Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-22, 23:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Om sex är så trivialt så varför står det att läsa i Expressen att unga vuxna mellan 18-29 har sex i genomsnitt 2 gånger per vecka eller c:a 112 gånger per år.

Muppiga muppar och nördiga nördar som aldrig haft en relation har all anledning att känna sig milt sagt utanför och mår skitdåligt!

Länk till Exp-artikel:

https://halsoliv.expressen.se/sex--relationer/sa-mycket-sex-har-vi-alder-for-alder/

Jag är äldre än 29 år och för mig betyder relationen till min partner mer än bara sex en relation är så mycket mer än bara knulla!
Citera
2025-12-22, 23:36
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Okej herr tung gung.. har du då några tips på knopar jag bör lära mig för detta repexperiment som jag ska utsätta någon för?
Jag kan bara fiskeknut och det är för många varv att spinna runt om jag ska va ninja-snabb för att ta det omåomigen.

utsätta? nä ja sa kommunisera fram sexuella aktiviteter. Utsätta implicerar ej samtycke. Något helt annat. Shibari finns lite grund knutar och knopar på nätet sen ere bara börja exprimentera fram egna och fortsätta förkovra sig via böcker etc. Annars finns de alla möjliga grunkor dylika begränsningar knullgungor you name it att handla på nätet ifall man inte orkar mecka med rep det tar ju en del tid och kräver repetioner tester övning etc. Något färdiga produkter inte kräver.
Citera
2025-12-22, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
utsätta? nä ja sa kommunisera fram sexuella aktiviteter. Utsätta implicerar ej samtycke. Något helt annat. Shibari finns lite grund knutar och knopar på nätet sen ere bara börja exprimentera fram egna och fortsätta förkovra sig via böcker etc. Annars finns de alla möjliga grunkor dylika begränsningar knullgungor you name it att handla på nätet ifall man inte orkar mecka med rep det tar ju en del tid och kräver repetioner tester övning etc. Något färdiga produkter inte kräver.

Nu tröttna jag på den idén dock..
Citera
2025-12-22, 23:41
Medlem
Salcinns avatar
Beror helt på varför. Är det sjukdomsfall så kan det gå hur lång tid som helst. Trötthet och andra orsaker är såklart också okej. Men hade jag gång på gång blivit avvisad när jag lagt upp till något och haft en partner som är totalt ointresserad av sex så hade mina känslor svalnat och jag hade ifrågasatt om min partner ens har känslor för mig.
Citera
2025-12-23, 00:05
Medlem
Knullar man inte kan man lika gärna vara "kompisar".

Ok om man är över ~60 bast och kroppen säger från men annars ska det fanimig knullas!

Blir man inte upphetsad av sin partner så har man nog valt fel kan jag tycka. Det är ju ren biologi.

Är båda totalt asexuella så sure men det är nog enda undataget isf.
Citera
2025-12-23, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
Knullar man inte kan man lika gärna vara "kompisar".

Ok om man är över ~60 bast och kroppen säger från men annars ska det fanimig knullas!

Blir man inte upphetsad av sin partner så har man nog valt fel kan jag tycka. Det är ju ren biologi.

Är båda totalt asexuella så sure men det är nog enda undataget isf.

Hur ofta anser du att man ska ha sex för att inte klassas som kompisar?
Citera
2025-12-23, 09:23
Medlem
Telekiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Eller om din partner kanske är en period-onanista?
Hon vill fortfarande vara nära dig fysiskt men kanske inte vill ha penetrationssex i perioder.
Han tillfredsställer sig själv helt enkelt, mest för att få det ur systemet och kunna fungera i vardagen.

Och plötsligt så blev det intressant med penetrationssex igen, en period.

Ens lust kan ju gå i vågor. Det är en del av livet och något dom flesta känner till och fått erfara.
Men vad händer om man är lite säregen och helt enkelt är en periodare när det kommer till att vilja ha penetrationssex med sin partner?
Är det hållbart?
Hade du kunnat ha en seriös relation med en sådan person?

Skulle inte flyga. Inte för själva sexet, men inställningen. I ett vettigt förhållande ser man ju till att alltid ta hand om varandra och tillfredställa varandras behov och önskningar.

Om frun tex bad mig kapa en gren i äppelträdet och jag sa något liknande "Älskling, just nu är jag inne i en period där jag inte känner för att kapa grenar. Men vi kan ju se nästa vecka om jag har lust" så skulle hon först se ut som en fågelholk för att sedan vika sig dubbel av skratt. Om jag då efter att ha sagt det skulle gå till garaget för att varva motorsågen själv, jag då skulle nog skilsmässopapprena vara inskickade samma dag.

Och samma gäller förstås åt andra hållet med vad jag har för behov.

Så varva gärna din såg själv för att upptäcka nya saker, men se till att all grenar som bör kapas har kapats innan.

Det som du beskriver är någon sorts parallellensamhet, inte ett riktigt förhållande.
Senast redigerad av Telekines 2025-12-23 kl. 10:14.
Citera
2025-12-23, 09:24
Medlem
Citat:
De ju snarare ni som saknar sexlust som förmodligen är försoffade inte konstigt att de blir så få barn i de här landet numera.
Mitt sug för sex försvinner inte av en runk
Då får man ju runka varenda dag och natt va är de för jäkla liv. Fan ska jag göra på viking line?

Låter mer då som du är 13 år och precis upptäckt detta. Om inte suget försvinner av det så låter det i mina öron som något slags beroende
Citera
2025-12-23, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Låter mer då som du är 13 år och precis upptäckt detta. Om inte suget försvinner av det så låter det i mina öron som något slags beroende

Bara för att han har ett sexsug?
Citera
2025-12-23, 11:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
De ju snarare ni som saknar sexlust som förmodligen är försoffade inte konstigt att de blir så få barn i de här landet numera.
Mitt sug för sex försvinner inte av en runk
Då får man ju runka varenda dag och natt va är de för jäkla liv. Fan ska jag göra på viking line?

Sexlust saknar man väl bara om man har lågt testo och/eller ful kärring?
Citera
2025-12-23, 11:11
Medlem
LKKINGENs avatar
Trodde det blev en torr svacka för att kärleken dog och sen blir svackan livslång precis som den döda kärleken?
Citera
2025-12-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Bara för att han har ett sexsug?

Är aldrig fel med sexsug, det bör man ha. Men det finns ju en gräns. Har man dragit en runk och kommit så är man väl ändå inte sugen efter? Man e nöjd?

Om det inte funkar att komma själv så är det ju något mer än vanlig lust
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in