Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Tänk om hon kärar ner sig den andre och börjar hata sin sambo.

Varför skulle jag göra de menar du?
Citera
2025-12-22, 13:31
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Tänk om hon kärar ner sig den andre och börjar hata sin sambo.

Helt klart en möjlighet. Speciellt om den andre har mycket pengar, status och stor kuk.
Citera
2025-12-22, 13:33
Medlem
Ichwills avatar
Till TS, sparka ut sambon och hitta en ny som uppskattar dig till 110%.
Varför ska du göra något mot din vilja, det är ju ändå din kropp.
Citera
2025-12-22, 13:34
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91

Den andra snubben kanske ger dig njutning din sambo aldrig kunnat ge dig. Du kärar ner dig direkt och din sambo börjar hata dig.
Citera
2025-12-22, 13:35
Medlem
Citat:

Den andre kanske du fick bättre kemi med. Han kanske luktade så gott så din sambo blev helt grå.

Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Helt klart en möjlighet. Speciellt om den andre har mycket pengar, status och stor kuk.

Eller bara av anledning att hon tappade respekt för sin sambo som lånade ut henne?
Citera
2025-12-22, 13:37
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Den andre kanske du fick bättre kemi med. Han kanske luktade så gott så din sambo blev helt grå.

Eller bara av anledning att hon tappade respekt för sin sambo som lånade ut henne?

Det kan lika gärna vara så att sambon tappar respekt för henne och ser henne som billig och lösaktig. Jag skulle säga att det är mer sannolikt.

Det är som män som har cuckdrömmar. Men om fantasin blir till verklighet så går hela relationen åt helvete.
Citera
2025-12-22, 13:39
Medlem
Citat:
Det kan lika gärna vara så att sambon tappar respekt för henne och ser henne som billig och lösaktig. Jag skulle säga att det är mer sannolikt.

Det är som män som har cuckdrömmar. Men om fantasin blir till verklighet så går hela relationen åt helvete.

Så kan det säkert också vara!
Därav min egna tråd där jag ställer frågan om hur cuck-mäns kvinnosyn egentligen är?
Citera
2025-12-22, 13:40
Medlem
Citat:
Den andra snubben kanske ger dig njutning din sambo aldrig kunnat ge dig. Du kärar ner dig direkt och din sambo börjar hata dig.

Men de är ju så att vi har ett jättebra sexliv så fattar inte varför de någonsin skulle bli så
Citera
2025-12-22, 13:45
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Men de är ju så att vi har ett jättebra sexliv så fattar inte varför de någonsin skulle bli så

Helt perfekt kan det ju inte vara när han vill ta in fler snoppar i sängen.

I slutändan är det du som bestämmer. Du ska inte göra något du inte vill. Bara kom ihåg att det kan få konsekvenser.
Citera
2025-12-22, 13:51
Medlem
Citat:

Sex och kärlek kan väl vara skilda saker?
Kärleken till ens partner dör inte bara för att man haft lite tråkigt sex ett tag.
Och den dör ju inte heller per automatik bara för att det varit lite torrt ett tag.
Intimitet kan yttra sig på fler sätt än bara kuken-i-fittan.

På andra hållet så dör intresset för en KK snabbt om sexet och spänningen bleknat.
Det är bara ett luftslott, och utbytbart.
Citera
2025-12-22, 14:08
Medlem
Citat:
Sex och kärlek kan väl vara skilda saker?
Kärleken till ens partner dör inte bara för att man haft lite tråkigt sex ett tag.
Och den dör ju inte heller per automatik bara för att det varit lite torrt ett tag.
Intimitet kan yttra sig på fler sätt än bara kuken-i-fittan.

På andra hållet så dör intresset för en KK snabbt om sexet och spänningen bleknat.
Det är bara ett luftslott, och utbytbart.

Ja jag håller med dig.
Citera
2025-12-22, 16:03
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ja alltså de finns ju inget sexigt i att ens sambo är en cuck iaf.

Det är ju tråkigt om ni har haft en seriös relation sen 5 är tbx och du tänkt bygga vidare på den.
Har du surrat med honom om det då? Varför han vill ha en trekant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in