Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Det är ju tråkigt om ni har haft en seriös relation sen 5 är tbx och du tänkt bygga vidare på den.
Har du surrat med honom om det då? Varför han vill ha en trekant?

Han tycker att de verkar sexigt på nåt vis
Citera
2025-12-22, 16:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91

Känner du inte för det så gör det inte.

Din killes hjärna kanske inte vuxit färdigt i förmågan till konsekvenstänk och empati.
Citera
2025-12-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex

Din killes hjärna kanske inte vuxit färdigt i förmågan till konsekvenstänk och empati.

Nej klart jag inte kommer göra nåt jag inte vill. Ville bara ha tankar och ideer
Citera
2025-12-22, 17:04
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Fy fan vad degenerativt att svara i en sådan skittråd som denna. Nåväl, jag har några visdomsord att dela med mig av. Trekant är kul! Men inte när du befinner dig i en stabil relation. Det är garanterat början på slutet (kanske är det spiken i kistan som din partner söker).
Citera
2025-12-22, 17:11
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Sex och kärlek kan väl vara skilda saker?
Kärleken till ens partner dör inte bara för att man haft lite tråkigt sex ett tag.
Och den dör ju inte heller per automatik bara för att det varit lite torrt ett tag.
Intimitet kan yttra sig på fler sätt än bara kuken-i-fittan.

På andra hållet så dör intresset för en KK snabbt om sexet och spänningen bleknat.
Det är bara ett luftslott, och utbytbart.

Yes trekant i all ära, det kan bli en krydda i livet som gör att kärleken växer sig stark.
Tyvärr finns det de som ångrat sig då de hade trekant.
Vi råkade hamna i säng med en kompis till oss och det funkade när vinet talade sitt språk men var ingen höjdare dagen efter. Vi lyckade komma vidare men tror nog inte att detta kommer att hända igen...fast tankarna snurrar
Citera
2025-12-22, 17:35
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:

Han är cuck alltså som vi trott.
Googla lite, det är ingen ovanlig fetisch. Kanske du kan dra slutsatser från hur cuckar tänker. Det jag har svårt att förstå med cuck-fetischen är varför man vill att någon annan har sex med den man älskar. Det väcker ju motsatt känslor, mer att man vill slå ihjäl personen som knullar ens tjej.

Frågan är ju vad Du ska göra med den informationen och vart er relation tar vägen.
Citera
2025-12-22, 18:07
Medlem
Citat:

Tror bästa vägen att gå när man är nyfiken på något nytt, är att ta det i baby steps.
Börja se porr, läs om det, testa krogen med lätt flört osv..
Blir du det minsta obekväm kan ni ha ett signalement så han vet att det är dags att ta dig därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Antex

Om han inte släpper sin fixidé ifall TS säger nej till det hela så bryr han sig inte om henne, egentligen.

Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Fy fan vad degenerativt att svara i en sådan skittråd som denna. Nåväl, jag har några visdomsord att dela med mig av. Trekant är kul! Men inte när du befinner dig i en stabil relation. Det är garanterat början på slutet (kanske är det spiken i kistan som din partner söker).

Kan va provokation ja.
När man gör allt för att få sin partner att dumpa en så man slipper att ta ansvar för det själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Yes trekant i all ära, det kan bli en krydda i livet som gör att kärleken växer sig stark.
Tyvärr finns det de som ångrat sig då de hade trekant.
Vi råkade hamna i säng med en kompis till oss och det funkade när vinet talade sitt språk men var ingen höjdare dagen efter. Vi lyckade komma vidare men tror nog inte att detta kommer att hända igen...fast tankarna snurrar

Det är nog mycket som kan gå fel..
Reptilhjärnan tar över i stunden och dagen efter kände man att det kanske inte var en så bra idé trots allt.
Har själv aldrig testat något sådant.
Tycker tanken kan va spännande men känner inget som helst sug på att vilja gå hela vägen.
Jag tycker mest att det är kul att läsa och höra om (Ja jag vet. Störd snuskperson som gillar att lyssna till andras sex-historier)

Jag kan vara åskådare
Citera
2025-12-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Han är cuck alltså som vi trott.
Googla lite, det är ingen ovanlig fetisch. Kanske du kan dra slutsatser från hur cuckar tänker. Det jag har svårt att förstå med cuck-fetischen är varför man vill att någon annan har sex med den man älskar. Det väcker ju motsatt känslor, mer att man vill slå ihjäl personen som knullar ens tjej.

Frågan är ju vad Du ska göra med den informationen och vart er relation tar vägen.

Ja jag har läst lite. Vi får se hur de blir med allt.
Citera
2025-12-22, 18:24
Medlem
Citat:
Tror bästa vägen att gå när man är nyfiken på något nytt, är att ta det i baby steps.
Börja se porr, läs om det, testa krogen med lätt flört osv..
Blir du det minsta obekväm kan ni ha ett signalement så han vet att det är dags att ta dig därifrån.

Om han inte släpper sin fixidé ifall TS säger nej till det hela så bryr han sig inte om henne, egentligen.

Kan va provokation ja.
När man gör allt för att få sin partner att dumpa en så man slipper att ta ansvar för det själv.

Det är nog mycket som kan gå fel..
Reptilhjärnan tar över i stunden och dagen efter kände man att det kanske inte var en så bra idé trots allt.
Har själv aldrig testat något sådant.
Tycker tanken kan va spännande men känner inget som helst sug på att vilja gå hela vägen.
Jag tycker mest att det är kul att läsa och höra om (Ja jag vet. Störd snuskperson som gillar att lyssna till andras sex-historier)

Jag kan vara åskådare

Ja vi får se hur de blir med allt.
Citera
2025-12-22, 18:30
Medlem
Citat:
Ja vi får se hur de blir med allt.

Vi, eller iaf jag blir nyfiken. Du få uppdatera oss senare!

Citera
2025-12-22, 18:31
Medlem
Citat:
Vi, eller iaf jag blir nyfiken. Du få uppdatera oss senare!

Haha jag lovar att uppdatera
Citera
2025-12-22, 18:43
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ja jag har läst lite. Vi får se hur de blir med allt.

Förstår att det är avtändande.
För mig skulle det kännas förkrossande om någon låg med min tjej och jag skulle aldrig ta mig ur det, så jag hänger inte riktigt med i tänket hos din kille men uppenbarligen är det en grej att vara cuck eller tända på det som en fantasi. Handlar det om ett märkligt självskadebeteende eller vad är grejen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in