Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-20, 21:25
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du menar att man är dum i huvudet om man litar på att ens vän sedan länge inte ska våldta en?

För att han drog ner hennes trosor mot hennes vilja.

Hon blev väldigt rädd när han stoppade in sin penis någon millimeter i hennes vagina, mot hennes vilja.

Vad menar du att han skulle kunna göra mot henne i Snapchatkonversationen? Ganska tryggt och säkert sätt att konfrontera någon på.

Dina ord, inte mina. Att hon skaffar kompisar som liknar en apa till sättet och nivå.

Varför låg hon bara i trosor och lät snubben trycka sig mot henne ifall hon inte alls var sugen på honom?

Hade hon blivit rädd hade hon blivit det redan när dom hånglade.

Precis. Därför jag tidigare kallade det för en hemtrevlig våldtäkt.
Citera
2025-12-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Dina ord, inte mina. Att hon skaffar kompisar som liknar en apa till sättet och nivå.

Varför låg hon bara i trosor och lät snubben trycka sig mot henne ifall hon inte alls var sugen på honom?

.det har inte skett någon våldtäkt, kvinnan har tyvärr hittat på allt för att få skadestånd
Citera
2025-12-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Benso i ölen, minutiös planering och psykologisk masterminding.

Jag har full tillit till din analys.

Man känner ju när det är sant.

Bevis är för veklingar, magkänsla är så mycket mer… maskulint ❤️.

Det är fantastiskt hur självsäkert allt faller på plats utan en enda källa, nästan så jag får känslor för dig.

Starkt. Mycket starkt.

Gillar detta.

Finns inga bevis för våldtäkt, men analyserar man fallet ser man att kvinnan planerat det hela noga ja klart som fan att hon har, motivet med att anmäla falskt är ju ekobomiskt hon vill ha pengarna så klart hon planerar hur hon ska göra
Citera
2025-12-20, 21:30
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Att hångla med gm tidigare under kvällen och sedan säga i bilen att dom inte ska ha sex är måhända dubbla signaler. Men väl i sängen och målsägande säger nej är väldigt tydligt.

Naturligtvis inte. Men detta är ju ganska långt ifrån att försöka penetrera någon.

Väl i sängen.. vilken plats sker 98% av världens alla samlag? Siffran är något påhittad, överseende önskas.

Ett stånd utanpå hennes trosor hade varit helt okej för henne tror du?
Citera
2025-12-20, 21:39
Avstängd
Citat:

Du kanske har hört talas om uttrycket "reptilhjärna". Vem som har självkontroll och vem som inte har självkontroll av ens vänner vet man inte. Kan vara fint intellektuellt utbyte osv. Det är först när "reptilhjärnan" är aktiv, som det visar sig om vännen är en apa utan självkontroll eller en man med god självkontroll.

Målsägande litade på sin vän. Och hade uppenbarligen uppfattningen av honom att vara en man med god självkontroll.

Varför skulle hon vara rädd vid ett frivilligt hångel?

Du inser att det är stoooor skillnad för kvinnor på att hångla och att släppa in penis i sin vagina? Hångla var hon ok med. Sova i samma säng var hon ok med. Sex var hon inte ok med.

Du skulle säkert också vara ok med att hångla med någon brud och sova ned henne. Men inte vilja ha en grov dildo uppkörd i analen för det.

Målsägande blev rädd när den dömde 31-åringen inte hörsammade hennes upprepade nej, sluta och ändå försökte trycka in sin dolme I hennes vagina. Hon hade sagt redan i bilen att de inte skulle ha sex.

Som sagt. Du får börja försöka att fatta att det är stoooor skillnad på att hångla lite på en fest och sova ihop. Och på att bli penetrerad.

Det är inte alltid kvinnor vill bli penetrerade. Det är säkert så att du inte heller alltid vill bli penetrerad. Och det ska givetvis respekteras! Allt annat är lagbrott!

Och hon hade sagt nej, sluta mycket tydligt. Han har hört detta.

Sova ihop och hångla lite på en fest är Inte samtycke till penetration. Och hon hade klart och tydligt förmedlat att hon Inte samtyckte till sex.
Citera
2025-12-20, 21:48
Medlem
BiskopBillings avatar
Tyvärr så är det efter de senaste ändringarna i lagstiftningen omöjligt att veta om det en våldtäckt när det sker mellan bekanta i en delad säng.

Kan vara men behöver inte alls vara det.

Är så glad att det är länge sedan jag var ute i parningssvängen.
Citera
2025-12-20, 21:54
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Du kanske har hört talas om uttrycket "reptilhjärna". Vem som har självkontroll och vem som inte har självkontroll av ens vänner vet man inte.

Varför skulle hon vara rädd vid ett frivilligt hångel?

Du inser att det är stoooor skillnad för kvinnor på att hångla och att släppa in penis i sin vagina?

Då känner hon inte sin vän. Gör saken bara ännu dummare.

Varför skulle hon vara rädd för deras sexuella utbyte där senare också? Hon styrde honom som en puppetdocka.

Hur vet du det?
Citera
2025-12-20, 22:18
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
vilken plats sker 98% av världens alla samlag?

Och våldtäkter.

Citat:
Siffran är något påhittad, överseende önskas.

Jodå, just därför det sällan finns vittnen i folks sovrum.

Citat:
Ett stånd utanpå hennes trosor hade varit helt okej för henne tror du?

Det vet jag ju inte. Ändå irrelevant. Det är inte brottsligt att få stånd.
Citera
2025-12-20, 22:20
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Och våldtäkter.

Jodå, just därför det sällan finns vittnen i folks sovrum.

Okej att du har huvudet på skaft. Synd bruden ifråga inte hade det, då kanske inte detta skett.

Ifall hon inte ville det. Hmm.........
Citera
2025-12-20, 22:23
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

Även om detta kräver lite eftertanke.

Hon vill inte ha sex, men ett stånd utanpå hennes trosor är inte en form av sex?

Den här bruden borde bli tydligare med sina ligg och sina kompisar.
Citera
2025-12-20, 22:32
Avstängd
Citat:
Då känner hon inte sin vän. Gör saken bara ännu dummare.

Varför skulle hon vara rädd för deras sexuella utbyte där senare också? Hon styrde honom som en puppetdocka.

Hur vet du det?

Känner du dina vänner fullt ut? Vet du hur de skulle bli om de Sov med dig på fyllan? Är du säker på att de hade låtit dig vara sexuellt om du sa nej, sluta om de började dra ner dina kallingar och och penetrera dig med fingrarna? Nej. Du vet inte. Men jag är helt säker på att du litar på dina vänner. Precis som målsägande litade på den dömde 31-åringen.

Hon ville ju inte ha sex. Och han hörsammade inte detta. Sådant blir flertalet människor rädda över.

Hångel är lättsamt. Penetrerande samlag kan göra kvinnan gravid. Bland annat. Eller ge könssjukdomar. Eller känslomässiga bindningar. Osv. Så. Hångel och sova är rätt lättsamt. Penetrerande sex är betydligt allvarligare.
Citera
2025-12-20, 22:38
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Känner du dina vänner fullt ut? Vet du hur de skulle bli om de Sov med dig på fyllan? Är du säker på att de hade låtit dig vara sexuellt om du sa nej, sluta om de började dra ner dina kallingar och och penetrera dig med fingrarna? Nej. Du vet inte. Men jag är helt säker på att du litar på dina vänner. Precis som målsägande litade på den dömde 31-åringen.

Hon ville ju inte ha sex. Och han hörsammade inte detta. Sådant blir flertalet människor rädda över.

Hångel är lättsamt. Penetrerande samlag kan göra kvinnan gravid. Bland annat. Eller ge könssjukdomar. Eller känslomässiga bindningar. Osv. Så. Hångel och sova är rätt lättsamt. Penetrerande sex är betydligt allvarligare.

Har inga kvinnliga vänner. Jag litar på dom jag har.

Om du inte vill ha sex bör du icke inleda i frestelse.

Hångel är ett form av förspel. Hångla jag vill jag även ha sex. Annars blir jag klart besviken.

För att inte tala om att både få hångla plus ligga och trycka mot hennes trosor med ett stånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in