2025-12-22, 21:52
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murder4hire
vilken jävla offerkofta du bär på, vännen. du blir knappast duglig i motståndet mot blatteriet med den attityden. inse att vi som folk sjabblat oss, och sen vem som ligger bakom det hela (kanske är det judar? jag vet inte, och jag bryr mig inte, för det är vi, svenskarna, som brustit i omdöme när vi i så fall "gått på" deras propaganda. håller du inte med om det här, att vi har ett ansvar som folk att själva se igenom s.k. "fientlig propaganda"? sväljer vi det så är vi per definition korkade, och förtjänar en del i det jävla öde vi står inför.

kompis, jag bryr mig inte om någon tror på mig eller inte. jag är inte här för att konvertera folk, jag är här för att det krävs en nyanserad röst i högervimlet på fb, där man antingen är en sionistisk SD-jude eller en arisk ultrakrigare som hatar allt som inte är germanskt, och allt ont som drabbar ens folk är någon annans fel.

den sistnämnde låter som ett jävla barn, om du frågar mig. jag är inte mycket för SD eller judendom i övrigt, så skippa anklagelserna som alltid brukar följa. det enda som gör att jag försvarar israel är hur de slaktar odugliga palestinier (och också retar gallfeber på andra arabländer samtidigt).

vill ni köra ert "de vill ha ett Storisrael utan araber" kan ni skippa det tramset. har ni varit i Israel? 20% av deras jävla befolkning är araber, om ni missat den. det är nästan lika "illa" i det avseendet där som i Sverige, för fan. de har araber både i Knesset och i högsta domstolen.

hollywoodnazism är sjukt osexigt efter att någon fyllt typ 20. världen är inte svartvit, och även om judar nu skulle ha legat bakom blattevänlig propaganda så är det ändå vi som svalt det med hull och hår.

jag lastar mitt eget folk istället för att skylla på ett litet land vid medelhavet. vem framstår som mest vuxen här? obs: retorisk fråga, behövs knappast ett citat.
Om det stämmer att svenskarna har sjabblat sig så är lösningen att vi slutar sjabbla oss, och ser till att bara gedigna antisionister får något att säga till om framöver. Detta verkar dock vara det som provocerar dig allra mest.

Jag tror dig absolut om du säger att du har varit i Israel och vet hur det ser ut där.

Jag tror dig inte när du skriver att du skyller på ditt eget folk.

Citat:
jag är inte sionist
Detta tror jag inte heller på, eftersom allt du gör är att få utbrott mot folk som inte köper sionistiska propagandalögner. Det enda konsekventa i dina inlägg är ditt försvar av sionismen och dina angrepp emot alla som kritiserar den.

Men vi kan prova om du talar sanning om att du inte är sionist. Anser du att Hamas har rätt att existera?
Citera
2025-12-22, 22:26
Medlem
murder4hires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Om det stämmer att svenskarna har sjabblat sig så är lösningen att vi slutar sjabbla oss, och ser till att bara gedigna antisionister får något att säga till om framöver. Detta verkar dock vara det som provocerar dig allra mest.

Jag tror dig absolut om du säger att du har varit i Israel och vet hur det ser ut där.

Jag tror dig inte när du skriver att du skyller på ditt eget folk.

Detta tror jag inte heller på, eftersom allt du gör är att få utbrott mot folk som inte köper sionistiska propagandalögner. Det enda konsekventa i dina inlägg är ditt försvar av sionismen och dina angrepp emot alla som kritiserar den.

Men vi kan prova om du talar sanning om att du inte är sionist. Anser du att Hamas har rätt att existera?

kompis, om det fetstilta var ett alternativ så hade jag personligen gått över lik för att se det infriat, alldeles oavsett var jag står i israel-/judefrågan. jag är och förblir i grunden etnonationalist, och sakfrågor som t.ex. israel-/judefrågan är inget jag låter definiera mig. vill ni hata alla judar sådär pang bom så visst, kör på, men låt mig ha en lite mer tolerant syn på frågan, om vi ändå delar samma grundvärdering?

du gör både dig själv och rörelsen en björntjänst när du är så jävla snabb att attackera mig bara för att jag råkar se konflikten i israel, och judar överlag, annorlunda än du gör. är det verkligen hela världen om vi ändå verkar överens om att de varken har i sverige att göra eller bör ha makt att ö.h.t. besluta något i europa alls? jag menar vad fan, det är som att vi lirar i samma lag men skriker på varandra för att den ene inte passar bollen. släpp tramset o var lite mer ödmjuk.

kampen mot blatteriet och vänsterfördärv är lagspel, inte en skrikmatch om vem som ska vara anfallande lagkapten eller inte.........
Citera
2025-12-22, 22:34
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
kompis, om det fetstilta var ett alternativ så hade jag personligen gått över lik för att se det infriat, alldeles oavsett var jag står i israel-/judefrågan. jag är och förblir i grunden etnonationalist, och sakfrågor som t.ex. israel-/judefrågan är inget jag låter definiera mig. vill ni hata alla judar sådär pang bom så visst, kör på, men låt mig ha en lite mer tolerant syn på frågan, om vi ändå delar samma grundvärdering?

du gör både dig själv och rörelsen en björntjänst när du är så jävla snabb att attackera mig bara för att jag råkar se konflikten i israel, och judar överlag, annorlunda än du gör. är det verkligen hela världen om vi ändå verkar överens om att de varken har i sverige att göra eller bör ha makt att ö.h.t. besluta något i europa alls? jag menar vad fan, det är som att vi lirar i samma lag men skriker på varandra för att den ene inte passar bollen. släpp tramset o var lite mer ödmjuk.

kampen mot blatteriet och vänsterfördärv är lagspel, inte en skrikmatch om vem som ska vara anfallande lagkapten eller inte.........
Tråden handlar alltså om att Mattias Karlsson har tagit ställning för en helt galen supersionist som är i konflikt med amerikaner som också är sionister, men på ett lite mer moderat sätt. Tucker Carlson är en sionist som anser att det ändå finns områden där andra intressen bör sättas framför israeliska. Ben Shapiro kräver att Israel alltid har högsta prioritet.

I tråden om detta är det enda du gör att gå till storms emot alla som anser att Karlssons ställningstagande är fel och vittnar om korruption.

Du svarade förresten inte på mitt lilla sionisttest. Anser du att Hamas har rätt att försvara sig?
Senast redigerad av Nix-registret 2025-12-22 kl. 22:37.
Citera
2025-12-22, 22:47
Medlem
Citat:
bonnier är inte judar, men okej. de har typ 1/64 judiskt blod.

Jo det är de. De ledande Bonnier-medlemmarna har till övervägande del judiskt blod i ådrorna, inte nån 1/64... Enligt Bonniers själva så är den egna judiska identiteten viktig för dem.

Citat:
det är alltid mycket enklare att svälja ett helhetspaket till narrativ (världsjudendomen vs. vita europa) än att inse att flera olika geopolitiska brickor föll på ett högst olyckligt sätt och skapade en dominoeffekt i europa?

Vilka var dessa andra "brickor"? Det existerar inte några nämnvärda "brickor" förutom judarna. Judarna vann andra världskriget och sedan dess har de medvetet kört det vita västerlandet rakt ner i toaletten.

Citat:
tja, man väljer väl vad man vill tro på, men jag orkar inte irra om UFO, bigfoot och judar i Illuminati.

Du är ungefär 20 år för sent ute med denna retorik, kompis. Den funkade inte då heller men flera framträdande judiska, eller homosexuella, användare här på Flashback körde mycket med "illuminati" och "rymdödlor" i ett misslyckat försök att trycka till seriösa jude-debattörer för ca 20 år sedan.

Citat:
om förklaringen nu är så enkel som du hävdar,

Ja, det är den. Det är verkligen judarna som ligger bakom alltihop.

Citat:
vad är Schlomos slutgiltiga mål?? "att förgöööra den vite mannen, BOOOH!!" eller?

Ja, det är en del av målet. Den vite mannen måste förgöras eftersom han är den främsta potentiella fienden och konkurrenten till juden. Det kanske ändras i framtiden men under åtminstone några hundra års tid så har kampen om herraväldet över världen stått mellan juden och ariern. Just nu så leder juden ganska starkt men de fruktar ändå att ariern ska vakna och ilskna till ännu en gång.

Judens slutmål är total global makt och dominans och förslavande av hela den icke-judiska mänskligheten, över hela planeten. Den vite mannen har åtminstone tidigare varit ett hinder för detta, men även varit ett verktyg som har gynnat, ökat och spridit judens makt.

Citat:
hur skulle judarna gilla att hela europa blir muslimskt, och därför deras ärkefiende??

Varför skulle européer gilla att Europa blir muslimskt?! Europa är ju vårt enda hem, medan judarna har Israel, USA och andra ställen. Muslimerna är ju dessutom Europas historiska ärkefiender mycket mer än vad de är judarnas fiender. Judar och muslimer har nästan alltid kommit bra överens och har under många århundraden samarbetat mot kristna och européer. Det är egentligen bara sedan Israel bildades som det har rått stark fiendskap mellan judar och muslimer.

Allt detta jag beskriver tar Mattias Karlsson aktivt ställning för, samtidigt som han tar ställning mot svenskar och andra vita människor som helt enkelt bara vill överleva och leva vidare som folk, i sina egna länder. Detta är förkastlig "etnonationalism" enligt MK, samtidigt som han stödjer extrem etnonationalism för judarna som i skrivande stund ägnar sig åt folkmord och etnisk rensning av andra folk vars land de har stuilit och ockuperat.
Senast redigerad av Tumidanda 2025-12-22 kl. 22:50.
Citera
2025-12-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Viktor Orbans utrikesminister sa med stolthet att judar är säkrare i Ungern än i länder som Frankrike och Tyskland tack vare att Ungern inte importerat muslimer. Men Orban är väl en cuck enligt dig också.

https://magyarnemzet.hu/english/2025/05/hungarian-fm-hungary-is-currently-the-safest-place-in-europe-for-jewish-communities

Ja, Orban är tyvärr en "cuck" som tjänar judarna. Orban ingår i nätverket som juden Yoram Hazoni har stort inflytande i.
Citera
2025-12-22, 22:58
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Ja, det är den. Det är verkligen judarna som ligger bakom alltihop.

Jag vill bara understryka att detta stämmer till 100%. Det är judarna som vill oss ont.

Jag finner det en smula märkligt hur folk inte kan inse att judarna som anser sig själva vara Guds utvalda folk inte då anser sig vara förmer än icke-judar. Det är ju exakt det de gör. Som kuriosa kan nämnas att ett annat landslöst folk som drivit runt i Europa i århundraden, zigenare, också har samma föreställningar om sig själva gentemot icke-zigenare. Oss icke-zigenare kallar de för gadjo och anser oss vara orena. Precis som judarna.

Man kan dra lite paralleller mellan judar och zigenare som lyckats överleva som folk trots att de under lång tid inte haft något hemland och det är just den etniska nepotismen dvs de har varit rasister och hela tiden prioriterat sitt folk. Det har gjort att zigenare och judar har kunnat överleva i Spanien, Frankrike, Tyskland och Sverige under lång tid utan att blandas upp med övriga befolkningen. Samma överlevnadsmekanism (alltså etnisk nepotism) är något juden förvägrar oss européer. Vi ska blandas upp vare sig vi vill eller inte.
Citera
2025-12-22, 23:26
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Mer troligt att du projicerar din egen psykiska ohälsa.

"Psykisk ohälsa"? Vad är det för vänsterflum? Antingen är man frisk eller psykiskt sjuk.

Det där uttrycket du använder används av sådana som inte tar tag i sina vardagsproblem utan istället går till vårdcentralen för att få antidepressiva mediciner och bli sjukskrivna. De har problem med sitt "mående". Ohälsa är ingen medicinsk diagnos.
Citera
2025-12-22, 23:43
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
People in traditional media are so funny. They're pretending the fight between @benshapiro and @TuckerCarlson is about conservatism or antisemitism. No, it's about whether GOP is going to be run by Israel First or America First. If you don't know that, you don't know anything.

https://x.com/cenkuygur/status/2003210795757482040

Citat:
I think traditional media doesn't want you to know what the real issue is because if you knew, it's such a simple choice. Obviously, America First. Especially on the right. So, they pretend there is no Israel First, because they want you to choose Israel, too.

https://x.com/cenkuygur/status/2003211776545161274
Citera
2025-12-23, 00:29
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
men tro mig när jag säger att går utmärkt att vara etnonationalist och samtidigt klarar av grundläggande kausalitetsteori, och ergo inte anse att israel är skurken bakom alla våra inhemska problem med blattar.

Absolut. Varför är Sverige/Europa mångkulturellt i nutid? Hur ska dessa yttre faktorer bemötas tycker du?
Citera
2025-12-23, 00:57
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Nonsens. Du har fel på din ideologiska kompass i så fall. Vad du antagligen menar är att feminismen idag är en del av liberalismen. Men liberalismen är en vänsterlära, faktiskt den första vänsterläran med rötterna i upplysningstidens centrala ideal däribland då jämlikhet som är feminismens grund.

Nyliberalism är höger.

Du kan dilla hur mycket du vill om politisk vetenskap.
Vem som helst med ett par ögon ser alla dessa dröser med powerkvinnor som öppet röstar blått och samtidigt ivrigt pratar feminism för att kvoteras osv.
Du lever väl under en sten om du inte sett detta, men jag ser det ofta IRL tom.
Åk till någon form sammankomst för mörkblå affärsmänniskor kommer du se det i massor.
Citera
2025-12-23, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Jag vill bara understryka att detta stämmer till 100%. Det är judarna som vill oss ont.

Jag finner det en smula märkligt hur folk inte kan inse att judarna som anser sig själva vara Guds utvalda folk inte då anser sig vara förmer än icke-judar. Det är ju exakt det de gör. Som kuriosa kan nämnas att ett annat landslöst folk som drivit runt i Europa i århundraden, zigenare, också har samma föreställningar om sig själva gentemot icke-zigenare. Oss icke-zigenare kallar de för gadjo och anser oss vara orena. Precis som judarna.

Man kan dra lite paralleller mellan judar och zigenare som lyckats överleva som folk trots att de under lång tid inte haft något hemland och det är just den etniska nepotismen dvs de har varit rasister och hela tiden prioriterat sitt folk. Det har gjort att zigenare och judar har kunnat överleva i Spanien, Frankrike, Tyskland och Sverige under lång tid utan att blandas upp med övriga befolkningen. Samma överlevnadsmekanism (alltså etnisk nepotism) är något juden förvägrar oss européer. Vi ska blandas upp vare sig vi vill eller inte.

Precis. Jag har själv ofta tagit upp likheterna mellan judar och zigenare. Den ena gruppen söker sig aktivt till samhällets toppskikt och strävar där efter inflytande och makt. Inflytande som sen används för att undergräva och förstöra värdfolket och deras samhälle, samtidigt som det sugs ut.

Den andra gruppen verkar istället på samhällets botten och utkanter, eller helt utanför samhället.

Attityderna är dock väldigt likartade. Alla utanför den egna gruppen är "gojer" eller "gajer", en masa av boskap som bara finns till för att luras och utnyttjas på olika sätt. Något spår av "samvete" inför att stjäla, bedra, våldta eller mörda existerar inte. Tvärtom så skrattar man glatt tillsammans efter att ha lurat gojer på miljardbelopp och fått hundratals att hamna på gatan, eller efter att precis ha bestulit en 93-årig tant på allt hon äger.

Enligt SD och MK tillhör man fel "team" om man motsätter sig detta eller ens pratar om det.
Citera
2025-12-23, 08:06
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
Nyliberalism är höger.

Du kan dilla hur mycket du vill om politisk vetenskap.
Vem som helst med ett par ögon ser alla dessa dröser med powerkvinnor som öppet röstar blått och samtidigt ivrigt pratar feminism för att kvoteras osv.
Du lever väl under en sten om du inte sett detta, men jag ser det ofta IRL tom.
Åk till någon form sammankomst för mörkblå affärsmänniskor kommer du se det i massor.

Det spelar ju ingen roll hur du vill beskriva feministkvinnor när du inte förstår ett skvatt av vänster-högerskalan. Nej, nyliberalism är inte höger. Höger=motstånd mot upplysningstidens centrala ideal. Med de senare avses främst egalitarism, rationalism, materialism, universalism och dualism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in