Citat:
Ursprungligen postat av
Mylifeasamom91
Han tycker att de verkar sexigt på nåt vis
Tror bästa vägen att gå när man är nyfiken på något nytt, är att ta det i baby steps.
Börja se porr, läs om det, testa krogen med lätt flört osv..
Blir du det minsta obekväm kan ni ha ett signalement så han vet att det är dags att ta dig därifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antex
Känner du inte för det så gör det inte.
Din killes hjärna kanske inte vuxit färdigt i förmågan till konsekvenstänk och empati.
Om han inte släpper sin fixidé ifall TS säger nej till det hela så bryr han sig inte om henne, egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
OldButBaldGuy
Fy fan vad degenerativt att svara i en sådan skittråd som denna. Nåväl, jag har några visdomsord att dela med mig av. Trekant är kul! Men inte när du befinner dig i en stabil relation. Det är garanterat början på slutet (kanske är det spiken i kistan som din partner söker).
Kan va provokation ja.
När man gör allt för att få sin partner att dumpa en så man slipper att ta ansvar för det själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marre1976
Yes trekant i all ära, det kan bli en krydda i livet som gör att kärleken växer sig stark.
Tyvärr finns det de som ångrat sig då de hade trekant.
Vi råkade hamna i säng med en kompis till oss och det funkade när vinet talade sitt språk men var ingen höjdare dagen efter. Vi lyckade komma vidare men tror nog inte att detta kommer att hända igen...fast tankarna snurrar

Det är nog mycket som kan gå fel..
Reptilhjärnan tar över i stunden och dagen efter kände man att det kanske inte var en så bra idé trots allt.
Har själv aldrig testat något sådant.
Tycker tanken kan va spännande men känner inget som helst sug på att vilja gå hela vägen.
Jag tycker mest att det är kul att läsa och höra om (Ja jag vet. Störd snuskperson som gillar att lyssna till andras sex-historier)
Jag kan vara åskådare