Citat:
Citat:
Det är förmodligen det. Det är tråkigt när tråden fylls av desinformation när det finns så många saker att nysta i som är viktiga att reda ut, som hur vi kan få tag på chatten för att få hela innehåller i den eller att sammanställa allt Jocke ljugit om. Vi har ju bara skrapat på ytan.
Så här låter det dagarna i ända:

Så här låter det dagarna i ända:
"Joakim har bara vunnit på detta, han är mer populär än någonsin, en massa kändisar hyllar honom, experter går emot svt, han är lyckligare än någonsin, han får massa bokningar på spelningar, hudlös vill ha honom en säsong till, han är rik som ett troll och ni är bara avundsjuka."
*kommentarsfält svämmar över av orden mytoman och psykopat*
*två kändisar stöttar honom: Anna Book och Filip Dikmen som jobbar med Jockes produktionsbolag*
*postar foliehattar som sysslar med kvasivetenskap och utdömda vetenskapsteorier*
*insert foto från vänskapsintervjun i dialogiskt*
*många små festivaler bokar honom helt plötsligt (förmodligen efter att Nineone dumpat hans gage för att hålla illusionen om att han inte håller på att bli canceled vid liv)*
*rili, you tink?
*hyr en svenssonvilla och har en leasingbil via ett samarbete*
Eftersom han inte angett någon källa till citatet klistrade jag in hela texten i googles sökfält, tryckte enter och väntade mig en träff, men fick istället "menar du detta istället"?
Den lätta gick inte du.
*kommentarsfält svämmar över av orden mytoman och psykopat*
*två kändisar stöttar honom: Anna Book och Filip Dikmen som jobbar med Jockes produktionsbolag*
*postar foliehattar som sysslar med kvasivetenskap och utdömda vetenskapsteorier*
*insert foto från vänskapsintervjun i dialogiskt*
*många små festivaler bokar honom helt plötsligt (förmodligen efter att Nineone dumpat hans gage för att hålla illusionen om att han inte håller på att bli canceled vid liv)*
*rili, you tink?
*hyr en svenssonvilla och har en leasingbil via ett samarbete*
Eftersom han inte angett någon källa till citatet klistrade jag in hela texten i googles sökfält, tryckte enter och väntade mig en träff, men fick istället "menar du detta istället"?
Den lätta gick inte du.

Det är varken bullshit eller desinformation att han bara vinner på detta. Det är ju bara sanningen.