Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 08:55
Medlem
citymormors avatar
Allt bögeri och trekanstrams är dekadens, en glidning mot det perversa. Går du med på detta så kommer snart nästa stegring.
I slutet av skalan vill han knulla barn.
Citera
Medlem
S1G1N4s avatar
Nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Som andra redan nämnt, din sambo är förmodligen bisexuell och nyfiken på män. Det är inte normalt av en man som älskar sin kvinna att vilja dela henne med andra män.

Det är inte normalt av heteromän att vilja ha sex med andra män i samma rum. Dom vill titta på hans penis och tänder på honom naken och maskerar det genom att blanda in en kvinna.

Här tror jag du tänker lite svart/vitt..

Många män blir kåta av att se på porr när andra män knullar en slyna.

Detta kan vara fantasin och då blir hans tjej "slynan" och han blir kåt av att se..

Behöver inte handla om någon homosexualitet alls...
Citera
2025-12-21, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.

Låter obehagligt. Ur en mängd olika perspektiv. Kan gå fel på alla möjliga sätt.

1. Du ska alltså vara ensam kvinna med två män. Kan bli en situation där du känner dig utsatt och utnyttjad som ensam kvinna. Inte bra.

2. Killen ni bjuder in kan ha könssjukdomar som han överför till er.

3. Din sambo kanske helt enkelt är homogay. Och märker detta under er session. Och du märker att han märker det... Och du kommer bryta ihop och må skit.

4. Killen kanske blir riktigt intresserad av er båda eller någon av er och börja stalka er. Ni vet ju inre vad han är för någon.

5. Din sambo kanske har mindervärdighetskomplex. Och gillrar en fälla. Säger du "ja", så kommer du få skit för det.

Osv. Osv. Osv. Osv.
Nästan samma risker finns om ni skulle ha en tjej med förutom nummer 3. Men i det fallet kan ju din sambo bli intresserad av tjejen. Vilket du märker.

Nejdu. Tacka nej till detta om det inte känns rätt.
Citera
2025-12-21, 09:09
Medlem
Bästa är att låta din sambo träffa en kille ensam och böga av sig med andra killen.
Din sambo är uppenbart latent homosexuell eller bisexuell. Lever ni egentligen i ett lavendeläktenskap?

Om du inte visste om hans sexualitet tidigare så borde du ta dig en funderare om du vill dela din framtid med en bi- eller homosexuell man.
Citera
2025-12-21, 09:10
Medlem
Ghastens avatar
Vidrigt han spelar på fel plan med dej. Kör ni mest analt annars? Dumpa klart du inte ska ställa upp
Citera
2025-12-21, 09:14
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Här tror jag du tänker lite svart/vitt..

Många män blir kåta av att se på porr när andra män knullar en slyna.

Detta kan vara fantasin och då blir hans tjej "slynan" och han blir kåt av att se..

Behöver inte handla om någon homosexualitet alls...

Jag tror detta är en trolltråd men om det skulle stämma så,

1.
Han älskar henne inte.

2. Han är en porrskadad smygbög eller kvinnohatare med fantasier. Alla vill alltså inte att detta ska ske i verkligheten för att dom dragit 356 runk. Man måste skilja på verklighet och fantasier och det är väldigt FÅ som vill göra detta med sin sambo.

Hade du velat att en annan man skulle knulla din tjej som du älskar? nej precis. Det är inte normalt. Jag har aldrig varit tillsammans med en kille som velat dela med sig av mig, jag hade nog haft jättesvårt att bli intresserad av en så oseriös människa som lever i en annan värld som påminner om incels och porrmissbruk, det är väldigt ensamma människor som inte kan tjejer.
Citera
2025-12-21, 09:15
Medlem
Sånt blir sällan nått bra om inte alla inblandade är 100% med på tåget.

Tror det kommer skava mer i relationen ån det löser nått.
Citera
2025-12-21, 09:17
Medlem
Citat:

1.
Han älskar henne inte.

2. Han är en porrskadad smygbög eller kvinnohatare med fantasier. Alla vill alltså inte att detta ska ske i verkligheten för att dom dragit 356 runk. Man måste skilja på verklighet och fantasier och det är väldigt FÅ som vill göra detta med sin sambo.

Hade du velat att en annan man skulle knulla din tjej som du älskar? nej precis. Det är inte normalt. Jag har aldrig varit tillsammans med en kille som velat dela med sig av mig, jag hade nog haft jättesvårt att bli intresserad av en så oseriös människa som lever i en annan värld som påminner om incels och porrmissbruk, det är väldigt ensamma människor som inte kan tjejer.

Alltså swingers är inte jättevanligt men heller inte så dramatiskt som du framställer det heller..
Citera
2025-12-21, 09:21
Medlem
Citat:

1.
Han älskar henne inte.

Just detta att vara porrskadad är det en hög risk för. Man har tittat för mycket på porr och tappat en del eller hela förmågan att se sin käresta som sin kvinna, en människa. Kvinnan är förvandlad till att vara ett sexobjekt och det är då det enda som fungerar för att kunna få utlopp för sina porrskadade sexuella behov.

Men svårt att veta. Vi människor är verkligen konstiga varelser så allt är både möjligt och omöjligt.
Citera
2025-12-21, 09:24
Medlem
Connykrims avatar
Din sambo verkar bara bög. Det är en annan sak om han vllle ha med en tjej, men han vill se en annan kille naken knulla hans tjej usch.
Citera
2025-12-21, 09:24
Medlem
borrasss avatar
Om du ens behöver fundera över saken och fråga här så säg nej!
Det kan bli bra men kan bli skit och har nu det bra är det dumt att riskera något för hans skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in