Citat:
Två gånger. 1988 och IT-bubblan. Det var inte tur. 1988 var "övernaturligt", It-BUBBLAN var logik för det var ju en bubbla... 
Båda gångerna sa jag ca fem månader innan det rasade "håll er undan, eller mycket kortsiktigt för det kommer att rasa ganska snart" respektive "håll er undan". It-bubblan sa jag bl a till en VD i ett investmentbolag i IT, men han lyssnade inte
Ett år efter det första raset gjorde jag även ett av MOTSTÅNDARE till "övernaturligt" kontrollerat test där jag förutspådde vilket föremål, som jag skulle få i handen, men det hade inget med ekonomi att göra.
Det ska inte gå att använda sådant här för ekonomisk vinning läste jag senare, vilket stämde för
/jag hade tjänat mycket på optionerna, som jag beställde vid första raset, men jag tjänade inget för Handelsbanken genomförde inte orderna, som jag hade lämnat skriftligt till dem. Först sa de att jag måste lämna stora säkerheter, men jag skulle ju KÖPA inte utfärda optionerna, inte ens deras huvudkontor förstod skillnaden, de sa "kom tillbaka på måndag då bankchefen kommer tillbaka" !!! Då hade tåget redan gått... Och jag fick ingen efter anmälan till Finansinspektionen heller!!!
/Vid It-bubbelraset tjänade jag inget vid själva raset för jag höll mig undan
men tjänade bra efteråt då jag gick in några veckor INNAN det syndes på TA att en uppgång var på gång. Precis som då folk bildar bubblor, brukar det bli överreaktioner då det rasar.
/Då jag gjorde det bara på skoj för att testa om jag kunde förutspå vilka NUMMER skulle vinna på V65s enskilda lopp - jag kan inget om hästar, "tittade" i förväg bara på numren som skulle komma upp på Tipsextra - då "tjänade" jag 30 - 40 000 per vecka då jag gjorde det med fiktiva 1000 per lopp, men då jag gjorde det med riktiga pengar gick jag bara jämnt upp.
Sorry to tell you

Båda gångerna sa jag ca fem månader innan det rasade "håll er undan, eller mycket kortsiktigt för det kommer att rasa ganska snart" respektive "håll er undan". It-bubblan sa jag bl a till en VD i ett investmentbolag i IT, men han lyssnade inte
Ett år efter det första raset gjorde jag även ett av MOTSTÅNDARE till "övernaturligt" kontrollerat test där jag förutspådde vilket föremål, som jag skulle få i handen, men det hade inget med ekonomi att göra.
Det ska inte gå att använda sådant här för ekonomisk vinning läste jag senare, vilket stämde för
/jag hade tjänat mycket på optionerna, som jag beställde vid första raset, men jag tjänade inget för Handelsbanken genomförde inte orderna, som jag hade lämnat skriftligt till dem. Först sa de att jag måste lämna stora säkerheter, men jag skulle ju KÖPA inte utfärda optionerna, inte ens deras huvudkontor förstod skillnaden, de sa "kom tillbaka på måndag då bankchefen kommer tillbaka" !!! Då hade tåget redan gått... Och jag fick ingen efter anmälan till Finansinspektionen heller!!!
/Vid It-bubbelraset tjänade jag inget vid själva raset för jag höll mig undan
men tjänade bra efteråt då jag gick in några veckor INNAN det syndes på TA att en uppgång var på gång. Precis som då folk bildar bubblor, brukar det bli överreaktioner då det rasar./Då jag gjorde det bara på skoj för att testa om jag kunde förutspå vilka NUMMER skulle vinna på V65s enskilda lopp - jag kan inget om hästar, "tittade" i förväg bara på numren som skulle komma upp på Tipsextra - då "tjänade" jag 30 - 40 000 per vecka då jag gjorde det med fiktiva 1000 per lopp, men då jag gjorde det med riktiga pengar gick jag bara jämnt upp.
Sorry to tell you

du menar 1987, har aldrig hört talas om nån djup nedgång 1988