Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Det är inte judar som våldtar vita kvinnor på daglig basis, som rånar och misshandlar vita män och kvinnor och barn, eller som hotar läkare och lärare, eller som kör in i folkmassor på tyska julmarknader.
Du nämner vänsterjudar, men glömmer att nämna vettiga judar som Kent Ekeroth, Katerina Janouch, Aron Flam och Ezra Levant.
Johan, din dumma jävla idiot.
Det stämmer att det inte är judar som dödar oss i terrorattacker men det är judar som har lagt fundamentet för att våra länder ska acceptera muslimer. Är du så förbannat jävla dum i ditt jävla boomerhuvud att du inte inser att hade vi inte haft en David Schwarz som på 60-talet argumenterade för mångkultur så skulle vi inte ha några muslimer eller moskéer i Sverige?
När SD ville att man skulle stänga vissa radikala moskéer vet du vem som tyckte ut till muslimernas försvar? Juden Aron Verständig.
När svenskar hade mage att kritisera massinvandringen online vem var det som gjorde hembesök hos dem då? Juden Robert Aschberg. Givetvis vill ingen av oss att ett TV-team ska knacka på hemma hos en själv så signalen var tydlig. "Kritisera inte invandrarna för annars kommer vi hem till dig och hänger ut dig!".
Att du tar Aron Flam och Ezra Levant som bra exempel på judar talar ju bara för hur jävla dum i huvudet du är. Alltså du har kommenterat här på Flashback i väldigt många år och snittar 3 inlägg om dagen. Du borde fokusera på något vettigare.
Johan, jag har tryckt på ignore på dig med förhoppning om att jag inte skulle få någon notifikation om du citerade mig. Jag har ignorerat flera av dina poster då jag genuint upplever dig som en idiot. Alltså jag menar det verkligen. Du är dum i huvudet.
Du talar om att germaner är cuckade samtidigt som du själv vill att "baserade" blattar och östeuropeér ska få lov att flytta till Sverige.
Det här får bli mitt absolut sista svar till dig någonsin då jag inte är kapabel till att handskas med "nationalister" av din kaliber. Sitt och titta på Swebbtv eller nått.