2025-12-21, 23:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenfylld
SD är egentligen slut, men nu kommer så många ändå att rösta SD att det kommer ta tid innan det helt går tillbaka.

Mattias Karlsson skiter i Sverige.
Bra infiltrerat.

Förmodligen har Tidö gjort bort sig så mycket nu och att vi kommer ihåg vad S och Mp med flera ställt till med att vi helt enkelt öppnar upp för ett nytt och bättre demokratiskt samtal.

Vad jag tycker mig se så är det på gång och det kommer att växa.

Man ska inte behöva välja mellan Pest eller Kolera och sedan gå tillbaka till Kolera eller Pest efter några år.

Vad är på gång och kommer att växa? Ett bättre demokratiskt samtal?
Citera
2025-12-21, 23:10
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad är på gång och kommer att växa? Ett bättre demokratiskt samtal?

Ja.
Citera
2025-12-21, 23:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenfylld
Ja.

Vad ska du med demokrati till när folk ändå röstar på partierna du inte gillar?
Citera
2025-12-21, 23:12
Medlem
Vattenfyllds avatar
Citat:
Vad ska du med demokrati till när folk ändå röstar på partierna du inte gillar?

Man får rösta på vad man vill, lägg inte ord i min mun.
Citera
2025-12-21, 23:13
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Alice Teodorescu Måwe kvalar väl in som avskum, iallfall vidriga åsikter politiskt.. vidrig hatisk politik och retorik tyder antagligen att hon är en vidrig oärlig människa i grund. Kristna värderingar my ass.

Hon är onekligen vidrig men hon kallar sig väl inte konservativ åtminstone.
Citera
2025-12-21, 23:25
Medlem
AndersPersson99s avatar
I den här frågan är Mattias pinsam. Jag tror många känner det. Han är en klok man i andra frågor.

Av hur jag förstår Tucker Carlssons argument så kan inte judar som har sin främsta lojalitet mot judendom och israel vara fredade från kritik.

Shapiro går runt i kippa. Det får han såklart göra, men det är ett val han gör som signalerar tillhörighet med judendom och inte med USA. Samma sak om man bär slöja. Det är är inte svenskt, eller amerikanskt.
Citera
2025-12-22, 00:13
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Precis som alla andra folkslag.
Goyim-juden, med sitt starka intellekt, passar på att infiltrera och ockupera den nationalistiska rörelsen enbart för egna intressen. De använder islam som ett hot mot det svenska samhället och får samtidigt folk att välja parti för judarna och ge Israel mer inflytande. Om man inte tar parti för Israel och judarna använder de antisemitkortet (visst – ”semit”…) och kallar en för ”nazist/rasist”. Så mycket är man värd i deras ögon. Samtidigt är de rädda för att en ny förintelse eventuellt ska äga rum, och de vet att de kan utnyttja detta på grund av förintelsen och den oändliga offerrollen de kör med.

Japan kontrolleras av japaner. Spanien kontrolleras av spanjorer. Israel kontrolleras av judar osv. Men när det gäller vita europeiska germanska länder (våra hem på jorden) är det helt okej att andra folkgrupper helt öppet får vara med och diktera hur vi ska leva våra liv. Så länge vi har mångkultur i våra länder kommer icke-européer att utnyttja detta och prioritera sitt eget folk och sina egna intressen. De gör enbart det som de har blivit programmerade att göra.

Inte blir det bättre med vita europeiska människor i eliten som bryr sig noll om det europeiska folket, dess kultur och identitet, och som svämmar över Europa med invandring enbart på grund av egna intressen och vinster. USA har fuckat upp mycket genom sina krig i Mellanöstern som en liten knähund åt israel, vilket har gjort att många invandrare har kommit till Europa. Att vi samtidigt har fientlig media som dagligen hjärntvättar befolkningen i dessa länder till att älska mångkultur är inte bra heller.

Judarna är helt klart våra största fiender. Ingen har kunnat skada Sverige så mycket som David Schwarz och sedan har judar som Jerzy Sarnecki, Barbara Lerner Spectre, Robert Aschberg, Jonathan Lehman fortsatt arbetet att kväsa allt motstånd mot folkutbytet.
Citera
2025-12-22, 00:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Judarna är helt klart våra största fiender. Ingen har kunnat skada Sverige så mycket som David Schwarz och sedan har judar som Jerzy Sarnecki, Barbara Lerner Spectre, Robert Aschberg, Jonathan Lehman fortsatt arbetet att kväsa allt motstånd mot folkutbytet.

Det är inte judar som våldtar vita kvinnor på daglig basis, som rånar och misshandlar vita män och kvinnor och barn, eller som hotar läkare och lärare, eller som kör in i folkmassor på tyska julmarknader.

Du nämner vänsterjudar, men glömmer att nämna vettiga judar som Kent Ekeroth, Katerina Janouch, Aron Flam och Ezra Levant.
Citera
2025-12-22, 00:28
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Det är inte judar som våldtar vita kvinnor på daglig basis, som rånar och misshandlar vita män och kvinnor och barn, eller som hotar läkare och lärare, eller som kör in i folkmassor på tyska julmarknader.

Du nämner vänsterjudar, men glömmer att nämna vettiga judar som Kent Ekeroth, Katerina Janouch, Aron Flam och Ezra Levant.

Johan, din dumma jävla idiot.

Det stämmer att det inte är judar som dödar oss i terrorattacker men det är judar som har lagt fundamentet för att våra länder ska acceptera muslimer. Är du så förbannat jävla dum i ditt jävla boomerhuvud att du inte inser att hade vi inte haft en David Schwarz som på 60-talet argumenterade för mångkultur så skulle vi inte ha några muslimer eller moskéer i Sverige?

När SD ville att man skulle stänga vissa radikala moskéer vet du vem som tyckte ut till muslimernas försvar? Juden Aron Verständig.

När svenskar hade mage att kritisera massinvandringen online vem var det som gjorde hembesök hos dem då? Juden Robert Aschberg. Givetvis vill ingen av oss att ett TV-team ska knacka på hemma hos en själv så signalen var tydlig. "Kritisera inte invandrarna för annars kommer vi hem till dig och hänger ut dig!".

Att du tar Aron Flam och Ezra Levant som bra exempel på judar talar ju bara för hur jävla dum i huvudet du är. Alltså du har kommenterat här på Flashback i väldigt många år och snittar 3 inlägg om dagen. Du borde fokusera på något vettigare.

Johan, jag har tryckt på ignore på dig med förhoppning om att jag inte skulle få någon notifikation om du citerade mig. Jag har ignorerat flera av dina poster då jag genuint upplever dig som en idiot. Alltså jag menar det verkligen. Du är dum i huvudet.

Du talar om att germaner är cuckade samtidigt som du själv vill att "baserade" blattar och östeuropeér ska få lov att flytta till Sverige.

Det här får bli mitt absolut sista svar till dig någonsin då jag inte är kapabel till att handskas med "nationalister" av din kaliber. Sitt och titta på Swebbtv eller nått.
Citera
2025-12-22, 01:10
Avslutad
Mattias som gick till Expo för att få skit på sina partivänner som en anledning att utesluta dem. Fy fan för denna gris.
Citera
2025-12-22, 01:24
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
7e oktober var fruktansvärt, men det Israel gör mot civila på motsidan är ganska makabert.
Shapiro ser för övrigt ut och låter som grodan Kermit.
Citera
2025-12-22, 01:56
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hon är onekligen vidrig men hon kallar sig väl inte konservativ åtminstone.

Hon är väl typisk högerfeminist?
Marknadsliberal men vill använda feminism och kvotering för att bli rik?
Typ som Sara S och alla andra girlbosstjejer hos högern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in