Citat:
Vilda musen, passande synonym ihop med denna aktuella tjejen.
Hon lät ju definitivt sin kompis få känna på kraften i hennes vilda musfälla när hon lockade in bytet.
Vi kämpar med olika polletter. Jag förstår såklart vad du säger, men på många olika områden så håller jag inte med, så jag vill därtill inte att du ska få dina polletter att trilla ner hos mig.
Dock ska du ha cred för fantasi. Även om jag passar på att gå till gröna lund i det sällskapet. Skulle inte ens våga titta på någons bakdel utan att riskera anmälning.
Hon lät ju definitivt sin kompis få känna på kraften i hennes vilda musfälla när hon lockade in bytet.
Vi kämpar med olika polletter. Jag förstår såklart vad du säger, men på många olika områden så håller jag inte med, så jag vill därtill inte att du ska få dina polletter att trilla ner hos mig.
Dock ska du ha cred för fantasi. Även om jag passar på att gå till gröna lund i det sällskapet. Skulle inte ens våga titta på någons bakdel utan att riskera anmälning.
Vilda Musen var inte en benämning på målsägande. Utan en benämning för "lite hångel på en fest och sova i samma säng påklädda med underkläder". Vilda Musen kunde hon tänka sig men inte Karusellen Pumpen = penetration.
Jag kan ta Lisebergs-metfor annars, om orden inte passade herrn.
Målsägande godtog att åka Kaffekoppen = lite hångel på festen initierat av den dömde samt sova med den dömde påklädda i underkläder och inte nakna.
Målsägande godtog inte att åka Valkyria = godtog inte penetration med fingrar och penis. Detta sa hon upprepade gånger nej, sluta till. Och då är det det som gäller.
Och man tvingar inte någon att åka en karusell denna inte vill åka. Man tvingar inte in fingrar och sitt könsorgan i någon som säger nej, sluta och föser bort ens händer och drar upp sina trosor.
Att åka kaffekoppen är inte synonymt med att man godtar att åka Valkyria.