Citat:
Ursprungligen postat av
Mylifeasamom91
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.
Låter obehagligt. Ur en mängd olika perspektiv. Kan gå fel på alla möjliga sätt.
1. Du ska alltså vara ensam kvinna med två män. Kan bli en situation där du känner dig utsatt och utnyttjad som ensam kvinna. Inte bra.
2. Killen ni bjuder in kan ha könssjukdomar som han överför till er.
3. Din sambo kanske helt enkelt är homogay. Och märker detta under er session. Och du märker att han märker det... Och du kommer bryta ihop och må skit.
4. Killen kanske blir riktigt intresserad av er båda eller någon av er och börja stalka er. Ni vet ju inre vad han är för någon.
5. Din sambo kanske har mindervärdighetskomplex. Och gillrar en fälla. Säger du "ja", så kommer du få skit för det.
Osv. Osv. Osv. Osv.
Nästan samma risker finns om ni skulle ha en tjej med förutom nummer 3. Men i det fallet kan ju din sambo bli intresserad av tjejen. Vilket du märker.
Nejdu. Tacka nej till detta om det inte känns rätt.