Citat:
Ursprungligen postat av
Nix-registret
Det finns inget folkligt stöd för invandringen, så den kan bara ha genomförts av korrupta eliter. Korrumperade inte minst av sionister.
Inte ens de mest hjärntvättade MP-väljarna har röstat för invandring. De har på sin höjd tänkt att de röstar emot de schablonartade filmskurkar du själv åberopar.
Du blir inte mer trovärdig i någons ögon när du tappar fattningen så här, rapar ur dig wokefloskler i stället för argument, och beskyller svenskarna och försvarar gärningsmännen när vi utsätts för grova brott.
vilken jävla offerkofta du bär på, vännen. du blir knappast duglig i motståndet mot blatteriet med den attityden. inse att vi som folk sjabblat oss, och sen vem som ligger bakom det hela (kanske är det judar? jag vet inte, och jag bryr mig inte, för det är
vi, svenskarna, som brustit i omdöme när vi i så fall "gått på" deras propaganda. håller du inte med om det här, att vi har ett ansvar som folk att själva se igenom s.k. "fientlig propaganda"? sväljer vi det så är vi per definition korkade, och förtjänar en del i det jävla öde vi står inför.
kompis, jag bryr mig inte om någon tror på mig eller inte. jag är inte här för att konvertera folk, jag är här för att det krävs en nyanserad röst i högervimlet på fb, där man antingen är en sionistisk SD-jude eller en arisk ultrakrigare som hatar allt som inte är germanskt, och allt ont som drabbar ens folk är någon annans fel.
den sistnämnde låter som ett jävla barn, om du frågar mig. jag är inte mycket för SD eller judendom i övrigt, så skippa anklagelserna som alltid brukar följa. det enda som gör att jag försvarar israel är hur de slaktar odugliga palestinier (och också retar gallfeber på andra arabländer samtidigt).
vill ni köra ert "de vill ha ett Storisrael utan araber" kan ni skippa det tramset. har ni varit i Israel? 20% av deras jävla befolkning är araber, om ni missat den. det är nästan lika "illa" i det avseendet där som i Sverige, för fan. de har araber både i Knesset och i högsta domstolen.
hollywoodnazism är sjukt osexigt efter att någon fyllt typ 20. världen är inte svartvit, och även om judar nu skulle ha legat bakom blattevänlig propaganda
så är det ändå vi som svalt det med hull och hår.
jag lastar mitt eget folk istället för att skylla på ett litet land vid medelhavet. vem framstår som mest vuxen här? obs: retorisk fråga, behövs knappast ett citat.