här vad andra tycker för det har ingen betydelse. Du är inte tillsammans med de på denna sida. Du är tillsammans med din partner. Det är hen du behöver prata med.
Citera
2025-12-22, 14:55
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten

Dra en jävla runk och så är suget borta. Vem bryr sig om hur mkt man ligger om man vill va tillsammans?

Suger du på morsans bröst också din simp? Klart som fan sex är viktigt i ett förhållande. Dummaste jag hört
Citera
2025-12-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapenexperten
Suger du på morsans bröst också din simp? Klart som fan sex är viktigt i ett förhållande. Dummaste jag hört

Skillnad på att vara viktigt och det enda viktiga? Det är så många här som verkligen startar trådar om att sticka så fort hon inte släpper till som förr! Det är patetiskt
Citera
2025-12-22, 15:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ens lust kan ju gå i vågor.

Och vad har det med att göra om du tar emot din man eller inte då, du vill väl honom väl hoppas jag?
Citera
2025-12-22, 15:18
Medlem
SoulOfSophias avatar
Jag förstår inte "problemet?" Det låter självförvållat? Det är väl bara att bli bra i sängen så kommer flickvännen vilja att du ligger med henne.

Jag hade ett ex som ägnade sig åt tjatsex. Han kunde inte få en kvinna att komma så sexet var ju urtrist och som att ställa upp på någon slags runk-syssla åt honom. Jag straffade honom för detta dötrista tjat-sex genom att vara otrogen i smyg och sen lämnade jag honom.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2025-12-22 kl. 15:30.
Citera
2025-12-22, 15:42
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det är ju lite svårt att svara på, utan att ha definierat vad "kärleken" betyder i det här sammanhanget.
Alla människor säger att de "älskar" sin partner, tills de träffar någon annan och gör slut. Då slutar de "älska" sin partner, ofta över en natt.
Människor använder begreppet "kärlek" för att rättfärdiga de val de gör. "Älskar/älskar inte" är i allmänhet bara en omskrivning för huruvida man officiellt är i ett förhållande med någon eller inte.
Citera
2025-12-22, 15:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag förstår inte "problemet?" Det låter självförvållat? Det är väl bara att bli bra i sängen så kommer flickvännen vilja att du ligger med henne.

Jag hade ett ex som ägnade sig åt tjatsex. Han kunde inte få en kvinna att komma så sexet var ju urtrist och som att ställa upp på någon slags runk-syssla åt honom. Jag straffade honom för detta dötrista tjat-sex genom att vara otrogen i smyg och sen lämnade jag honom.

Det fanns inte på kartan att du kunde hjälpa till själv då, t.ex. med handen eller att vända honom på rygg och sätta dig upp och ridgnida dig själv till klimax?
Citera
2025-12-22, 17:21
Medlem
För en del är det absolut en av dom viktigaste punkterna i en relation.
Sex = Kärlek
I dom relationerna verkar man se varandra som att utbytet (vad får jag) som det viktigaste.
Transaktioner. Väldigt ytligt.

Att få till bra sex med sin partner verka ske när man vill gå varandra till mötes men utan att göra övertramp mot sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk

Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Att knulla betyder väldigt lite i ett förhållande!

Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten

Det kanske har med självkänsla/självförtroende att göra?
"Alla andra" verkar få ligga så varför får inte jag? Är det fel på min kärring eller är det fel på mig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in