Citat:
Ursprungligen postat av
Skribentminimum
Men det blir ju lättare varje år för dig att hoppa in i anniversary. Då det blir en expansion närmare till nuvarande WoW. TBC kan väl ändå vara något om du inte gillar classic vanilla? Det görs en hel del QoL och efterlängtade features om jag förstår rätt. Dessutom så ökas tempot i leveling så att det blir cirka 30% snabbare jämfört med vanilla. Vilket ändå är tufft förstås då vanilla ändå är rätt så brutalt.
nja, varken tbc, wotlk eller cata för något för mig. tyckte mop var kul, WoD var bleh, resten bisarrt dåligt och jag slutade runt BfA launch.
de senaste 8-9 åren har jag bara varit intresserad av CLassic. Vilket jag var, tills jag fick smak för SoD, och nu e allt annat skittråkigt, faktiskt, så jag väntar väl egentligen bara på WoW 2.0, så får vi se var i livet jag befinner mig o om jag har tid att nolifa. heheee