Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-22, 08:49
Medlem
TLDR

Jag tycker generellt sett att man inte ska gå med på sånt man inte vill inom sex. Kanske till och med även utanför sex.

Vill du inte så gör det inte.
Citera
2025-12-22, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Har din pojkvän diskuterat vad han exakt vill göra med den extra killen? Skall han också suga av honom och bli tagen?

Dom flesta killarna som har denna böjelse säger först nej för tusan inte jag inte !

Sen så står dom där på alla fyra och tar satsen i munnen.
Smygbögar som säger " - Jag vet inte vad som hände "
Skitsnack, det visste dom precis.
Citera
2025-12-22, 11:42
Medlem
Har din kille en liten kuk?
Det kan vara så att han vill ta in en storkukad för att se dig ta dig an en bamsing..
Citera
2025-12-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Har din kille en liten kuk?
Det kan vara så att han vill ta in en storkukad för att se dig ta dig an en bamsing..

Nej de har han inte. Han är en lång och vältränad kille.
Citera
2025-12-22, 11:51
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.

Finns det inte en Svensk tv-serie om just det här? Det kommer sluta med att ert förhållande spricker när han ångrar allt och inte kan släppa det. Och du kommer börja sätta på en dansande Afrikan. Så kör på bara!
Citera
2025-12-22, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Finns det inte en Svensk tv-serie om just det här? Det kommer sluta med att ert förhållande spricker när han ångrar allt och inte kan släppa det. Och du kommer börja sätta på en dansande Afrikan. Så kör på bara!

Har aldrig haft några tankar på dansande afrikaner så förstår inte din tolkning?
Citera
2025-12-22, 11:55
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Har aldrig haft några tankar på dansande afrikaner så förstår inte din tolkning?

Har för mig att det var det som hände i TV-serien. Men jag kan komma ihåg fel.

https://m.imdb.com/title/tt13839098/
Senast redigerad av StoreSvarte 2025-12-22 kl. 11:57.
Citera
2025-12-22, 11:57
Medlem
Citat:
Har för mig att det var det som hände i TV-serien. Men jag kan komma ihåg fel.

https://m.imdb.com/title/tt13839098/

Okej inte sett den
Citera
2025-12-22, 11:58
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Okej inte sett den

Det finns en risk att du inte nöjer dig med hans snopp längre och vill ha större raketer. Det är ett mycket riskabelt beslut. Tror nog inte han riktigt tänkt igenom det här.

Varför tar ni inte in två tjejer i sängen istället? Det är helt klart ett bättre beslut.
Citera
2025-12-22, 12:30
Medlem
Citat:
Det finns en risk att du inte nöjer dig med hans snopp längre och vill ha större raketer. Det är ett mycket riskabelt beslut. Tror nog inte han riktigt tänkt igenom det här.

Varför tar ni inte in två tjejer i sängen istället? Det är helt klart ett bättre beslut.

Alltså de är inget fel på den.
Jag ställde frågan här vad han vill få ut av de och jag har aldrig haft tankar på att ha med en till person varken kille eller tjej.
Citera
2025-12-22, 12:39
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Alltså de är inget fel på den.
Jag ställde frågan här vad han vill få ut av de och jag har aldrig haft tankar på att ha med en till person varken kille eller tjej.

Han är helt klart bisexuell. Kanske är han bög rakt igenom. Det finns ingen heterokille som vill ta in killar i sängen.
Senast redigerad av StoreSvarte 2025-12-22 kl. 13:07.
Citera
2025-12-22, 13:28
Medlem
Citat:

Tänk om hon kärar ner sig den andre och börjar hata sin sambo.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in