2025-12-18, 15:11
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Lever den här hedersknyffeln Tommy fortfarande?

Med tanke på att han inte gå att finna någonstans så får vi hoppas att han tagit sig av daga eller liknande. Man kan ju kanske önska sig att resten av den här pesten till släkt gör det samma.
Citera
2025-12-19, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Med tanke på att han inte gå att finna någonstans så får vi hoppas att han tagit sig av daga eller liknande. Man kan ju kanske önska sig att resten av den här pesten till släkt gör det samma.

Va Tommy dömd för något brott?
Citera
2025-12-20, 15:00
Medlem
ReturRetur666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Ja, Tommy Magnusson/Salenkvist är dömd för våldtäkt på en 7-årig flicka, något kommunistmurveln på Filter så påpassligt filtrar bort när han beskriver "hedersknyffeln" T.S.
Han har även senare, otaliga ggr burit sig illa åt mot tjejer / kvinnor i alla åldrar.
Har sökt men hittar inget om nån barnvåldtäkt.
Men du kan kanske ordna fram det?
Citera
2025-12-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReturRetur666
Har sökt men hittar inget om nån barnvåldtäkt.
Men du kan kanske ordna fram det?
Har du läst hela tråden? Detta finns redovisat längre bak i tråden.
Citera
2025-12-21, 15:30
Medlem
ReturRetur666s avatar
Citat:
Har du läst hela tråden? Detta finns redovisat längre bak i tråden.
Ja, jag har läst allt men någon dom på våldtäkt hittar jag inte. Men du kan kanske kan visa den?
Citera
2025-12-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ja, jag har läst allt men någon dom på våldtäkt hittar jag inte. Men du kan kanske kan visa den?
Hörru, han är dömd och straffad för en våldtäkt på en mycket ung flicka, jag har ingen skyldighet att bevisa detta för dig genom att börja leta domar. Han är också dömd för fler brott mot kvinnor i alla åldrar. Han är dessutom EJ dömd för otaliga brott som han begått men ej blivit lagförd för, i denna kategori finns mordet på Malin Olsson.
Citera
2025-12-21, 19:28
Medlem
Citat:
Jag har sett papprena, domarna har funnits tidigare i tråden via twitter la någon upp dom.

Det är så gamla domar så dom är borta ur registret men en flashback användare grävde fram dom via Riksarkivet för att konfrontera filters reportage..
Citera
2025-12-21, 21:00
Medlem
Enligt AI dog fanskapet 2023 men jag är inte säker på att det stämmer. Är det någon som har senaste dödboken eller som på annat sätt kan bekräfta?

Citat:
Fakta om Jeff Tommy Salenkvist:
Född: 6 maj 1962.
Avliden: 5 juni 2023 (61 år gammal).
Hemort vid bortgång: Angered, Göteborg
Citera
2025-12-21, 21:25
Medlem
Citat:
Enligt AI dog fanskapet 2023 men jag är inte säker på att det stämmer. Är det någon som har senaste dödboken eller som på annat sätt kan bekräfta?

Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Hej
Tror att du har tillgång till senaste dödboken.
Skulle du kunna kolla om han avled 20230605 som AI påstår?
Jag tveksam till den uppgiften eftersom jag hittat minst en facebook som han skapade i augusti 2024. Han kan givetvis vara död ändå men datumet kan vara fel.
Citera
2025-12-22, 11:35
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Tror att du har tillgång till senaste dödboken.
Skulle du kunna kolla om han avled 20230605 som AI påstår?
Jag tveksam till den uppgiften eftersom jag hittat minst en facebook som han skapade i augusti 2024. Han kan givetvis vara död ändå men datumet kan vara fel.

Jag har mycket riktigt den helt nyutkomna dödboken (1800-2024), jag kan inte se att han finns med där. Jag kan inte heller hitta honom i något av de gravregister som är sökbara på Internet.

Det sista livstecknet jag kan se är från December 2022 då han står med som sörjande i sin mammas dödsannons.

Jag har också hört att han skulle vara död men har aldrig kollat upp det. Funderar på om han kan ha haft skyddade adressupgifter eller identitet under senare tid, då brukar man inte finnas med offentliga register.

Jag ska rota vidare lite i detta, men just nu har jag lite ont om tid och ork p.g.a julstök och sjukdom.
Citera
2025-12-22, 14:54
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:

Jag kan inte så mycket om det här med AI men vet du vilken källa AI använder sig av i en sån fråga?
Citera
2025-12-22, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Jag kan inte så mycket om det här med AI men vet du vilken källa AI använder sig av i en sån fråga?
AI hänvisade till en dödsannons på "familjesidan.se" som jag inte kan hitta och till flashback. Jag är tveksam till att AI har rätt.
Senast redigerad av Barack.Obola 2025-12-22 kl. 15:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in