Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Chrippa har hängt ut och förtalat, samt velat skada, Jocke, Jonna, Olivia, Rasmus, Anjo, Lisen, Rask, Therese, Danjal, Robin.... m fl.

Illa att en person som du känner dig manad att försvara ett gäng idioter som enbart använder den här situationen för att bygga kassa. Samtliga bör bojkottas och kickas ut ur offentligheten.
Citera
2025-12-16, 11:06
Medlem
Vilken jäkla knähund han Anjo är, sitter hos Joakim och ber om lov för att få kissa.
Skämsskudden när han sitter där med sin Snobben-keps och spelar cool, samtidigt som Joakim med sina nyopererade ögon och plastansikte sitter neddrogad och knappt vet var han är. Kolla in pupillerna när det blir närbild
Senast redigerad av Pajeet 2025-12-16 kl. 11:08.
Citera
2025-12-16, 11:06
Medlem
Berias avatar
Uppenbart efter att ha sett alla avsnitt att Jocke är en allvarligt störd människa. Detsamma kan sägas om flera av de andra youtubetrollen.
Men att folk vill titta på deras dynga är kanske det mest äckliga i hela denna sorgliga historia.
De borde i alla fall bannas från youtube och alla andra plattformar....och de borde åtalas för förtal och få fängelse men framförallt betala enorma skadestånd till alla som drabbats direkt eller indirekt. Om det vore möjligt hade det varit riktigt härligt att de blev landsförvisade....ett straff som för övrigt borde återinföras.
Senast redigerad av Beria 2025-12-16 kl. 11:12.
Citera
2025-12-16, 11:20
Medlem
Kan inte Joakims minnesbilder från barndomen i vuxen ålder ha uppstått genom Konfabulation? Konfabulation kan t.ex uppstå vid hjärnskador pga långvarigt alkoholmissbruk (brist på B-vitamin, Korsakoffs sjukdom). Jag har själv sett det hos en person och han tror att alla sjuka saker som han kommer ihåg verkligen har hänt.
Citera
2025-12-16, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Åter igen. Vad yrar du om?
När och hur har Joakim nätmobbat Linneas bror? På vilket sätt?
När startade han ett drev mot hennes bror?

De attackerade Linneas familj med rykten om sekt, och självmord.
Om du vill leka ordlekar att han inte startade ett drev mot just enbart hennes bror så är det ett långsökt försvar.

Jocke är en fruktansvärd människa. Acceptera och gå vidare.
Citera
2025-12-16, 11:23
Medlem
Blir nog en trevlig stämning runt julbordet hos familjen Berg i år. För alla bröder ställer väl upp?
Citera
2025-12-16, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
De attackerade Linneas familj med rykten om sekt, och självmord.
Om du vill leka ordlekar att han inte startade ett drev mot just enbart hennes bror så är det ett långsökt försvar.

Jocke är en fruktansvärd människa. Acceptera och gå vidare.

Användaren hävdar att Joakim startat ett drev mot en 7-åring.
Därav mina invändningar, man kan ju inte påstå vad som helst bara för att .....
Citera
2025-12-16, 11:45
Medlem
watsups avatar
Kul att Jocke klagar på utebliven kontext till hans chat, och kompletterar med den bortklippta kontexten. Texten:

”Jag hoppas hon blir påkörd och överlever med skador som gör att hon får dricka med sugrör maten i en rullstol där bara hon kan blinka”.

Kontexten;

”Jag har inget omdöme just nu”.
”För jag är arg”..

Jaha lilla pojken var arg, det ändrar ju allt.

Vad som är chockerande är hur dum man kan vara, inte SVTs klippning.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zOLoa9/joakim-lundell-anklagar-svt-for-fulklippning-jag-ar-i-chock
Citera
2025-12-16, 12:05
Medlem
De två sista avsnitten var inte så fyllda med sprängstoff som jag trodde.
Dock får jag som oinvigd ta del av den sinnessjuka värld i vilken dessa YouTubers befinner sig. Modern freakshow. Smakar jävligt illa i munnen att människorna påverkar unga och dessutom tjänar grova pengar.
En majoritet av den här klicken måste gått i särskola eller liknande?

I kommentarsfälten fläker människor ur sig precis vad som helst. Att man kan vara så investerad? Dessutom i eget namn. Freaks som kommenterar freakshowen.
Verkar vara betydligt fler kvinnor än män som känner behovet av att rida ut till JL:s försvar och samtidigt vifta med sina känsloargument. Varför är det såhär?

Black Mirror hade inte varit ens kunnat producera något såhär efterblivet om framtiden för 15 år sedan …
Citera
2025-12-16, 12:16
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det är ju jävligt underligt att youtube och andra kanaler som dom använder låter dom hålla på som dom gör. Jag saknar kritiken mot youtube del i dokumentären.
Citera
2025-12-16, 12:20
Medlem
Tarrous avatar
Jockiboi kör alltså en Sture Bergwall och hävdar bortträngda minnen

Undrar om hans psykolog är ett fan av Margit Norell?
Citera
2025-12-16, 12:24
Medlem
Snart ändå av pengatvätt gubben danjal och "barnflickan" olivoa att hålla sig borta från familjen nu .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in