Citat:
Ursprungligen postat av
murder4hire
det är bara att tacka och ta emot, då ni (i varierande grad) bekräftar precis varje fördom och idiotiskt utfall man kan förvänta sig av rollspelade ultranationalister.
allt (ALLT!!) är israels fel, och jag är en sionist eftersom jag inte gillar muslimer. okej, då vet vi var ribban ligger. man MÅSTE köpa hela det nationalistiska åsiktspaketet på samma sätt som inom vänstern, där man måste hata kärnkraft, älska blattar, stötta HBTQ och samtidigt vara proletär, annars är man en bourgeois moderat i förklädnad.
det är sällan jag citeras och feltolkas flera gånger på raken, men ni har verkligen fått min dag att blossa upp till något vackert, då det alltid är skönt för egot att få det bekräftat att man är smartare än de som tror sig sätta dit en. hahaha.
fortsätt ni "kampen" mot Den Evige Juden medan sverige blir muslimskt. ni har såklart insett sanningen som ingen annan har, och ifrågasätter man er är man en "runkande dekadent sionistisk goj". fick jag med allt?
stackare.....

Du misslyckades med att manipulera oss till att bli nyttiga idioter åt världens värsta terrorgrupp, och nu återstår bara för dig att böla impotent.
De enda vita som stödjer Israels krigs- och migrationspolitik är personer som Mattias Karlsson, som uppenbart bara gör det på grund av ren korruption. Den dag pengarna sinar, rättsväsendet hinner ikapp, eller folk helt enkelt inte är villiga att se mellan fingrarna längre så är det över.
Lycka till med islamisterna, dem verkar ni faktiskt ha större framgångar med. Pakistanska våldtäktsgäng som åker och krigar med IS mot Israels fiender och så vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
MaleFeministWeasel
Ok så Reagan och Thatcher var vänster menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
MaleFeministWeasel
Du räknar inte moderaterna som höger?
I ett kapitalistiskt system kommer alla partier och politiker att vara vänster, eftersom allt annat stämplas som extremism och utestängs. Skillnaden i partierna handlar då bara om vilka väljargrupper de riktar sig till. Det är samma kapitalistiska vänsterpolitik som de säljer in, anpassat för olika människor med olika retorik och fokus.
Ett parti kan säga att vi måste avveckla välfärdsstaten eftersom den förhindrar alla människor från att emanciperas genom företagande. Ett annat kan säga att vi måste prioritera minoriteters emancipering, och avstår från att nämna att det också innebär avskaffad välfärdsstat.
Citat:
Ursprungligen postat av
FunAndGames
Den här var faktiskt riktigt kul:
https://www.youtube.com/watch?v=uxwYlf_vGF0
Oh if only I were able
I'd take 'em to the pub
but me mum stays on the table
and me dad's still in the tub